Урок "Виробник як суб’єкт економіки та мета його діяльності"

Про матеріал
З’ясувати зміст обмеженості виробничих ресурсів та виробничі можливості, що таке альтернативна вартість та дію закону спадної продуктивності факторів виробництва, навчити будувати криву виробничих можливостей
Перегляд файлу

Тема:    Виробник  як  суб’єкт  економіки та мета його діяльності.

 

Мета уроку: з’ясувати зміст обмеженості виробничих ресурсів та виробничі можливості,  що таке альтернативна вартість та дію закону спадної продуктивності факторів  виробництва, навчити будувати криву виробничих можливостей; виховувати економічне мислення та розвивати допитливість і самостійність, розвивати вміння аналізувати, порівнювати.

Обладнання: підручники, роздавальний матеріал, презентація.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

 

                                                      Хід уроку:

 

I. Актуалізація опорних знань:

         Бліцопитування:

- Якою є головна мета економіки?

- Що таке потреби?

- Як класифікують потреби?

- Яка головна властивість потреб?

- Які причини безмежності потреб?

II. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів

Повідомлення теми і мети уроку.

III.    Вивчення нового матеріалу  

 САМОСТІЙНА РОБОТА у групах, учні працюють із підручником, дають визначння основних понять.

1. Група : Обмеженість ресурсів.

2. Група : Альтернативна вартість.

3. Група : Крива виробничих можливостей.

4.       Група : Закон спадної віддачі.

     Після опрацювання теми учні коротенько розкривають своє завдання.

 

 IV .Закріплення вивченого матеріалу .

   Завдання :

1. Чи забезпечується повний обсяг виробництва у таких ситуація:

- Всі виробничі фонди та працездатні використовуються повно, але застосовуються застарілі технології;

- У суспільстві забезпечена висока продуктивність при повній зайнятості (частина працездатних не працює).

Відповідь: в обох випадках –НІ.

2. У якому із перелічених випадків відбудеться лівостороннє зрушення КВМ:

1) вичерпання сировинних ресурсів зробило їх видобування більш складним і дорогим; (+)

2) підвищився рівень організації виробництва.

3. У якому із випадків відбудеться правостороннє зрушення КВМ:

1) зросла зайнятість населення у виробництві;(+)

2) забезпечено більш раціональне використання всіх ресурсів.(+)

4. Покажіть графічно, як зміститься КВМ , якщо на підприємстві:

1) підвищиться продуктивність праці при виробництві споживчих товарів;

2) застосують нові технології при виробництві споживчих та інвестиційних товарів;

3) знизиться загальна продуктивність праці.                        

IV. Підсумок уроку.

  Проводиться оцінювання учнів.

  V.  Домашнє завдання.

Повт. тема 2, завдання на ст. 32-33.

 

 

 

 

docx
До підручника
Економіка (профільний рівень) 10 клас (Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т.І.)
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку