Урок "Вступ до розділу ,,Казки українських письменників''. Л. Письменна ,, Як зажурився веселий Казкар”"

Про матеріал

Конспект уроку з літературного читання дає змогу творчо підходити до підготовки вчителя у співпраці з учнями. Учні активно працюють на уроці, розвивають та збагачують словниковий запас, вчаться вільно висловлювати свої думки, відчувають красу літературного слова.

Перегляд файлу

 

                  Конспект уроку літературного читання

                                    3 клас

Тема .Вступ до розділу ,,Казки українських письменників''.

Л. Письменна ,, Як зажурився веселий  Казкар

Мета . Формувати читача, який творчо і повноцінно осягає літературне надбання  ;  розвивати літературні здібності  учнів сприймати художній твір як мистецтво.

Сприяти розвитку повноцінної навички читання- способу читання, правильності ,темпу, виразності , усвідомленості.

Збагачувати словниковий запас  учнів.

Виховувати естетичні почуття , бажання вчитися та пізнавати світ літературного слова.

Форма проведення уроку . Урок – відкриття ,,Таємниці слова .

 Ключові компетентності:

  • вміння вчитися: співпраця із вчителем, у парі,групі;
  • загальномовленнєві : відтворити послідовність подій , явищ у тексті;з допомогою вчителя ставити запитання; виконувати творчі завдання ;
  • загальнопізнавальні: встановлювати логічну послідовність подій;
  • контрольно-оцінні: аналізувати результати праці своєї і товариша ;
  • здоров язбережувальна : уміє толерантно ставитися  до точки зору інших;
  •  соціальна: виявляє творчість та ініціативу на уроці.

 

Навчально-методичне забезпечення уроку : твори , презентація, музичні композиції ,відео .

 

Чутливість до змісту і краси відтінків слова.

                                        В. Сухомлинський

                               План уроку

 

I . Організація класу.

  *Мотивація .

    Створення умов для спільної партнерської співпраці.

    Сприймаємо красу слова та міркуємо над його значенням.

             -  ,,Квітка-душа’’-музична композиція Н. Матвієнко  

             -# Слова

                Даніела Заюшкіна

               В Вас стільки сонця…

           *- Запрошую до співпраці!

    Редакція літературного журналу ,, Таємниці слова .

    Випуск ,, Казки українських письменників’’

 

 

II . Етап до читання твору.

 

 1.Процесуальний напрям.

* Читаю для себе:

- самостійна робота з різними типами і видами дитячих книжок;

- робота в парах ,,Мені цікаво !’’(переказ прочитаного уривка);

- «Артикуляційна зарядка»: вправи для неслухняного язичка;

скоромовки;

- # Слова

Євген Нищук

На маленькій планеті..(Діти відчувають красу слова і розуміють як треба навчитися виразно читати)

-Хрестоматія сучасної української дитячої літератури

   для читання в 3-4 класах.

Анатолій Качан ’’Білі ночі в Одесі’’(відпрацювання прийомів швидкого та виразного читання, словникова робота ,робота над інтонуванням мовлення(весело, сумно, по-секрету, виразне під музику );багаторазове перечитування:

            - Дощик;

            -Подивись-посміхнись;

            -скоромовкою;

  -  гра ,, Мямлики та Шустрики

         Фізкультхвилинка( Відео “Go Bananas Along”, повторення знань з англійської мови )

III . Етап під час читання.

1. Скарбниця  -  презентація « Казки українських письменників. Лариса Письменна»

2. Учениця доповнює інформацію про творчий шлях письменниці.

(На мою думку, для кращого сприймання змісту твору  в своїй роботі застосовую технологію «Перевернутий клас». Учні висловлюють свої почуття і думки).

3.Відео «  Літературне читання .Іван Андрусяк»(Письменник висловлює свої думки стосовно того , чому та як треба читати книжки).

        4.Передбачення змісту твору за заголовком, ілюстрацією.

        5.Цілісне сприймання твору. Учні  читають твір під музику.

        6. Занурення  у твір та опрацювання його змісту:

 *діалог  за змістом  прочитаного;

 *вибіркове читання казки;

*послідовність подій;

*план твору;

*усна розповідь від імені персонажа;

*елементи розповіді ,опису, міркування;

*мотиви поведінки, наслідки вчинків персонажів твору;

*усний творчий переказ;

*складання варіантів кінцівок;

*інсценізація уривків;

*доповнення/зміна тексту;

* виразне читання учнями під музику;

    ПОЧУТТЯ ЧИТАЧА  !!!

IV. Етап після читання.

  1.  Аналіз:

*Автор                            …..                                      

 

*Жанр твору                  ….                                       

 

*Тема твору                   ….                                      

 

        *Головні герої               ….                                    

 

*Мова твору                 …...                                      

 

*Цінність твору             ….                                     

 

 

V.Підсумок уроку. Оцінювання ,,Ваша   думка

  • Спасибі за співпрацю!
  • . Домашнє завдання: с.68-70

 

docx
Додано
29 грудня 2018
Переглядів
1206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку