Тема уроку : Їжа
Мета: Формувати :
Сприяти розвитку та вдосконаленню вміння:
Викликати зацікавлення і повагу до:
- традицій харчування українців, кращих якостей українського
народу (гостинність, щедрість, працелюбність) .
Тип уроку: урок формування та вдосконалення умінь та навичок
Обладнання : мультимедійна презентація, 6 цеглинок ЛЕГО,модель куба
Блума, підручник «Я досліджую світ» (Бібік Н.М.,Бондарчук Г.П.),
завдання для роботи в групі, «Щоденники вражень», таблиця
«Самооцінювання», прищіпки.
І Ранкова зустріч
Доброго ранку, учні, я дуже рада вас бачити і запрошую стати в коло на ранкову зустріч.
Хто сьогодні з нас веселий – покрутись і усміхнись.
Хто з нас трішки засмутився – покрутнись і усміхнись.
Хто не виспався сьогодні – покрутись і
усміхнись.
Хто дружить і гратись згоден – покрутись і усміхнись.
Кому вчитися цікаво – покрутись і
усміхнись.
Хто з нас робить добрі справи – покрутись і усміхнись.
Посміхніться тим , хто зліва,
Посміхніться тим , хто справа -
Веселіше стане всім.
Бо у класі – усі друзі,
Школа – рідний дім.
Прошу всіх зайняти місця за партами
Щоб підняти настрій всім нам Даша і Нікіта приготували віршик-усмішку, ми їх запрошуємо до крісла автора
Не вгадала
– Ой ти, Петре-вередій,
Чом замурзаний такий?
По твоєму бачу личку:
Ти учора їв порічку,
А сьогодні з’їв яєчню,
полуниці і черешню.
– Помилилась, люба Алло!
І що їв я – не вгадала:
Я в суботу їв яєчню,
У неділю їв черешню,
А сьогодні рано-зранку –
Полуниці і сметанку!
(П. Бихов)
- Як ,на вашу думку, довідалася Алла, що їв Петрик?
- Як називають прийом їжі зранку ?
4. Обмін інформацією
Хто хоче розказати :
- Що їв сьогодні на сніданок ?
- Пам`ятайте, сніданок є дуже корисним для людини, він заряджає нас енергією на цілий день, тому пропускати його ні в якому разі не можна.
5. Новини дня
Сьогодні помічники дня : ___________________________________________
Помічники дня розповідають новини дня:
Пора року _______
Місяць року ________
День тижня _______
Чому має таку назву?
ІІ Виклик
Цього тижня ми працюємо над темою «Дбаю про своє здоров`я», а яка тема сьогоднішнього дня, ви маєте здогадатися. Відгадайте загадку:
Холодильник похвалився,
що на дім перетворився,
де смачна і свіжа проживає … (їжа).
Робота в групах за таблицею ЗХД
Фіксую на дошці відповіді дітей.
Знаємо |
Хочемо знати |
Дізналися |
|
|
|
ІІІ Основна частина
1. Оголошення теми. Мотивація.
- Тема дня : вплив їжі на здоров`я людини, ця тема дуже важлива, адже саме від харчування залежить здоров`я людини , її зовнішній вигляд і настрій.
2. Робота з цеглинками ЛЕГО
- Викладіть слово їжа з цеглинок ЛЕГО. Поділіть на склади . Покажіть
перший склад. Назвіть його. Який секрет має буква «ї» ?
- Назвіть продукти харчування зеленого кольору, оранжевого,
червоного.
3.Метод «Кубування».
- Давайте попрацюємо за гранями кубика Блума, щоб систематизувати знання про їжу.
1. Якою буває їжа?
2. Негативні сторони їжі.
3. Яка користь від їжі?
4. Робота з підручником с.42
- Що нам вчитися допомагає,
На усі питання відповіді знає,
Дуже скромна, дуже тиха,
Нас всього навчає (книга)
- Прочитайте уважно текст на с. 42, розгляньте малюнки.
Групова робота
- Учні, кожна група має завдання, виконайте його разом, оберіть спікера, який донесе нам думку групи:
1 група
Назвіть продукти корисні для вживання.
2 група
Назвіть продукти шкідливі для вживання.
3 група
Які із зображених продуктів треба мити перед вживанням?Чому?
4 група
Від яких продуктів набирають вагу?
5 група
Які продукти слід вживати сирими у їжу?
6 група
Які продукти не можна вживати сирими у їжу?
Хвилинка відпочинку
- А чи корисно їсти багато пирогів? Чому? Звичайно, пирогами слід ділитися з друзями, як наш улюблений пекар Булочка.
(Учні виконують зарядку «Пекар-Булочка»)
5.Гра «Улюблені страви українців»
- Пироги є однією з улюблених страв українців, я пропоную вам зіграти у гру «Приготуй страву», в ході якої ви дізнаєтесь , які ще страви полюбляє український народ.
Правила гри :
Морква, біб і цибулина,
бурячок і капустина,
ще й картопля — шусть у горщик.
Ну й смачний ми зварим ...
(Борщик)
Довго з тіста їх ліпили,
І в окропі поварили.
Потім дружно ласували,
Ще й сметанки додавали.
(Вареники)
Ой, смачна вона, духмяна,
Рисова, гречана, манна…
Ложку в рот – і буде наша.
Здогадалися? Це ….(каша)
6.Робота з таблицею ЗХД
- Що ми довідались на уроці нового про їжу?
Заповнюю третю колонку.
ІІІ Рефлексія
1.Робота в «Щоденнику вражень»
Завдання :
2.Самоаналіз діяльності
- Що було цікавим на уроці ?
- Поміркуйте, як ви оцінюєте свою роботу і прикріпіть прищіпку на таблицю «Самооцінювання».