-
ЦЕ НАШЕ, І ЦЕ – МОЄ!.
КОНСТРУКТОР ВПРАВ ТА ЗАВДАНЬ
-
Ранкова зустріч «Диво-край»
-
Вступна бесіда. Доброго ранку, діти! Я хочу розпочати нашу зустріч із ще однієї історії героїв газети «Колосочок». Я дізналася, що Пустунчик хоче поїхати в далеку подорож, адже там скільки цікавого.
-
А я ви вважаєте чи потрібно їхати лише за кордон, щоб побачити природну різноманітність ?
-
Впевнена, що ви здивуєтеся, коли вивчите природу України, скільки у нас є природних див. Ну що ,нумо дізнаватися.
-
Слухання історії «Диво-край» О.Крижановської
-
Освітня подорож “Наша Україна”. Варто добрати світлини мальовничих куточків, “чудес” нашої країни тощо. Діти можуть принести власні фото з мандрівок. Усі разом роздивляються фотографії, малята розповідають про свої враження, дорослий доповнює розповіді, уточнює інформацію.
-
Поетична хвилинка.
Поглянь, який чарівний, багатий і квітучий рідний край! Українські письменники здавна оспівували неповторність, красу й велич матінки-землі. Їхні твори – це справжній гімн природі.
Можна запропонувати послухати однокласників, які зазделегідь вивчили вірші із г. «Колосочок» № 25-28/2018р або виразно прочитати їх.
-
Вправа «Мікрофон»
Запитайте в учнів, чи знають вони, яке місто є столицею України?
Запишіть слово «К И Ї В» друкованими літерами.
Запитайте в учнів, хто вже побував у Києві? Хто планує це зробити?
Пообіцяйте дітям, що принаймні уявну мандрівку до Києва вони обов’язково матимуть навесні, у травні.
-
Гра «Символи України» Сьогодні я приготувала для вас цікаву гру «Символи України», що знаходиться у г. «Колосочок» № 28, 2017 р, давайте разом ознайомимося із правилами гри .
ПРАВИЛА ГРИ „СИМВОЛИ УКРАЇНИ”
-
Зіграй у гру зі своїм другом.
-
Поставте фішки (наприклад, ґудзики) на ігрове поле („Старт”).
-
По черзі кидайте кубик.
-
Фішку переміщуйте у довільному напрямку
-
Зробивши хід, запишіть символ і кількість балів, які йому відповідають.
-
Кожний символ можна отримати лише один раз.
-
Гра завершується, коли один із гравців не має ходів або зібрані всі символи.
-
Перемагає той, хто набрав більше балів.
-
У порожні клітинки домалюйте свої символи.
Пропоновану гру можна з користю використовувати під час перерви та на ГПД.
Розповідаючи першокласникам про Батьківщину і рідний дім, можна ефективно використати пропоновані статті газет «Колосочок» та виконати пропоновані вправи та завдання як індивідуально так і комплексно.
-
Вправа «Асоціації»
-
Які асоціації і уявлення виникають у вас із словом Батьківщина?
-
Назвіть слова, які народилися у вас, коли ви почули слово «Батьківщина».(хата, батьки, мати, земля, рідний край, друзі, сім’я, рідна мова, країна)
-
Вправа «Крісло автора»
-
Чи пишаєшся ти своєю країною? Чи добре знаєш її досягнення, неповторні мальовничі місця, людей, які прославили Україну на весь світ? Чи кажеш ти гостям нашої країни: „Погляньте, це – українське! Це наше і це – моє!”? А пишатися українцям справді є чим.
Запропонуйте учням розповісти про наші досягнення ,скориставшись інформацією з г. «Колосочок» № 25-28/2018р.
-
Робота з танграмом
-
На якому виді транспорту гості з далекої Америки можуть дістатися до України? А якщо до нас захочуть завітати із інших планет?
-
Побудуйте літак та космічний корабель з танграму. (Виставка робіт. Повідомлення про І. Сікорського, літак «Мрію» та головного конструктора С. Корольова із г. «Колосочок»№ 25-28/2018р).
-
Молодці, які чудові роботи!
-
Робота в групах. Досліджуємо медіа. Створення реклами.
Перегляньте відео.
-
Що ви щойно побачили?
-
Чому ви так думаєте?
-
Навіщо реклама?
-
Ваше завдання прорекламувати нашу Батьківщину так, щоб нашим друзям неодмінно захотілося побувати в Україні.
-
Скористайтеся рекламними матеріалами г. «Колосочок» №25-28, 2018 р. та порадьтеся в групі, як краще їх застосувати.
(На аркушах надруковані речення, до яких діти підбирають фото, картинки)
В Україні ви побачите пам’ятники рослинам та тваринам….
Тільки в Україні ви скуштуєте…
Вас зачарують…
-
Інтерактивна вправа «Пам’ятники тваринам і рослинам»
Досліди г. «Колосочок» №25-28/2018 р та з її допомогою виконай інтерактивне завдання за QR-кодом.
-
Дібрати порівняння до слова Батьківщина:
Рідна, як…(мати)
Прекрасна, як…(квітка)
Єдина, як… (сонце)
Вільна,як…(птиця)
-
Дібрати найбільше слів, які називають дію предмета про Батьківщину (дивує, захоплює, зворушує, розквітає, єднає, зростає, розбудовується, розвивається, захищає, хвилює)
-
Гра „Уяви собі”
-
В якому образі ви уявляєте Україну?
-
Уявіть собі, що ти Україна.
-
Про що ти мрієш?
-
З ким товаришуєш?
-
Чого ти боїшся?
-
Стратегія «Кубування»
На гранях куба — написи (у 1-му класі можна з малюнками, адже не всі діти вміють читати).
-
Опиши.
-
Порівняй.
-
Встанови асоціації.
-
Проаналізуй.
-
Застосуй.
-
Вислови своє ставлення.
Наприклад, слово Батьківщина.
-
Опиши.
Яка Батьківщина? (Рідна, найкраща, мила.)
-
Порівняй.
На що вона схожа? Чим відрізняється? (На матір. Дає життя, піклується про тебе.)
-
Встанови асоціації.
Що спадає на думку? (Місце, де народився; затишок; рідна сторона.)
-
Проаналізуй.
З чого складається Батьківщина? (З родини, школи, друзів, родичів, рідного міста, найкращих спогадів.)
-
Застосуй.
Яким чином це можна використати? (Скласти вірш про Батьківщину або розповідь.)
-
Вислови своє ставлення.
(Батьківщину потрібно любити, бо вона одна-єдина на всьому світі; це твій корінь, твій оберіг.)
-
Складання сенкану до слова «Батьківщина»
Наприклад:
-
Батьківщина.
-
Рідна, найдорожча.
-
Оберігає, славиться, народжує.
-
Батьківщина — місце, де ти народився і виріс.
-
Родина.
-
Гра з Лего. «Побудуй башту» Символи України.
Треба збудувати башту зі слів- символів нашої Батьківщини
Слова – символи або зображення можна взяти із г. «Колосочок» №28, 2017 р.
-
Інтерактивна вправа «Алфавіт»
Завдання. Написати якнайбільше фактів про тему навчання, кожне слово-факт має починатися з літер абетки, можна залучити статтю г. «Колосочок» № 28, 2017 р.