Урок " Як називається наша Батьківщина"

Про матеріал
Поглянь, який чарівний, багатий і квітучий рідний край! Українські письменники здавна оспівували неповторність, красу й велич матінки-землі. Їхні твори – це справжній гімн природі.
Перегляд файлу
  1. ЦЕ НАШЕ, І ЦЕ – МОЄ!.

КОНСТРУКТОР ВПРАВ ТА ЗАВДАНЬ

  1. Ранкова зустріч «Диво-край»
  1. Вступна бесіда. Доброго ранку, діти! Я хочу розпочати нашу зустріч із ще однієї історії героїв газети «Колосочок». Я дізналася, що Пустунчик хоче поїхати в далеку подорож, адже там скільки цікавого.
  • А я ви вважаєте чи потрібно їхати лише за кордон, щоб побачити природну різноманітність ?
  • Впевнена, що ви здивуєтеся, коли вивчите природу України, скільки у нас є природних див. Ну що ,нумо дізнаватися.
  1. Слухання історії «Диво-край» О.Крижановської
  2. Освітня подорож “Наша Україна”. Варто добрати світлини мальовничих куточків, “чудес” нашої країни тощо. Діти можуть принести власні фото з мандрівок. Усі разом роздивляються фотографії, малята розповідають про свої враження, дорослий доповнює розповіді, уточнює інформацію.
  3. Поетична хвилинка.

Поглянь, який чарівний, багатий і квітучий рідний край! Українські письменники здавна оспівували неповторність, красу й велич матінки-землі. Їхні твори – це справжній гімн природі.

Можна запропонувати послухати однокласників, які зазделегідь вивчили вірші із г. «Колосочок» № 25-28/2018р або виразно прочитати їх.

  1. Вправа «Мікрофон»

Запитайте в учнів, чи знають вони, яке місто є столицею України?

Запишіть слово «К И Ї В» друкованими літерами.

Запитайте в учнів, хто вже побував у Києві? Хто планує це зробити?

Пообіцяйте дітям, що принаймні уявну мандрівку до Києва вони обов’язково матимуть навесні, у травні.

  1. Гра «Символи України» Сьогодні я приготувала для вас цікаву гру «Символи України», що знаходиться у г. «Колосочок» № 28, 2017 р, давайте разом ознайомимося із правилами гри .

ПРАВИЛА ГРИ „СИМВОЛИ УКРАЇНИ”

  1. Зіграй у гру зі своїм другом.
  2. Поставте фішки (наприклад, ґудзики) на ігрове поле („Старт”).
  3. По черзі кидайте кубик.
  4. Фішку переміщуйте у довільному напрямку
  5. Зробивши хід, запишіть символ і кількість балів, які йому відповідають.
  6. Кожний символ можна отримати лише один раз.
  7. Гра завершується, коли один із гравців не має ходів або зібрані всі символи.
  8. Перемагає той, хто набрав більше балів.
  9. У порожні клітинки домалюйте свої символи.

Пропоновану гру можна з користю використовувати під час перерви та на ГПД.

Розповідаючи першокласникам про Батьківщину і рідний дім, можна ефективно використати пропоновані статті газет «Колосочок» та виконати пропоновані вправи та завдання як індивідуально так і комплексно.

  1. Вправа «Асоціації»
  • Які асоціації і уявлення виникають у вас із словом Батьківщина?
  • Назвіть слова, які народилися у вас, коли ви почули слово «Батьківщина».(хата, батьки, мати, земля, рідний край, друзі, сім’я, рідна мова, країна)
  1. Вправа «Крісло автора»
  • Чи пишаєшся ти своєю країною? Чи добре знаєш її досягнення, неповторні мальовничі місця, людей, які прославили Україну на весь світ? Чи кажеш ти гостям нашої країни: „Погляньте, це – українське! Це наше і це – моє!”? А пишатися українцям справді є чим.

Запропонуйте учням розповісти про наші досягнення ,скориставшись інформацією з г. «Колосочок» № 25-28/2018р.

  1. Робота з танграмом
  • На якому виді транспорту гості з далекої Америки можуть дістатися до України? А якщо до нас захочуть завітати із інших планет?
  • Побудуйте літак та космічний корабель з танграму. (Виставка робіт. Повідомлення про І. Сікорського, літак «Мрію» та головного конструктора С. Корольова із г. «Колосочок»№ 25-28/2018р).
  • Молодці, які чудові роботи!
  1. Робота в групах. Досліджуємо медіа. Створення реклами.

Перегляньте відео.

  • Що ви щойно побачили?
  • Чому ви так думаєте?
  • Навіщо реклама?
  • Ваше завдання прорекламувати нашу Батьківщину так, щоб нашим друзям неодмінно захотілося побувати в Україні.
  • Скористайтеся рекламними матеріалами г. «Колосочок» №25-28, 2018 р. та порадьтеся в групі, як краще їх застосувати.

(На аркушах надруковані речення, до яких діти підбирають фото, картинки)

В Україні ви побачите пам’ятники рослинам та тваринам….

Тільки в Україні ви скуштуєте…

Вас зачарують…

  1. Інтерактивна вправа «Пам’ятники тваринам і рослинам»
     

Досліди г. «Колосочок» №25-28/2018 р та з її допомогою виконай інтерактивне завдання за QR-кодом.

  1. Дібрати порівняння до слова Батьківщина:

Рідна, як…(мати)

Прекрасна, як…(квітка)

Єдина, як… (сонце)

Вільна,як…(птиця)

  1. Дібрати найбільше слів, які називають дію предмета про Батьківщину (дивує, захоплює, зворушує, розквітає, єднає, зростає, розбудовується, розвивається, захищає, хвилює)
  2. Гра „Уяви собі”
  • В якому образі ви уявляєте Україну?
  • Уявіть собі, що ти Україна.
  • Про що ти мрієш?
  • З ким товаришуєш?
  • Чого ти боїшся?
  1. Стратегія «Кубування»

На гранях куба — написи (у 1-му класі можна з малюнками, адже не всі діти вміють читати).

  1. Опиши.
  2. Порівняй.
  3. Встанови асоціації.
  4. Проаналізуй.
  5. Застосуй.
  6. Вислови своє ставлення.

Наприклад, слово Батьківщина.

  1. Опиши.

Яка Батьківщина? (Рідна, найкраща, мила.)

  1. Порівняй.

На що вона схожа? Чим відрізняється? (На матір. Дає життя, піклується про тебе.)

  1. Встанови асоціації.

Що спадає на думку? (Місце, де народився; затишок; рідна сторона.)

  1. Проаналізуй.

З чого складається Батьківщина? (З родини, школи, друзів, родичів, рідного міста, найкращих спогадів.)

  1. Застосуй.

Яким чином це можна використати? (Скласти вірш про Батьківщину або розповідь.)

  1. Вислови своє ставлення.

(Батьківщину потрібно любити, бо вона одна-єдина на всьому світі; це твій корінь, твій оберіг.)

  1. Складання сенкану до слова «Батьківщина»

Наприклад:

  1. Батьківщина.
  2. Рідна, найдорожча.
  3. Оберігає, славиться, народжує.
  4. Батьківщина — місце, де ти народився і виріс.
  5. Родина.
  1. Гра з Лего. «Побудуй башту» Символи України.

Треба збудувати башту зі слів- символів нашої Батьківщини

Слова – символи або зображення можна взяти із г. «Колосочок» №28, 2017 р.

  1. Інтерактивна вправа «Алфавіт»

Завдання. Написати якнайбільше фактів про тему навчання, кожне слово-факт має починатися з літер абетки, можна залучити статтю г. «Колосочок» № 28, 2017 р.

 

docx
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
681
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку