29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Ранкова зустріч "Я доглядаю за порожниною рота, руками та волоссям"

Про матеріал
Матеріал буде цікавий вчителям початкових класів для проведення ранкових зустрічей , а також на уроках "Я досліджую світ".
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема. «Я доглядаю за порожниною рота, руками та волоссям»

Мета : дати поняття «гігієна»; ознайомити учнів з правилами гігієни; вчити використовувати предмети особистої гігієни у повсякденному житті; виховувати бажання піклуватися про себе ; слухати думку товариша.

Обладнання : дзеркальце.

Хід ранкової зустрічі:

І. Привітання.

(Діти і вчитель стають у коло)

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день!

 ІІ. Обмін інформацією.

 

Вправа « Я подобаюся собі, бо…»

 

Продовжити фразу і передати по колу дзеркальце.

 

Перегляд фрагменту мультфільму «Мийдодір»

 

Ключове питання перед перглядом : «Чому від хлопчика втекли всі речі?»

 

Повідомлення вчителя

 

Слово «гігієна» означає правила догляду за собою. Одна з головних її вимог – це чистота. Народна мудрість говорить – «Чистота – запорука здоров`я».

Наше тіло покрите шкірою. Розгляньте  шкіру на своїх руках, вона гладка, еластична, здатна розтягуватися при рухах. 

- Шкіра захищає наше тіло від хвороб. Коли ви бігаєте, стрибаєте, вам стає жарко, на шкірі з'являються крапельки поту. Якщо шкіру довго не мити, то на ній скупчуються жир і піт, які затримують частки пилу. Від цього шкіра стає брудною, грубою і перестає захищати наше тіло від мікробів. 
Брудна шкіра може шкодити здоров'ю. І, крім того, брудні, неохайні люди завжди неприємні таким, що оточує. 
Ось чому шкіру треба мити, за нею необхідно доглядати. Особливо чатсо треба мити руки, адже там збирається багато бактерій. Також потрібно двічі на день чистити зуби, адже в зубах залишаються залишки їжі і через деякий час починають руйнувати наші зуби. Не забувайте мити волосся – окрасу людини. Особливо дівчаток.

ІІІ Групове заняття.

Відгадування загадок

Вчитель.

- До нас в клас прийшла посилка. Давай ті дізнаємося, від кого вона. 

«Дорогі діти! 
Я посилаю вам посилку. У ній знаходяться цікаві загадки і до них відгадки. Постарайтеся розгадати загадки. Бажаю удачі. До побачення. 
Ваш Мийдодір» 

- Відгадайте, що там лежить? 

Ліг в кишеню і вартую: 
Рьову, плаксу і бруднулю. 
Витру їм потоки сліз, 
Не забуду і про ніс. (Носова хустка) 

Гладко і душисто, миє дуже чисто. 
Треба, щоб у кожного було - 
Що це, діти? (Мило) 

На себе я працю беру: 
П'яти, лікті з милом тру, 
І коліна відтираю, 
Нічого не забуваю. (Мочалка) 

Витираю я, стараюся 
Після лазні хлопчика. 
Усе намокнуло, усе зім'ялося - 
Немає сухого куточка. (Рушник) 

Хожу-брожу не по лісах, 
А по вусах, по волоссю 
І зуби у мене довші, 
Чим у вовків і ведмедів. (Гребінець) 

Хто рахує зуби нам 
Вранці і вечорам. (Зубна щітка) 

- Усі ці предмети особистої гігієни. 

(По ходу роботи учитель дістає шматок мила, зубну щітку, носову хустку, гребінець, рушник, дзеркало, щітку для чищення одягу.) 

- Діти, вам знайомі з цими предметами? Для чого вони потрібні? 

Гра « Покажи»

 Наочна демонстрація предметів гігієни у застосуванні.

ІV. Щоденні новини

Доброго ранку!

Сьогодні середа, 6 квітня

Особа дня _____________

  • З яким настроєм розпочинаємо роботу на уроках? (Діти працюють із «Куточком настрою».)
  • Сьогодні на уроці читання ми будемо складати розповідь про те, що може статися з дитиною, яка не дотримувалася правил особистої гігієни.
  • А на уроці мистецтва намалюємо її.

 

 

 

 

docx
Додано
6 лютого
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку