Урок "Які бувають професії?"

Про матеріал
На уроці учні знайомляться з різними професіями,з особливостями кожної з них, розповідають,ким працюють їхні батьки, діляться думками про те, яку спеціальність вони хотіли б здобути в майбутньому.
Перегляд файлу

Які  бувають професії?

 

Підготувала вчитель початкових класів

Леб'язької філії

Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Задікіян Олена Миколаївна

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\unnamed.jpg

 

 


1 клас

Я досліджую світ

Тема: Які бувають професії?

Мета: збагатити і закріпити знання учнів про різноманітні професії; розвивати пізнавальний інтерес до світу професій; виховувати шанобливе ставлення до представників різних професій, розвивати пам’ять; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: картинки із зображенням людей різних професій , загадки, вікторина “Професії”, предмети для гри “Кошик загублених речей”.

          Очікувані результати:

          Знає, які є професії та яку професію хоче опанувати в майбутньому.

          Знає та називає дні тижня.

Знає де працюють батьки, хто вони за професією. Доречно вживає вислови  мовленнєвого етикету (вітання, прощання,                      прохання, звертання, подяки)

                                               Хід уроку:

          І.Ранкова зустріч.

          1. Вітання.

          У цей ранковий, добрий час

          Я рада, діти, бачить вас.

          Треба всім нам привітатись.

          Вліво-вправо поверніться,

          Один одному всміхніться.

          Чи готові до уроку? Молодці!

          То ж сідайте. Працювати почали.

          2. Щоденні новини.

          * Кожен учень розповідає ким мріє стати, коли виросте.

          - А чи знаєте ви таку професію “Модельєр”?  

          - Як ви розумієте слово “Мода”?

           *Оголошення теми дня вчителем.

           3.Групове заняття.

           “Мій улюблений одяг під час відпочинку” (розповідь учнів).

           ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.  

           -Погляньте на малюнки і скажіть, яким одним словом їх  об’єднати?   

          (Професії)

           - Сьогодні ми з вами зануримось у дуже цікавий світ під назвою             

           “Професії”.

           ІІІ. Робота над темою уроку.       

           1. Розгадування загадок. Показ зображень різних професій.

Він з комп’ютером на ТИ,
Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст
Диво-майстер… ПРОГРАМІСТ.

 Літаком керує вправно
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший… ПІЛОТ.

Він, як лікар Айболить,
Знає що і де болить,
Кличуть фермер і свинар,
— Порятуй… ВЕТЕРИНАР!

Зникло світло, що робити?
По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик,
Допоможе нам… ЕЛЕКТРИК».

Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? ЛІКАР

 Її давно корівки знають,
Веселим муканням стрічають.
І за її нелегкий труд
Все молоко їй віддають. ДОЯРКА

 Як рубанком дошку чистить,
Летить стружка золотиста.
З-під рук майстра той-же колір.
Як цей майстер зветься?.. СТОЛЯР

2. Бесіда “Ким працюють ваші батьки?

3.Робота із зображеннями людей різних професій.

 - Я показую вам зображення людини, а ви відгадуєте її професію.

  Відеооператор

   Журналіст

         Скульптор

 

  Модельєр

      

 

 

 

 

 

                    Аквалангіст

    Маляр

                                                      Муляр E:\ФЕСТИВАЛЬ УРОКІВ\професії\Bricklayer_J4.jpg

 

4. Руханка.

Кожна праця — це уміння,

Вміння справжні, професійні:

Так працює в нас жонглер,

Так веде авто шофер,

Так фарбує дім маляр,

Так ось грає сопілкар,

Так працює в нас двірник,

Так — завзятий танцівник,

Так саджає садівник,

Кухар так кришити звик.

Лікар так лікує всіх,

Клоун викликає сміх.

Стюардеса всіх вітає,

Футболіст м՚яча ганяє,

Режисер кіно знімає.

Так пливе спортсмен-плавець…

Кожний — справжній фахівець.

          IV. Закріплення вивченого.

          1. Робота в підручнику с.40-41.    

           Робота з малюнками. Перегляд відео за QR-кодом.

2.Гра «Кошик загублених речей». Робота в групі.

Визначити, людині якої професії належать ці речі та розкласти їх біля малюнків із представниками відповідних професій.

Школярі виконують ігрове завдання спільно, у супроводі звучання будь-якої жвавої мелодії (на розсуд учителя). Наприкінці гри учасники коментують її результат:

— Бинт,термометр, халат ми поклали біля зображення лікаря.

— Гребінець, ножиці– перукар.

— Ножиці, обмірювальну стрічку, наперсток ми розмістили біля картки, на якій зображено шевця (модельєра).

          V. Підсумок уроку. Рефлексія.

          На уроці я: дізнався… зрозумів… найбільший мій успіх – це…

          найбільші труднощі я відчув… я змінив своє ставлення до…

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
1438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку