Тема: Аплікація з рваного паперу «Осіннє дерево»
Мета:
вчити виготовляти композицію із рваного паперу, з'єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання; дотримуватися послідовності дій під час практичної роботи; вдосконалити вміння працювати в групах, в парах;
розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність, фантазію, творчу уяву, вміння компонувати деталі вибору;
виховувати естетичні смаки, любов до природи.
Обладнання: презентація, малюнки осені, зразки робіт, кольоровий папір, клей, шаблони дерев.
Форма проведення: бесіда з елементами практичної роботи.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
1. Привітання.
Осінь, осінь, листопад,
Жовте листя стелить сад.
За моря в краї далекі
Відлетіли вже лелеки.
Хмари небо затягли,
Вітер виє з-за гори.
Ходить осінь листопадом,
Жовте листя стелить садом.
Ну а ми часу не гаєм і урок розпочинаєм!
2. Перевірка готовності до уроку.
3. Упорядкування робочих місць.
ІІ. Емоційне налаштування.
1. Розгадування ребуса.
- Давайте розгадаємо ребус.
(Осінь)
- На уроках я досліджую світ ми багато дізналися нового про осінь. Підсумувавши наші знання, спостереження, виготовили лепбук.
2. Асоціативний кущ.
- То ж давайте згадаємо, а яка осінь?
3. Міжпредметні зв’язки.
-- Скільки складів у слові ОСІНЬ?
- Який склад наголошений?
- Назвіть перший і останній звуки та охарактеризуйте їх.
- Яка пора року передувала осені?
- Яка буде наступною?
- Пригадаємо осінні місяці?
4. Робота в колі.
- Візьміть цеглинку такого кольору, з яким асоціюється у вас осінь і станьте в коло.
- Назвіть ознаку осені, яка починається на першу літеру кольору вашої цеглинки.
5. Робота в групах.
- Об’єднайтесь в групи за кольором цеглинок.
- Порахуйте, скільки цеглинок має кожна група і скажіть їхню кількість англійською мовою.
- Якого кольору більше? На скільки?
6. Гра «Склади речення».
- Кожна група складіть речення про осінь відповідно до схеми, яка відповідає кольору цеглинок. Зверніть увагу на розділові знаки в кінці речень.
- Молодці!
7. Технологія «Крісло автора».
- Пропоную Ані сьогодні зайняти авторське крісло. А вам свої робочі місця.
- Чому так відбувається?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Вступний інструктаж.
Повторимо правила користування клеєм.
1. Клей наносять пензликом від середини до країв.
2. Клей наносять охайно, беручи необхідну кількість.
3. Залишки клею витирати серветкою.
4. Клей зберігати в закритому вигляді.
- Вже втомилися сидіти?
Пропоную відпочити!
V. Фізкультхвилинка.
VI. Практична робота учнів.
ВІДЕО
Самостійна робота учнів, індивідуальна допомога вчителя.
VII. Аналіз виконаних робіт.
VIII. Заключна частина.
Роменська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10
Роменської міської ради
Сумської області
Урок з дизайну і технологій
У 1 – Б класі
Аплікація з рваного паперу
«Осіннє дерево»
Підготувала
вчитель початкових класів
Строй Яніна Віталіївна
2019