Урок з дизайну та технологій "Аплікація з рваного паперу "Осіннє дерево"".

Про матеріал
На даному уроці діти вчаться виготовляти композицію із рваного паперу, з'єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання; дотримуватися послідовності дій під час практичної роботи; вдосконалюють вміння працювати в групах, в парах; розвивають дрібну моторику рук, охайність, самостійність, фантазію, творчу уяву, вміння компонувати деталі вибору.
Перегляд файлу

Тема: Аплікація з рваного паперу «Осіннє дерево»

Мета:

вчити виготовляти композицію із рваного паперу, з'єднувати відірвані частини паперу за допомогою склеювання;  дотримуватися послідовності дій під час практичної роботи; вдосконалити вміння працювати в групах, в парах;

розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність, фантазію, творчу уяву, вміння компонувати деталі вибору;

виховувати естетичні смаки, любов до природи.

Обладнання: презентація, малюнки осені, зразки робіт, кольоровий папір, клей, шаблони дерев.

Форма проведення: бесіда з елементами практичної роботи.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

1. Привітання.

Осінь, осінь, листопад,

Жовте листя стелить сад.

За моря в краї далекі

Відлетіли вже лелеки.

Хмари небо затягли,

Вітер виє з-за гори.

Ходить осінь листопадом,

Жовте листя стелить садом.

Ну а ми часу не гаєм і урок розпочинаєм!

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Емоційне налаштування.

1. Розгадування ребуса.

- Давайте розгадаємо ребус.

 

Картинки по запросу ребуси про осінь

                                                                                     (Осінь)

  • Як ви розгадали, що це осінь?

- На уроках я досліджую світ ми багато дізналися нового про осінь. Підсумувавши наші знання, спостереження, виготовили лепбук.

2. Асоціативний кущ.

- То ж давайте згадаємо, а яка осінь?

3. Міжпредметні зв’язки.

-- Скільки складів у слові ОСІНЬ?

- Який склад наголошений?

- Назвіть перший і останній звуки та охарактеризуйте їх.

- Яка пора року передувала осені?

- Яка буде наступною?

- Пригадаємо  осінні місяці?

4. Робота в колі.

- Візьміть цеглинку такого кольору, з яким асоціюється у вас осінь і станьте в коло.

- Назвіть ознаку осені, яка починається на першу літеру кольору вашої цеглинки.

5. Робота в групах.

- Об’єднайтесь в групи за кольором цеглинок.

- Порахуйте, скільки цеглинок має кожна група і скажіть їхню кількість англійською мовою.

- Якого кольору більше? На скільки?

6. Гра «Склади речення».

- Кожна група складіть речення про осінь відповідно до схеми, яка відповідає кольору цеглинок. Зверніть увагу на розділові знаки в кінці речень.

- Молодці!

7. Технологія «Крісло автора».

- Пропоную Ані сьогодні зайняти авторське крісло. А вам свої робочі місця.

  • Я – осінь. Люблю змінювати все довкола. Дні роблю короткими, а ночі - довшими. З моїм приходом температура повітря знижується. Ранки можуть бути туманними. Дмуть холодні вітри, частіше йдуть дощі. Птахи відлітають у теплі краї. Я – чарівниця, одягаю дерева в різнокольорові шати. Але приходить час, коли від мого подиху листочки поволі опадають на землю.

- Чому так відбувається?

  • Дякую, Аня, займи своє робоче місце.
  • Ото ж головною окрасою осені є різнобарвне листя.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Я пропоную кожному сьогодні побути в ролі чарівника, зробивши аплікацію з рваного паперу.
  • Працювати ви будете в парах. Дотримуйтесь правил роботи на уроці.
  • Перед вами лежить шаблон дерева. Ви змахнете чарівними паличками і на ньому з’являться різнокольорові листочки.
  • Сьогодні на уроці навчитеся:
  • створювати аплікацію із рваних частин паперу;
  • познайомитесь із способом рвання паперу;
  • продовжите знайомитися з властивостями паперу;
  • пригадаєте правила користування клеєм;
  • отримаєте максимум задоволення від уроку.

IV. Вступний інструктаж.

  • Такі аплікації виходять, якщо папір не різати, а обривати. У цьому випадку краї виходять більш «живими», ворсистими.
  • Обривання робиться невеличкими шматочками. Нарваний кольоровий папір розташовують і приклеюють за власним задумом/
  • Пригадайте  властивості паперу? (папір можна різати, склеювати, зшивати, згинати, обривати)

 

 

 

Повторимо правила користування клеєм.

1. Клей наносять пензликом від середини до країв.

2. Клей наносять охайно, беручи необхідну кількість.

3. Залишки клею витирати серветкою.

4. Клей зберігати в закритому вигляді.

- Вже втомилися сидіти?

Пропоную відпочити!

V. Фізкультхвилинка.

VI. Практична робота учнів.

  • Перед початком роботи пропоную вам переглянути відео з поетапним виконанням аплікації способом рвання кольорового паперу.

ВІДЕО

  • Починаєте чаклувати над своїми деревами. (звучить музика)

Самостійна робота учнів, індивідуальна допомога вчителя.

VII. Аналіз виконаних робіт.

  • Ви закінчили роботу.
  • Молодці!
  • Зробіть з цеглинок фотоапарат і сфотографуйте свою роботу.
  • У кожного з вас є 1 дерево, а як називають території, де росте багато дерев?
  • Пропоную посадити з цих дерев алею.
  • А навіщо насаджують дерева?

VIII. Заключна частина.

  • Яким способом виконали аплікацію?
  • Покажіть, з яким настроєм ви закінчуєте урок?
  • Дякую вам за старанність на уроці!
  •  На згадку про наш урок Осінь подарує гостям останні свої кольорові, чарівні листочки.

 

 

 

 

 

 

 

Роменська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10

Роменської міської ради

Сумської області

 

 

 

 

Урок з дизайну і технологій

У 1 – Б класі

 

Аплікація з рваного паперу

«Осіннє дерево»

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Строй Яніна Віталіївна

 

 

 

 

2019

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кальчук Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
7849
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку