26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Урок з елементами тренінгу - Ні алкоголю, наркотикам, спільному користуванню колючими або ріжучими предметами

Про матеріал
«Ні» алкоголю, наркотикам, спільному користуванню колючими або ріжучими предметами урок з елементами тренінгу Пропонуємо для ознайомлення учнів 10 класу урок з елементами тренінгу, метою якого є формування негативного ставлення до вживання алкоголю і наркотиків та спільного використання голок і шприців. Завдання: 1. Визначити поняття «залежність». 2. Інформувати про види наркотичної залежності. 3. Розпізнавати ознаки наркотичної залежності. 4. Вчити відрізняти міфи від фактів про алкоголь і наркотики. 5. Тренувати уміння переконувати однолітків щодо небезпеки вживання наркотиків Цільова група: 10 клас Матеріали: плакат «Колір настрою», плакат «Правила роботи», плакат «4 кроки до залежної поведінки», телевізор, плакат «Слова відомого письменника Семюеля Джексона», презентація «Види залежності», картки з ознаками наркотичної залежності, плакат «Доріжки», плакат та стікери із міфами та фактами про психоактивні речовини, відеоролик притчі «Не слухайте інших думок», підручники для учнів та ситуації, ризиковані щодо ВІЛ-інфікування, плакат «Дерево підсумків» та чисті стікери у формі яблуньок. Хід заняття: 1. Привітання (1хв) Психолог. Доброго дня діти! Сьогодні ми будемо працювати в групах за кольорами: група 1 – червоний, група 2 – зелений. 2. Оцінка настрою за допомогою вправи «Колір настрою» (5 хв) Психолог. Пропоную подивитися на плакат. Ви бачите тут різнокольорові квіти. Квіти - це прекрасні створіння. Кожна квітка має різну форму, колір, запах. Отож і кожен із вас цікавий, надзвичайний і прекрасний по-своєму. І цим ви відрізняєтесь один від одного, бо кожен із вас є індивідуальність. А якщо ще уважніше подивитися на плакат ви побачите, що ці квіти мають різні настрої. (дивись додаток 1) А який у вас настрій зараз ми визначимо. Пропоную по черзі висловитися, який у вас зараз колір настрою? 3. Правила роботи (1 хв) Давайте пригадаємо які правила ми повинні дотримуватися на уроці? 1. Активність 2. Бути уважним 3. Піднімати руку 4. Не розмовляти 5. Поважати іншого 6. Не займатись сторонніми речами 7. Бути толерантним 8. Бути щирим 4. Повідомлення теми та мети уроку (1хв). 5. Зворотний зв'язок (1хв) Психолог. Пригадайте, що ми робили на минулому уроці? 6. Повідомлення завдань уроку (1 хв) 7. Мозковий штурм «Що таке залежність»? (1 хв) Психолог. Давайте методом мозкового штурму визначимо що таке залежність? Психолог. Залежність – це постійна потреба в наркотиках. Зазвичай вона виникає не за одну ніч, а поступово, крок за кроком, часто непомітно для самої людини. 8. Інформаційне повідомлення (2 хв) Психолог. Пропоную подивитися на плакат. Залежність формується не одразу, тому існує певна стадія або 4 кроки: 1. Людина пробує наркотик або експериментує. 2. Епізодично вживає. 3. Регулярно вживає, але в малих дозах. 4. Людина не володіє собою. Вона стає наркозалежною. Психолог. Подивіться на плакат і скажіть як ви розумієте слова відомого письменника Семюеля Джексона : «Пута звичка є надто слабкими, аби їх можна було помітити до того моменту, коли вони стають надто міцними, щоб їх можна було розірвати». 9. Інформаційне повідомлення (5 хв) Психолог. Розрізняють 2 види наркотичної залежності: фізична і психологічна.  Фізична залежність характеризується звиканням до наркотику, коли організм потребує щоразу більшої дози, та наявності абстинентного синдрому (так званої “ломки”), що настає у разі відсутності чергової дози. За кожен день “ломки”, яка триває приблизно тиждень, людина витрачає кілька кілограмів. Вона не може спати та їсти, думає лише про наркотики.  Психологічна залежність зберігається роками, може змусити людину повернутися до згубної пристрасті, оскільки виникає на рівні почуттів і підсвідомих поведінкових стереотипів. На рівні почуттів ця залежність виявляється в тому, що людину перестає цікавити все, що не пов'язано з наркотиками: навчання, робота, спілкування з рідними та друзями, книжки та кінофільми, спорт і мистецтво. Без наркотиків життя для неї стає безрадісним, втрачає сенс. 10. Вправа «Доріжки» (7 хв) Психолог. Зараз пропоную попрацювати індивідуально. Кожен із вас отримує картки з ознаками наркотичної залежності. Вам потрібно по черзі зачитати ознаки та розподіляти їх на дошці по відповідних колонках: - Вживання наркотиків з метою відволіктися від проблем - Настирливі думки про те, щоб дістати наступну дозу - Продаж речей чи крадіжки, аби роздобути гроші - Провали в пам’яті, коли неможливо пригадати, що робив напередодні - Поява нових друзів, які вживають наркотики - Відсторонення від родини і давніх друзів - Втрата інтересу до всього, що раніше цікавило - Часті зміни настрою, напади тривоги, депресії, люті - Постійні обіцянки не вживати наркотики, невдалі спроби зупинитися - Вживання психоактивних речовин наодинці - Порушення сну, безсоння, нічні жахи, пітливість - Зміна харчових звичок, різке схуднення Психолог. Ми визначили ознаки та розподілили їх по відповідних колонках. 11. Вправа «Австралійський дощ» (1 хв) Психолог. Скажіть будь ласка чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо який він. Встаньте всі та виконуйте всі дії за мною. В Австралії піднявся вітер (психолог тре долоні). • Починає накрапати дощ (клацання пальцями). • Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах). • Починається справжня злива (плескання по стегнах). • А ось і град та справжня буря (тупіт ногами). • Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах). • Дощ стихає (плескання долонями по плечах). • Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями) • Тихий шелест вітру (потирання долонь). • Ура! Сонце! (руки догори). Рефлексія - Як ви зараз почуваєтесь? Давайте працювати далі. 12. Вправа «Міфи та факти про психоактивні речовини» (5 хв) Психолог. Продовжуємо далі працювати в групах. Кожна група отримує плакат та стікери із міфами та фактами про психоактивні речовини. Група 1 визначає факти про психоактивні речовини (потрібно прикріпити стікери із фактами до плакату), група 2 – міфи про психоактивні речовини (прикріпити стікери із міфами до плакату). На це завдання 2 хвилини. Міфи та факти про психоактивні речовини: 1. Вживати наркотики – це модно. 2. Алкоголь і наркотики допомагають розв’язати проблеми. 3. Від алкоголю ще ніхто не вмер. 4. Наркоманія –це хвороба дурнів і слабаків. А сильна людина може відмовитися від вживання наркотиків будь-коли. 5. Я взагалі не п’ю. Це ж лише пиво! 6. Випивати це завжди весело! 7. У компанії не можна відмовлятися від того, що роблять усі. 8. Сигарети та алкоголь роблять з хлопчиків справжніх чоловіків. 9. Вживання алкоголю і наркотиків робить людину більш уразливою до ВІЛ. 10. Більшість підлітків уперше пробують наркотики, які їм пропонують незнайомці на танцях і спортмайданчиках. 11. Вживання алкоголю і наркотиків вагітною жінкою негативно впливає на її ще не народжену дитину. Після того як група закінчує роботу, кожна група презентує свої роботи. Психолог. Пропоную уважно подивитися на плакати та сказати, яких стікерів більше, із міфами чи фактами? Після відповідей учнів робиться акцент на те, що ці міфи поширюють в основному наркоділери для того, щоб більше непоінформованих підлітків заволікти в тенета наркотичної залежності. 13. Притча «Не слухайте думок інших» (5 хв) Психолог. А зараз давайте послухаємо притчу. Одного разу батько зі своїм сином і віслюком відправилися в сусіднє місто до своїх родичів. Батько сів верхи на віслюка, а син йшов поруч і поганяв віслюка. - Нещасне хлопченя! – сказав перехожий, його крихітні ноги не встигають за швидкими копитами віслюка. Хіба можна так безжально відноситися до свого сина? Ти жбачиш, що він вже вибився з сил. Ці слова зачепили батька. Він сплигнув з віслюка і посадив свого сина на нього.Пройшли вони зовсім не багато, як на зустріч вийшов старець: - Де це бачено, щоб батько біг за віслюком услід, тоді як його юний син сидів на віслюкові як султан? Син засмутився від почутого і сказав батьку сісти з ним на віслюка. - Як Вам не соромно?! - вигукувала жінка. - Бідна тварина! Навіщо Ви з нього так знущаєтеся? Віслюк же маленький і йому важко Вас вести на своїй спині! А Ви раді старатися, щоб самому не йти, а знущатися з бідної тварини! Батько і син зганьблені сплигнули з віслюка. Не пройшовши і десяти метрів, як почули кепкування в їх сторону від людини, яка йшла їм на зустріч : -Для чого Вам тоді віслюк, якщо він ні чим Вам не допомагає? Навіть нікого з Вас не везе на собі. Ха-ха. Батько пильно подивився в очі сина і сказав: "Що б ми не робили, обов'язково знайдеться хтось, хто з нами буде не згоден. Я, вважаю, ми самі повинні вирішувати, як нам подорожувати". Обговорення - Що ви зрозуміли з цієї притчи? - В яких випадках не треба прислухатися до думки іншого? - А в яких випадках все ж таки треба прислухатися? 14. Вправа «Уяви себе лікарем» (2 хв) Психолог. Чи вмієте ви давати поради, зараз ми дізнаємося за допомогою вправи «Уяви себе лікарем»? Кожна група отримує ситуації, ризиковані щодо ВІЛ-інфікування. Як надати кваліфіковану рекомендацію вам допоможе «Валіза лікаря». Валіза лікаря  Не вживайте алкоголю і наркотиків. Вони змінюють свідомість і негативно впливають на здатність виважено приймати рішення. Ви можете вчинити необачно і прийняти рішення, яке призведе до небажаної вагітності або інфікування небезпечними хворобами.  Ніколи не вживайте наркотиків, особливо ін’єкційних. Вони небезпечні для життя і можуть спричинити зараження ВІЛ/ІПСШ.  Якщо вам необхідно ввести ліки, намагайтеся знайти нові або стерильні шприці і голки.  Використовуючи уживані шприци і голки у разі крайньої необхідності, прокип’ятіть їх протягом 30 хвилин.  Не користуйтеся чужими бритвами і лезами для гоління.  Не погоджуйтеся робити пірсинг і тату аж інструментами, у стерильності яких не впевнені. Ситуації: Ситуація 1 Ганну (15 років) запросили на весілля, де було багато алкоголю. Раніше вона ніколи не пила. Та, познайомившись тут із приємним юнаком, випила з ним чотири чи п’ять келихів шампанського. Потім він збавив її. Наступного дня Ганна почувалася винною і соромилася, що її використали. Наші рекомендації:___________________________________________________ Чому?_____________________________________________________________ Ситуація 2 Тарас надумав зробити татуювання. Друг порекомендував йому недорогого фахівця. Коли вони приїхали до нього, Тарас побачив, що приміщення не прибране й інструменти не простерилізовані. Він вирішив відмовитися робити татуювання, але його почали вмовляти. Наші рекомендації:___________________________________________________ Чому?_____________________________________________________________ Ситуація 3 Максим хворий на цукровий діабет і регулярно робить ін’єкції інсуліну. Одного разу він поїхав за місто до свого друга і забув удома шприц. Максим запитав, чи можна його десь дістати. Друг пошукав і знайшов у братовій кімнаті шприц, яким уже хтось користувався. Наші рекомендації:__________________________________________________ Чому?_____________________________________________________________ Ситуація 4 Валерій приєднався до підлітків, які «злітали» від ін’єкційних наркотиків. Шприц передавали по колу, і коли черга дійшла до Валерія, вони почали наполягати, щоб він зробив те, що й усі. Валерій ніколи не вживав наркотиків і знає, як це небезпечно. Наші рекомендації:__________________________________________________ Чому?______________________________________________________________ 15.Рефлексія (4 хв) Психолог. На 2-3 стікерах у формі яблуньок кожна група пише та вивішує на плакаті «Дерево підсумків» що їм сподобалось, що запам’яталось, який висновок для себе зробили. 16. Оцінка настрою за допомогою вправи «Колір настрою» (2 хв) 17. Підведення підсумків (1 хв) Список використаних джерел 1. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. Захисти себе від ВІЛ. Тренінги життєвих навичок: методичний посібник для педагога-тренера. – К.: ТОВ «ЕД-ВОРЛД ТРЕЙД», 2013.-208с. 2. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. Захисти себе від ВІЛ. Тренінги життєвих навичок: методичний посібник для учнів старшого підліткового та юнацького віку. – К.: Освіта, 2013. – 168 с. 3. youtube.com›watch?v=vnCaAt4DHRg 4. mlm-tiens.com›2012/03/20/pritcha-ne-slushajte mneniya-okruzhayushhix/
Перегляд файлу

«Ні» алкоголю, наркотикам, спільному користуванню колючими або ріжучими предметами

урок з елементами тренінгу

Пропонуємо для ознайомлення учнів 10 класу урок з елементами тренінгу, метою якого є формування негативного ставлення до вживання алкоголю і наркотиків та спільного використання голок і шприців.

Завдання:

  1. Визначити поняття «залежність».
  2. Інформувати про види наркотичної залежності.
  3. Розпізнавати ознаки наркотичної залежності.
  4. Вчити відрізняти міфи від фактів про алкоголь і наркотики.
  5. Тренувати уміння переконувати однолітків щодо небезпеки вживання наркотиків

Цільова група: 10 клас

Матеріали: плакат «Колір настрою», плакат «Правила роботи», плакат  «4 кроки до залежної поведінки», телевізор, плакат «Слова відомого письменника Семюеля Джексона», презентація «Види залежності», картки з ознаками наркотичної залежності, плакат «Доріжки», плакат та стікери із міфами та фактами про психоактивні речовини, відеоролик притчі «Не слухайте інших думок», підручники для учнів та ситуації, ризиковані щодо ВІЛ-інфікування, плакат «Дерево підсумків» та чисті стікери у формі яблуньок.

Хід заняття:

  1. Привітання (1хв)

Психолог. Доброго дня  діти! Сьогодні ми будемо працювати в групах за кольорами: група 1 – червоний, група 2 – зелений.

  1. Оцінка настрою за допомогою вправи «Колір настрою» (5 хв)

Психолог. Пропоную подивитися на плакат. Ви бачите тут різнокольорові квіти. Квіти - це прекрасні створіння. Кожна квітка має різну форму, колір, запах. Отож і  кожен із вас цікавий, надзвичайний і прекрасний по-своєму. І цим ви відрізняєтесь один від одного, бо кожен із вас є індивідуальність. А якщо ще уважніше подивитися на плакат ви побачите, що ці квіти мають різні настрої. (дивись додаток 1)

А який у вас настрій зараз ми визначимо. Пропоную по черзі висловитися, який у вас зараз колір настрою?

  1. Правила роботи (1 хв)

Давайте пригадаємо які правила ми повинні дотримуватися на уроці?

  1. Активність
  2. Бути уважним
  3. Піднімати руку
  4. Не розмовляти
  5. Поважати іншого
  6. Не займатись сторонніми речами
  7. Бути толерантним
  8. Бути щирим
  1. Повідомлення теми та мети уроку (1хв).
  2. Зворотний зв'язок (1хв)

Психолог. Пригадайте, що ми робили на минулому уроці?

  1. Повідомлення завдань уроку (1 хв)
  2. Мозковий штурм «Що таке залежність»? (1 хв)

Психолог. Давайте методом мозкового штурму визначимо що таке залежність?

Психолог. Залежність – це постійна потреба в наркотиках. Зазвичай вона виникає не за одну ніч, а поступово, крок за кроком, часто непомітно для самої людини.

  1. Інформаційне повідомлення (2 хв)

Психолог. Пропоную подивитися на плакат. Залежність формується не одразу, тому існує певна стадія або 4 кроки:

  1. Людина пробує наркотик або експериментує.
  2. Епізодично вживає.
  3. Регулярно вживає, але в малих дозах.
  4. Людина не володіє собою. Вона стає наркозалежною.

Психолог. Подивіться на плакат і скажіть  як ви розумієте слова відомого письменника Семюеля Джексона : «Пута звичка є надто слабкими, аби їх можна було помітити до того моменту, коли вони стають надто міцними, щоб їх можна було розірвати».

  1.  Інформаційне повідомлення (5 хв)

Психолог. Розрізняють 2 види  наркотичної залежності: фізична і психологічна. 

  • Фізична залежність

характеризується звиканням до наркотику, коли організм потребує щоразу більшої дози, та наявності абстинентного синдрому (так званої “ломки”), що настає у разі відсутності чергової дози. За кожен день “ломки”, яка триває приблизно тиждень, людина витрачає кілька кілограмів. Вона не може спати та їсти, думає лише про наркотики.

  • Психологічна залежність

зберігається роками, може змусити людину повернутися до згубної пристрасті, оскільки виникає на рівні почуттів і підсвідомих поведінкових стереотипів. На рівні почуттів ця залежність виявляється в тому, що людину перестає цікавити все, що не пов'язано з наркотиками: навчання, робота, спілкування з рідними та друзями, книжки та кінофільми, спорт і мистецтво. Без наркотиків життя для неї стає безрадісним, втрачає сенс.

  1.  Вправа «Доріжки» (7 хв)

Психолог. Зараз пропоную попрацювати індивідуально. Кожен із вас отримує картки з ознаками наркотичної залежності. Вам потрібно по черзі зачитати ознаки та  розподіляти їх на дошці по відповідних колонках:

- Вживання наркотиків з метою відволіктися від проблем

- Настирливі думки про те, щоб дістати наступну дозу

- Продаж речей чи крадіжки, аби роздобути гроші

- Провали в пам’яті, коли неможливо пригадати, що робив напередодні

- Поява нових друзів, які вживають наркотики

- Відсторонення від родини і давніх друзів

- Втрата інтересу до всього, що раніше цікавило

- Часті зміни настрою, напади тривоги, депресії, люті

- Постійні обіцянки не вживати наркотики, невдалі спроби зупинитися

- Вживання психоактивних речовин наодинці

- Порушення сну, безсоння, нічні жахи, пітливість

- Зміна харчових звичок, різке схуднення

Психолог. Ми визначили ознаки та розподілили їх по відповідних колонках.

11. Вправа «Австралійський дощ» (1 хв)

Психолог.  Скажіть будь ласка чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо  який він. Встаньте  всі та виконуйте всі дії за мною.

В Австралії піднявся вітер (психолог тре долоні).

  • Починає накрапати дощ (клацання пальцями).
  • Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).
  • Починається справжня злива (плескання по стегнах).
  • А ось і град та  справжня буря (тупіт ногами).
  • Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).
  • Дощ стихає (плескання долонями по плечах).
  • Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)
  • Тихий шелест вітру (потирання долонь).
  • Ура! Сонце! (руки догори).

Рефлексія

- Як ви зараз почуваєтесь? Давайте працювати далі.

12. Вправа «Міфи та факти про психоактивні речовини» (5 хв)

Психолог. Продовжуємо далі працювати в групах.  Кожна група отримує плакат та стікери із міфами та фактами про психоактивні речовини. Група 1 визначає факти про психоактивні речовини (потрібно прикріпити стікери із фактами до плакату), група 2 – міфи про психоактивні речовини (прикріпити стікери із міфами до плакату). На це завдання 2 хвилини.

Міфи та факти про психоактивні речовини:

  1. Вживати наркотики – це модно.
  2. Алкоголь і наркотики допомагають розв’язати проблеми.
  3. Від алкоголю ще ніхто не вмер.
  4. Наркоманія –це хвороба дурнів і слабаків. А сильна людина може відмовитися від вживання наркотиків будь-коли.
  5. Я взагалі не п’ю. Це ж лише пиво!
  6. Випивати це завжди весело!
  7. У компанії не можна відмовлятися від того, що роблять усі.
  8. Сигарети та алкоголь роблять з хлопчиків справжніх чоловіків.
  9. Вживання алкоголю і наркотиків робить людину більш уразливою до ВІЛ.
  10.  Більшість підлітків уперше пробують наркотики, які їм пропонують незнайомці на танцях і спортмайданчиках.
  11. Вживання алкоголю і наркотиків вагітною жінкою негативно впливає на її ще не народжену дитину.

Після того як група закінчує роботу, кожна група презентує свої роботи.

Психолог. Пропоную уважно подивитися на плакати та сказати, яких стікерів більше, із міфами чи фактами? Після відповідей учнів робиться акцент на те, що ці міфи поширюють в основному наркоділери для того, щоб більше непоінформованих підлітків заволікти в тенета наркотичної залежності.

  1.  Притча «Не слухайте думок інших» (5 хв)

Психолог. А зараз давайте послухаємо притчу.

 Одного разу батько зі своїм сином і віслюком відправилися в сусіднє місто до

 своїх родичів. Батько сів верхи на віслюка, а син йшов поруч і поганяв віслюка.
- Нещасне хлопченя!  сказав перехожий,  його крихітні ноги не встигають за 

швидкими копитами віслюка. Хіба можна так безжально відноситися до свого

 сина? Ти жбачиш, що він вже вибився з сил. Ці слова зачепили батька. Він 

сплигнув з віслюка і посадив свого сина на нього.Пройшли вони зовсім не багато,

 як на зустріч вийшов старець:

- Де це бачено, щоб батько біг за віслюком услід, тоді як його юний син сидів  на  віслюкові як султан? Син засмутився від почутого і сказав батьку сісти з ним на віслюка.
     - Як Вам не соромно?! - вигукувала жінка.
     - Бідна тварина! Навіщо Ви з нього так знущаєтеся? Віслюк  же маленький і  йому важко Вас вести на своїй спині! А Ви раді старатися, щоб самому не йти, а знущатися з бідної тварини!
Батько і син зганьблені сплигнули з віслюка. Не пройшовши і десяти метрів, як  почули кепкування в їх сторону від людини, яка йшла  їм на  зустріч :
     -Для чого Вам тоді віслюк, якщо він ні чим Вам не допомагає? Навіть нікого з  Вас не везе на собі. Ха-ха.
Батько пильно подивився в очі сина і сказав: "Що б ми не робили, обов'язково знайдеться хтось, хто з нами буде не згоден.  Я,  вважаю,  ми  самі  повинні  вирішувати, як нам подорожувати".

Обговорення

  • Що ви зрозуміли з цієї притчи?
  • В яких випадках не треба прислухатися до думки іншого?
  • А в яких випадках все ж таки треба прислухатися?

14. Вправа «Уяви себе лікарем» (2 хв)

Психолог. Чи вмієте ви давати поради, зараз ми дізнаємося за допомогою вправи «Уяви себе лікарем»? Кожна група отримує  ситуації, ризиковані щодо ВІЛ-інфікування. Як надати кваліфіковану рекомендацію вам допоможе «Валіза лікаря».

Валіза лікаря

  • Не вживайте алкоголю і наркотиків. Вони змінюють свідомість і негативно впливають на здатність виважено приймати рішення. Ви можете вчинити необачно і прийняти рішення, яке призведе до небажаної вагітності або інфікування небезпечними хворобами.
  • Ніколи не вживайте наркотиків, особливо ін’єкційних. Вони небезпечні для життя і можуть спричинити зараження ВІЛ/ІПСШ.
  • Якщо вам необхідно ввести ліки, намагайтеся знайти нові або стерильні шприці і голки.
  • Використовуючи уживані шприци і голки у разі крайньої необхідності, прокип’ятіть їх протягом 30 хвилин.
  • Не користуйтеся чужими бритвами і лезами для гоління.
  • Не погоджуйтеся робити пірсинг і тату аж інструментами, у стерильності яких не впевнені.

 

Ситуації:

Ситуація 1

Ганну (15 років) запросили на весілля, де було багато алкоголю. Раніше вона ніколи не пила. Та, познайомившись тут із приємним юнаком, випила з ним чотири чи п’ять келихів шампанського. Потім він збавив її. Наступного дня Ганна почувалася винною і соромилася, що її використали.

Наші рекомендації:___________________________________________________

Чому?_____________________________________________________________

 

Ситуація 2

Тарас надумав зробити татуювання. Друг порекомендував йому недорогого фахівця. Коли вони приїхали до нього, Тарас побачив, що приміщення не прибране й інструменти не простерилізовані. Він вирішив відмовитися робити татуювання, але його почали вмовляти.

Наші рекомендації:___________________________________________________

Чому?_____________________________________________________________

 

Ситуація 3

Максим хворий на цукровий діабет і регулярно робить ін’єкції інсуліну. Одного разу він поїхав за місто до свого друга і забув удома шприц. Максим запитав, чи можна його десь дістати. Друг пошукав і знайшов у братовій кімнаті шприц, яким уже хтось користувався.

Наші рекомендації:__________________________________________________

Чому?_____________________________________________________________

 

Ситуація 4

Валерій приєднався до підлітків, які «злітали» від ін’єкційних наркотиків. Шприц передавали по колу, і коли черга дійшла до Валерія, вони почали наполягати, щоб він зробив те, що й усі. Валерій ніколи не вживав наркотиків і знає, як це небезпечно.

Наші рекомендації:__________________________________________________

Чому?______________________________________________________________

 

 

 

15.Рефлексія (4 хв)

Психолог. На 2-3 стікерах у формі яблуньок кожна група пише та вивішує на плакаті «Дерево підсумків» що їм сподобалось, що запам’яталось, який висновок для себе зробили.

16. Оцінка настрою за допомогою вправи «Колір настрою» (2 хв)

17. Підведення підсумків (1 хв)

 

Список використаних джерел

  1. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. Захисти себе від ВІЛ. Тренінги життєвих навичок: методичний посібник для педагога-тренера. – К.: ТОВ «ЕД-ВОРЛД ТРЕЙД», 2013.-208с.
  2. Воронцова Т.В., Пономаренко В.С. Захисти себе від ВІЛ. Тренінги життєвих навичок: методичний посібник для учнів старшого підліткового та юнацького віку. – К.: Освіта, 2013. – 168 с.
  3. youtube.comwatch?v=vnCaAt4DHRg
  4. mlm-tiens.com›2012/03/20/pritcha-ne-slushajte mneniya-okruzhayushhix/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Колір настрою

771a68f1e29a20297d0cfeb824e66a82

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Фото автора

 Фото-0011.jpg

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
28 січня 2020
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку