Урок з курсу "Фінансова грамотність"

Про матеріал

Розробка заняття з курсу "Фінансова грамотність", 10 клас.

Тема № 6 " Види платіжних карток." Пропонується технологічна картка уроку, презентація до уроку та відеоматеріал.

Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ

за новим Державним стандартом
 

Урок № 6     курс за вибором « Фінансова грамотність»                           Клас 10                                                                                                       

Тема уроку: Види платіжних карток

Тип уроку: засвоєння нових знань

Мета уроку: дидактична\навчальна: сформувати знання про платіжні картки, ощадно використовувати кошти;

розвивальна: удосконалити  інформаційно-комунікаційні, соціальні компетенції;

виховна: продовжити формувати соціально-відповідального громадянина.

 

Форма проведення: дослідження.

Обладнання уроку: підручник Фінансова грамотність: підручник/ авт. кол.;за ред. д-ра екон. наук, проф. Т.С.Смовженко - К.,2014,зразки платіжних карток, електронна презентація, медіапроектор.

 

Хід уроку за особистісно орієнтованою технологією відповідно до нового ДС

 

Етап уроку

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

І. Етап мотивації (загальна мотивація)

Гасло заняття : «Хочу використовувати фінансові послуги; Можу робити це грамотно; Знаю як вибрати найкращі умови».

Бесіда щодо ощадливого та безпечного використання грошей, «супергаманець».

Постановка проблемного питання: Для чого нам необхідно володіти інформацією про платіжні картки?

Підводить підсумок бесіди.

Представлення гостя (співробітник банку).

 

 

 

Пропонують варіанти відповідей.

 

Пропонують варіанти відповідей.

ІІ. Етап цілепокладання (самовизначення до діяльності)

Оголошує тему заняття і разом з учнями формулює план дій ( Якою інформацією бажаєте володіти?)

Пропонують план дій, записують тему і план уроку до зошита.

ІІІ. Етап реалізації мети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Розповідь  про походження платіжних карток ( відеоролик, 1,5 хв.).

2.Організація робота в парах щодо ознайомлення з особливостями карток.

 

 

 

3.Організація роботи з співробітником банку

(розповідь про основні помилки користувачів; відповіді на питання учнів).

4. Організація прийому «Відкритий мікрофон» щодо переваг та недоліків під час користування платіжними картками .

5. Організація робота в парах щодо створення памятки користувача карток   ( довгий список/ короткий список).

Дивляться, слухають.

 

Працюють в парах:

-дослідження  різних видів карток щодо їх будови, дизайну тощо (зразки платіжних карток) з наступною усною доповіддю результатів.

 

Слухають, задають питання.

 

 

 

Варіанти відповідей.

 

Складають список на папері, доповідь усна ( кожна пара оголошує тільки один варіант без повторення). Створення загального списку пропозицій.

 

ІV. Рефлексія (підсумок уроку)

Постановка проблемного питання: Де у подальшому житті можна використати отриману інформацію про платіжні картки?

Відповіді на проблемне питання на підставі власних досліджень.

 

V. Етап оцінювання

Оцінювання результатів загальної роботи учнів, відповідей на проблемне питання.

Слухають.

 

VІ. Домашнє завдання 

Опанувати текст підручника§6,виконати завдання в робочому зошиті урок №6-7; підготувати повідомлення про послуги користування картками в різних банках України.

Записують до щоденника.

Методи і прийоми, які використані під час заняття:

  • прийом «проблемне запитання», «відкритий мікрофон», організація роботи в парах(інтерактив);
  • метод словесний, ілюстрацій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КУРС ЗА ВИБОРОМ “ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ”

Номер слайду 2

Використовувати фінансові послуги. Робити це грамотно. Як вибрати найкращі умови

Номер слайду 3

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ ДЛЯ ЧОГО НАМ НЕОБХІДНО ВОЛОДІТИ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ПЛАТІЖНІ КАРТКИ ?

Номер слайду 4

ТЕМА ЗАНЯТТЯ ВИДИ ПЛАТІЖНИХ КАРТОК

Номер слайду 5

ПЛАН ДІЙ ЯКОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ БАЖАЄТЕ ВОЛОДІТИ?

Номер слайду 6

ІСТОРІЯ ПОХОДЖЕННЯ ПЛАТІЖНИХ КАРТОК

Номер слайду 7

ДЕ У ПОДАЛЬШОМУ ЖИТТІ МОЖНА ВИКОРИСТАТИ ОТРИМАНУ ІНФОРМАЦІЮ?

zip
До підручника
Економіка (профільний рівень) 10 клас (Радіонова І. Ф., Радченко В. В.)
Додано
20 травня 2018
Переглядів
2531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку