Урок з літературного читання.Тема: Чарівні казки. Анатолій Дімаров "Для чого людині серце"

Про матеріал
Дана розробка уроку допоможе вчителю у підготовці до ознайомлення з творчістю українського письменника Анатолія Дімарова і його казкою "Для чого людині серце". Інтерактивні вправи допоможуть зробити урок цікавим та охопити велику кількість учнів.
Перегляд файлу

Тема уроку: Анатолій Дімаров «Для чого людині серце».                                                            Мета уроку: познайомити учнів з творчістю українського письменника Анатолія Дімарова; розвивати  критичне мислення ; формувати читацькі навички; виховувати мовну етику.

Тип уроку: комбінований.

Форми і методи: групова,бесіда(евристичний),інтерактивні вправи: «Асоціативний кущ», «Передбачення», « Продовж речення», « Числова мозаїка», « Мікрофон».

Обладнання:автобіографія Анатолія Дімарова (презентація), інтерактивна дошка, аркуші паперу, ілюстрації до казки,Тлумачний словник.

                                         Хід уроку

І.Організаційна частина.

Пролунав уже дзвінок,

Всіх покликав на урок,

Тож сідайте тихо ,діти,

Домовляймось - не шуміти.

На уроці - не дрімати,

А знання нові хапати!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Відгадайте загадку

Не можемо без неї у світі ми прожити,

Бо вона нас вчить,як потрібно дружити,

Як зло подолати,як хитрих провчити.

Як чуйних і добрих,й сміливих любити.(Казка)

2. Метод «Асоціативний кущ».

- Що у вас асоціюється зі словом – відгадкою? (Запишіть свої відповіді на аркушах паперу)

 Презентації відповідей учні

 

  ІІІ. Засвоєння нових знань.

1.Повідомлення вчителя.

Сьогодні ми познайомимося з творчістю Анатолія Дімарова. Пригадайте,які твори цього українського письменника ми читали  у другому класі.

Презентація на інтерактивній дошці « Життя і творчість А.Дімарова

2.Робота за підручником ст.93

3.Вправа « Передбачення».

- Прочитайте назву тексту.

- Як ви вважаєте, про що буде розповідатися у ньому?

( Відповіді дітей).

4. Робота з Тлумачним словником.

Словникова робота

Дошкулити,одноплемінників,жевріючі,найлютіший,тонюсіньких,догораючого,зігрівшись.

5.Читання тексту за особами ст.93-98.

6. Гра «Числова мозаїка».

- Скільки сердець побачив дерев’яний чоловічок у лікаря?

- Прочитайте слова,які описують кожне серце.

- До якої частини мови належать ці слова?

7. Гра « Продовж речення».

1.- Весь свій вік - а жили вони дуже довго -…

2.-А що таке «плачу»?-…

3.-А що таке серце?-…

4.-«Він зараз замерзне!»-…

ІV. Узагальнення і систематизація знань.

1.Метод « Мікрофон».

- До якого жанру належить даний текст?

- Доведіть свою думку.

 - Чи справдилися ваші передбачення?

- Чому вчить ця казка?

- Прочитайте епізод,який найбільш вразив.

2.Добір заголовків до виділених частин казки .

Складання плану

4.Домашнє завдання.

-Підготувати стислий переказ за планом .

-Проілюструвати епізод казки,який вразив найбільше.

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку