На уроці учні познайомлються з європейською поезією Другої світової війни, а саме з поетами К.І.Галчинським "Лист з полону", "Пісні про солдатів Вестерплятте", А.Маргул - Шперебер "Про назву концтабору Бухенвальд"
Презентація на тему“Друга світова війна в європейській поезії”
Номер слайду 2
ТЕМА: Друга світова війна в європейській поезії. К.І. Галчинський (“Пісня про солдатів Вестерпляте”), А. Маргул-Шпербер (“Про назву концтабору Бухенвальд”), С. Гудзенко (“Нас не треба жаліти…”). Зображення трагедії Другої світової війни. МЕТА: в доступній формі змалювати життя і творчість К.І. Галчинського, А. Маргул-Шпербера, С. Гудзенка; розглянути майстерність поетів в зображенні жорстокості й трагічності війни; визначити провідні мотиви творів; розвивати вміння виразного читання поезій; сприяти вихованню в учнів любові до людей, своєї країни, повагу до історичного минулого; формувати власну громадську позицію. Хай буде мир на всій Землі!
Номер слайду 3
Проблемне питання уроку “Чому такого важливого значення набуває на війні життя кожної людини?”
Номер слайду 4
Монумент в берлінському Трептов - парку «Воїн-визволитель»
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Констант Голчинський. Альфред Маргул-Шпербер. Семен (Саріо) Петрович Гудзенко
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Оборона Вестерплятте
Номер слайду 9
Констант Голчинський
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Альфред Маргул-Шпербер
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Семен (Саріо) Петрович Гудзенко
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Монумент в берлінському Трептов - парку «Воїн-визволитель»
Номер слайду 17
Проблемне питання уроку “Чому такого важливого значення набуває на війні життя кожної людини?”
Номер слайду 18
. Домашнє завдання. Підготувати виразне читання поезії , яка найбільше сподобалась на уроці. Написати твір-мініатюру «Діти проти війни» (для сильних учнів).