Урок з теми "Овочі та фрукти "

Про матеріал

Конспект уроку у 3 класі з теми "Овочі та фрукти". На даному уроці учні повторюють ЛО, вивчені на минулому уроці, а також вживання артикля a\an.

На урок завітав Гарфілд, якому учні допомагають, виконуючи певні завдання.

Перегляд файлу

Клас: 3

Тема: Фрукти та овочі

Мета: повторити з учнями назви фруктів та овочів (vegetables, fruit, cucumber, cabbage, carrot, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange);                      розширювати кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами; розширювати загальний кругозір учнів; повторити вживання артикля a\an із злі чуваними іменниками. Навчити розрізняти злічувані іменники від незлічуваних.

 вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, здатність до імітації; вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті, оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті; розвивати мовленнєву реакцію, готовність до участі в спілкуванні; формувати культуру читання, письма, усного мовлення;

 виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування; прищеплювати почуття поваги до народу англійської мови та до британської національної культури; виховувати культуру спілкування

Обладнання: підручник з англійської мови для 3 класу під редакцією              О. Карп`юк; тематичні картки із зображенням фруктів та овочів,мультимедійна дошка,зображення кота Гарфілда.

Хід уроку

I.Початок уроку:

1.Організація класу

Good morning,children. I’m glad to see you!

How are you, Liz?How are you Martyn?

-Сьогодні до вас на урок я прийшла не сама. Зі мною до вас завітав один мій товариш.А хто саме ви скажите після того,як відгадаєте загадку і відгадку назвите англ. мовою.

Має вуса й пишний хвіст

 І негарну звичку:

Спершу добре він поїсть,

 Після — вмиє личко.  (cat)

2. Мовленнєва фонетична зарядка

Я до вас завітала зі своїм товаришем котиком Гарфілдом. Він дуже хоче вивчити англ. мовою і ми з вами зараз йому допоможемо.

 Man, map, mix, fix, milk.

Old, open, orange, on, in.

Pen, cat, pencil, pig, pink.

 А скажіть мені, будь ласка, яке в кожному рядку зайве слово?Чому?

3. Повідомлення теми і мети:

Сьогодні ми з вами повторимо слова,які вивчили на мунулому уроці і вивчемо нові. І так допоможемо моєму другу.

  1. Основна частина уроку:

1.Повторення ЛО,вивчених на минулому уроці:

Гарфілд вирішив допомогти своєму другу сходити до магазину. Взяв список покупок,але не може його прочитати. Всі слова змішалися. Давайте йому допоможимо. Треба знайти продукти, які Гарфілду треба купити.

Carrotinattomatositapplebananaredonionbigboss

Доки ми з вами читали, Гарфілду дуже закортіло поїсти. Тож давайте ми з вами його нагодуємо.

     2. Повторення граматичного матеріалу:

Ми з вами вивчали артикль a та an. Давайте розкажемо котику,що це за артиклі і коли вживаємо.(Учні розказують правило)

Зараз ми з вами поділимося на дві команди. Для цього по черзі беремо листочок. На кожному листочку написаний артикль. Всі хто витяг а-перша команда, an- друга команда. Ваше завдання:розподілити кожне слово у свій будиночок(На дошці 2 будиночки)

 https://img2.freepng.ru/20180402/xow/kisspng-house-cartoon-fairy-tale-cottage-5ac1dcb8807715.8721313815226543925262.jpg                              https://st2.depositphotos.com/5957276/9925/i/950/depositphotos_99258582-stock-photo-small-colored-house-white-background.jpg

(Кожна команда вибирає лише ті слова, які вживаються з тим артиклем, який вони витягли. Потім по черзі прикріпляють до свого будиночка)

 2. Подання граматичного матеріалу:

Це все стосується злічуваних іменників.А ще є таке поняття, як незлічувані іменники.Як ви гадаєте,що це таке?(Це ті слова,що означають предмети, які ми не можемо полічити).Назвіть мені укр. Мовою приклади незлічуваних іменників.(Діти наводять приклади).Перед такими словами ставиться слово some, що означає трохи.

3. Практикування у вживанні граматичного матеріалу:

 

  • Teacher: А тепер я буду називати слова. Якщо почуєте назву незлі чуваного іменника,ви маєте плеснути у долоні: cucumber, milk, cabbage, carrot, coffee, onion, tomato, jam, apple, banana, lemon,juice, tea.
  • А зараз ми з вами пограємо у гру. Open your book. Page 79,ex 5.

(Діти по черзі називають слово з a,an або some)

III.  Заключна частина уроку:

  1. Д/з

Картка  

https://fs01.infourok.ru/images/doc/64/79426/img15.jpg

  1. Підведення підсумків уроку:

Т: Чого нового ви сьогодні навчилися?

 Що вам найбільше сподобалося робити?

 Які завдання були найскладнішими?

  1. Гарфілду дуже сподобалося у вас, діти. Він багато дізнався нового і завітає до вас ще. На цьому наш урок закінчено.

The lesson is over. Good buy.

docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
1275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку