Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Як я можу вплинути на своє майбутнє?
Тема 9. Все пов'язано з усім, урок № 11
ALINA YABLONSKA 29 КВІТНЯ 2020, 19:26
Крок 3. Відкрий підручник с.117, завдання 2.
Розглянь малюнок. Як ти гадаєш, що могло стати приводом для втечі вовків? Склади власну розповідь за поданими
запитаннями.
Що відбулося раніше?
Відгадай загадку.
Ця свиня щетину має,
В лісі жолуді шукає,
Хижий, лютий пан-іклан
Крок 4. Відкрий підручник с.117, завдання 3.
Крок 5.
Склади власну загадку про будь-яку тварину. Твоя загадка має містити 4 частини, у яких буде описано:
Крок 6.
Пригадай свої емоції/відчуття під час:
Крок 7. с.118, завдання 4, 5
Розглянь малюнки й розкажи, які плани на літо в кожної дитини. Що допомогло тобі зробити припущення?
Від чого залежить, чи здійсняться ці плани влітку? Що
Крок 8. с.118, завдання 6, 7.
Крок 9. Відкрий підручник с.118, завдання 8.
Крок 10.
Переглянь мультфільм.
Які небезпечні ситуації можуть виникнути під час літніх канікул?
Крок 11.
Довідайся, як не наразитися на небезпеку.
Крок 12.
Поміркуй, які ще небезпеки можуть загрожувати дітям під час канікул. Як їх уникнути? Склади разом правила безпечної поведінки влітку. Запам’ятай їх і намагайся дотримуватися!
Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: безпечні канікули за авторством UNICEF Ukraine |
Крок 14.
Розпочнімо роботу в твоєму зошиті. Відкрий с. 61
Завдання 1 с. 61
Запиши, що ти плануєш робити під час літніх канікул.
Завдання 2 с. 61
Визнач і запиши три вміння, які допоможуть тобі здійснити плани.
Завдання 3 с. 61
Розшифруй побажання, скориставшись ключем. Запиши його.
Крок 11.
※※※※※※