20 липня о 18:00Вебінар: Як вчителю зберегти своє здоров'я в умовах сучасного буремного життя

Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Про матеріал
Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Як я можу вплинути на своє майбутнє? Тема 9. Все пов'язано з усім, урок № 11 За потреби користуйся посиланням на урок https://ru.padlet.com/allyourknowledgebeginswithwonder/24
Перегляд файлу

Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Як я можу вплинути на своє майбутнє?

Тема 9. Все пов'язано з усім, урок № 11

ALINA YABLONSKA          29 КВІТНЯ 2020, 19:26



Крок 1. Розпочнемо з невеличкої руханки, зарядімося енергією!

Крок 3. Відкрий підручник с.117, завдання 2.

Розглянь малюнок. Як ти гадаєш, що могло стати приводом для втечі вовків? Склади власну розповідь за поданими

запитаннями.

              Що відбулося раніше?



Відгадай загадку.

Ця свиня щетину має,

В лісі жолуді шукає,


Хижий, лютий пан-іклан

Крок 4. Відкрий підручник с.117, завдання 3.

Крок 5.

Склади власну загадку про будь-яку тварину. Твоя загадка має містити 4 частини, у яких буде описано:

Крок 6.

Пригадай свої емоції/відчуття під час:

Крок 7. с.118, завдання 4, 5

Розглянь малюнки й розкажи, які плани на літо в кожної дитини. Що допомогло тобі зробити припущення?

 Від чого залежить, чи здійсняться ці плани влітку? Що

Крок 8. с.118, завдання 6, 7.


Запиши або намалюй свої плани на літні канікули. Назви три вміння, які допоможуть тобі здійснити ці плани

Крок 9. Відкрий підручник с.118, завдання 8.

Крок 10.

Переглянь мультфільм.

Які небезпечні ситуації можуть виникнути під час літніх канікул?

Корисні підказки. Канікули за авторством Телеканал ПЛЮСПЛЮС

YOUTUBE

Крок 11.

Довідайся, як не наразитися на небезпеку.

Крок 12.

Поміркуй, які ще небезпеки можуть загрожувати дітям під час канікул. Як їх уникнути? Склади разом правила безпечної поведінки влітку. Запам’ятай їх і намагайся дотримуватися!

Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: безпечні канікули за авторством UNICEF Ukraine

YOUTUBE

Крок 14.

Розпочнімо роботу в твоєму зошиті. Відкрий с. 61

Завдання 1 с. 61

Запиши, що ти плануєш робити під час літніх канікул.

Завдання 2 с. 61

Визнач і запиши три вміння, які допоможуть тобі здійснити плани.

Завдання 3 с. 61

Розшифруй побажання, скориставшись ключем. Запиши його.


Крок 11.

※※※※※※

pdf
Додано
14 травня
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку