Урок з ЯДС "Я досліджую зміни в довкіллі восени"

Про матеріал
Конспект уроку з ЯДС для 1 класу на тему "Я досліджую зміни в довкіллі восени"
Перегляд файлу

Я досліджую світ

1 клас

Тема: Я досліджую зміни в довкіллі восени.

Мета уроку: ознайомити учнів з ознаками осені, осінніми змінами в природі; ознайомити з назвами осінніх місяців; розвивати творчі здібності дітей, інтерес до навколишнього світу; вчити уважно слухати один одного, висловлювати свої думки, виховувати бережливе ставлення до природи.

Формувати групу компетентностей:

- Загальнокультурну компетентність для вдосконалення знань про навколишній світ та його особливості;

- Здоровʼязбережувальну компетентність шляхом свідомого ставлення до власного здоров’я та здоров’я інших;

- Компетентність уміння вчитися впродовж життя шляхом спостереження природних явищ і процесів та їхніх наслідків;

- Інформаційну компетентність для здійснення пошуку інформації в різних джерелах.

 

Зміст уроку

І. Етап орієнтації.

ІІ. Етап цілепокладання. Мотивація діяльності.  

- Відгадайте загадку.

        У садах, лісах блукає,
        Жовті шати одягає.
        Золотисту стелить постіль —
        Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)

Повідомлення теми і мети уроку.

- Які слова допомогли вам відгадати загадку?

-  Сьогодні ми  дізнаємося, які зміни  відбулися в  довкіллі восени, за якими ознаками впізнати осінь, ознайомимося  з назвами осінніх місяців.

ІІІ. Етап цілереалізації

1.                                                 Легенда про осінь

     Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи свою дочку на Землю Сонце сказало: «Забирай усе моє золото. Будь щедрою і люди полюблять тебе. І Осінь виконує наказ свого батька і кожного року приносить нам щедрі дари, чарує нас своєю красою.

     — Які зміни в природі відбуваються з настанням осені?

    2. Асоціативний кущ

  • А що ви уявляєте, коли  чуєте слово осінь?

                       Осінь це - …   

  3.  Осінні місяці.

  • А чи знаєте ви назви осінніх місяців?

В школах дзвоник продзвенів,
Школярів дім знань зустрів.
В лісі виросли грибочки,
У опеньках всі пеньочки. (Вересень)

  •  А чи знаєте ви, чому його так назвали?
  • Які ознаки вересня?

Чарівник прийшов у ліс,
Фарби, пензлика приніс.
У діброві та садочку
Стали жовтими листочки. (Жовтень)

  • А чи знаєте ви, чому другий місяць осені назвали жовтень?
  •    Які ознаки жовтня?

Вправо, вліво, вниз, назад —
Всюди справжній листопад.
Трішки ще — і вже зима,
От і осені нема.  (Листопад)

  • Які ознаки листопада?

4. Робота в парах. Гра «Одягни дітей на прогулянку»

5. Робота з картиною.

Прогулянка до лісу восени | Джміль – журнал для дітей, їхніх батьків і  педагогів

     - Які ознаки осені зобразив художник?

     - Відшукайте усіх лісових мешканців, які сховалися в лісі.

     - Скільки пташок ви помітили?

      - Скільки звірів?

      - Яке дерево відрізняється від інших?

     -  Які смачні дарунки осіннього лісу зображено на картині?

      - Порахуйте грибочки. Якими плодами будуть ласувати лісові мешканці?

- А що б зобразили ви на своїй картині про осінь?

5. Робота в групах.

  Створення аплікації з природних матеріалів «Осінь-чарівниця».

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

      Продовжіть речення :

              Я сьогодні дізнався …

              Мені  сподобалось …

             

docx
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
2153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку