До розіграшу
залишилось:
13 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок за темою :"Що ти робиш на вихідних"

Про матеріал

Даний урок розроблений для учнів 3-х класів, з метою полегшення сприйняття матеріалу за темою :"Що ти робиш на вихідних". У конспекті уроку збережені всі етапи проведення уроку та детальний опис, що є зручним для використання.

Перегляд файлу

14.02.2018

Клас 3-Б

Вчитель: Лебедєва В.Б.

Тема: Що ти робиш на вихідних?

Мета: навчальна: активізувати лексико-граматичний матеріал за темою “Відпочинок та дозвілля”, ввести нові лексичні одиниці за темою “Вихідні” та закріпити їх вживання в усному та писемному мовленні,  практикувати учнів вимовляти звук [u:], розвивати навички аудіювання, письма, читання та говоріння. Розширити знання учнів про третю особу однини та додавання закінчення s  та es . Сприяти індивідуальній, парній та груповій роботі. Розвивати мовну здогадку. Виховувати почуття взаємодопомоги.

Обладнання: підручники, робочі зошити, картки зі звуком [u:], зображення пари синіх туфель, картки на утворення речень з дієсловами, зображення нових ЛО, кросворд, аудіо запис тексту для аудіювання, відео-привітання, проектор.

Хід уроку

І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  •                 Привітання. Відео-привітання. Вчитель виконує рухи, учні повторюють та співають пісню “Hello”
  •                 Фонетична зарядка. Тренуємо звук [u:] . На екрані зображена пара синіх туфель та речення Ive got two new blue shoes too. Вчитель читає, учні повторюють хором. Після цього учні самостійно читають речення. За малюнком здогадуються його переклад. Після, вчитель називає слова. Там, де учні чують звук [u:] – плескають в долоні. Look, good, black, juice, red, goose.
  •                 Уведення в іншомовну атмосферу. Учні за малюнками вирішують кросворд. Слова у кросворді вони повторювали вдома. Вирішуючи кросворд, учні повинні відгадати ключове слово та назвати його. Це і є тема уроку. На екрані по черзі зявляються малюнки на повсякденні справи. Після того, як хтось з учнів здогадався слово, йде до дошки та записує його у відповідні поля. Якщо виникають труднощі із написанням, слово зявляється на екрані після відгадки та після малюнку.

 

       Watch

MakE

        Eat

DrinK

     REad

     siNg

        Dance

  •                 Повідомлення теми та мети уроку

Учні називають теми уроку за відгаданим кросвордом. Вчитель доповнює. Сьогодні ми знову погостюємо в сімї Браунів та дізнаємось, що вони роблять на вихідних, а також вивчимо, що ми можемо робити на вихідних.

Основна частина уроку

І Уведення та опрацювання нових ЛО ст. 80, впр. 1

Сьогодні ми з вами дізнаємось, що можна робити на вихідних. На слайдах зображені малюнки з новими словами. Під малюнком словосполучення та речення з новими словами. Вчитель читає спочатку нові словосполучення під малюнками, учні повторюють хором та поодинці. Після перегляду всіх малюнків, учні по-черзі читають речення під малюнками та разом з вчителем перекладають.

Go to bed – I go to bed at 10 o’clock

Make bed – I make my bed in the morning

Help mum/dad – Mary helps mum on Monday

Play chess – Tom plays chess at the weekend

Watch cartoons – We watch cartoons on Sunday

Draw a picture – Kate draws a picture every Saturday

  •                 Словникова робота. Учні роблять записи слів у словники. Вчитель записує на дошці слова.
  •                 Хвилинка граматики. Вчитель  нагадує будову речення в англійській мові. Звертається до учнів. Діти, давайте пригадаємо як будується речення в англійській мові. Ви щойно прочитали та переклали речення з новими словами. Скажіть будь-ласка, що стоїть на першому місці? Що на другому? Учні відповідають. Правильно на першому місці завжди стоїть підмет, а на другому присудок. Але, згадайте, будь-ласка, що, якщо підмет він, вона воно, то до присудка додається s  або es. Якщо присудок має шипляче закінчення або закінчення –о , то додаємо es. На слайді вчитель демонструє правило із закінченнями  o, ch, sh, x, ss.

ІІ Удосконалення навичок письма та граматики

Зараз я вам пропоную самостійно скласти речення та записати їх у зошит. Вчитель роздає картки з підметами та присудками, з якими треба утворити речення та зробити записи у зошиті. Учні складають речення самостійно. Після, 2-3 учні роблять записи на дошці. Перевіряємо. Підкреслюємо підмет та присудок. На проекторі висить табличка із вживанням дієслів у третій особі однини.

ІІІ Фізкультхвилинка

Вчитель з учнями виконують рухи за відео “I can run

ІV Розвиток навичок аудіювання ст. 80-81, впр. 2

Учні слухають весь аудіо запис вперше. Після, вчитель запитує

  1. What does Bill usually do on Saturday?

Вчитель вмикає першу частину діалогу, щоб учні почули відповідь. Прослухавши, учні відповідають. Bill helps dad on Saturday.

  1. What does Kate usually do on Saturdays? Вчитель вмикає другу частину діалогу. Відповіді учнів.

Kate goes to the chess club on Saturday

  1. What does Tom usually do on Saturday? Вчитель вмикає третю частину діалогу. Відповіді учнів.

Tom watches cartoons on Saturday.

V Розвиток навичок говоріння. Робота у парах.

Вчитель роздає картки із заготовками до діалогу. Учні повинні розіграти його та дізнатися хто, що робить на вихідних.

  •      Hello
  •      Hello
  •      How are you?
  •      I’m fine
  •      What do you do at the weekend?
  •      I watch cartoons at the weekend.

Заключна частина уроку

 

І Домашнє завдання 1) вивчити нові слова, 2) читати виразно ст.. 80-81, впр.2

ІІ Підсумки урокуFEEDBACK Гра TIC TAC TOE з новою лексикою. Учні поділяються на дві команди, шляхом Mingle mingle. Перша команда-хрестики, друга-нолики. Представник від кожної команди виходить до дошки, називає словосполучення та його переклад. Вірно-ставить хрестик або нолик. Перемагає та команда, у якої співпало три словосполучення.

 

 

 

 

 

          ІІІ Оцінки за урок. Протягом уроку учні отримували картки за свої відповіді. 6 карток – 11 (excellent) 5 – 10 (good) , 4 – 9 (sat), 3 – 8 (sat), 2 – 7 (sat), 1 – 6 (unsat).  За кількістю карток учні отримують картки з оцінками.

ІV Прощання з учнями. Thank you for the lesson. Good bye, boys and girls!

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
14 вересня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку