Даний урок розроблений для учнів 3-х класів, з метою полегшення сприйняття матеріалу за темою :"Що ти робиш на вихідних". У конспекті уроку збережені всі етапи проведення уроку та детальний опис, що є зручним для використання.
14.02.2018
Клас 3-Б
Вчитель: Лебедєва В.Б.
Тема: Що ти робиш на вихідних?
Мета: навчальна: активізувати лексико-граматичний матеріал за темою “Відпочинок та дозвілля”, ввести нові лексичні одиниці за темою “Вихідні” та закріпити їх вживання в усному та писемному мовленні, практикувати учнів вимовляти звук [u:], розвивати навички аудіювання, письма, читання та говоріння. Розширити знання учнів про третю особу однини та додавання закінчення – s та – es . Сприяти індивідуальній, парній та груповій роботі. Розвивати мовну здогадку. Виховувати почуття взаємодопомоги.
Обладнання: підручники, робочі зошити, картки зі звуком [u:], зображення пари синіх туфель, картки на утворення речень з дієсловами, зображення нових ЛО, кросворд, аудіо запис тексту для аудіювання, відео-привітання, проектор.
Хід уроку
І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Watch
MakE
Eat
DrinK
REad
siNg
Dance
Учні називають теми уроку за відгаданим кросвордом. Вчитель доповнює. Сьогодні ми знову погостюємо в сім’ї Браунів та дізнаємось, що вони роблять на вихідних, а також вивчимо, що ми можемо робити на вихідних.
Основна частина уроку
І Уведення та опрацювання нових ЛО ст. 80, впр. 1
Сьогодні ми з вами дізнаємось, що можна робити на вихідних. На слайдах зображені малюнки з новими словами. Під малюнком словосполучення та речення з новими словами. Вчитель читає спочатку нові словосполучення під малюнками, учні повторюють хором та поодинці. Після перегляду всіх малюнків, учні по-черзі читають речення під малюнками та разом з вчителем перекладають.
Go to bed – I go to bed at 10 o’clock
Make bed – I make my bed in the morning
Help mum/dad – Mary helps mum on Monday
Play chess – Tom plays chess at the weekend
Watch cartoons – We watch cartoons on Sunday
Draw a picture – Kate draws a picture every Saturday
ІІ Удосконалення навичок письма та граматики
Зараз я вам пропоную самостійно скласти речення та записати їх у зошит. Вчитель роздає картки з підметами та присудками, з якими треба утворити речення та зробити записи у зошиті. Учні складають речення самостійно. Після, 2-3 учні роблять записи на дошці. Перевіряємо. Підкреслюємо підмет та присудок. На проекторі висить табличка із вживанням дієслів у третій особі однини.
ІІІ Фізкультхвилинка
Вчитель з учнями виконують рухи за відео “I can run”
ІV Розвиток навичок аудіювання ст. 80-81, впр. 2
Учні слухають весь аудіо запис вперше. Після, вчитель запитує
Вчитель вмикає першу частину діалогу, щоб учні почули відповідь. Прослухавши, учні відповідають. Bill helps dad on Saturday.
Kate goes to the chess club on Saturday
Tom watches cartoons on Saturday.
V Розвиток навичок говоріння. Робота у парах.
Вчитель роздає картки із заготовками до діалогу. Учні повинні розіграти його та дізнатися хто, що робить на вихідних.
Заключна частина уроку
І Домашнє завдання 1) вивчити нові слова, 2) читати виразно ст.. 80-81, впр.2
ІІ Підсумки уроку – FEEDBACK Гра TIC TAC TOE з новою лексикою. Учні поділяються на дві команди, шляхом Mingle mingle. Перша команда-хрестики, друга-нолики. Представник від кожної команди виходить до дошки, називає словосполучення та його переклад. Вірно-ставить хрестик або нолик. Перемагає та команда, у якої співпало три словосполучення.
ІІІ Оцінки за урок. Протягом уроку учні отримували картки за свої відповіді. 6 карток – 11 (excellent) 5 – 10 (good) , 4 – 9 (sat), 3 – 8 (sat), 2 – 7 (sat), 1 – 6 (unsat). За кількістю карток учні отримують картки з оцінками.
ІV Прощання з учнями. Thank you for the lesson. Good bye, boys and girls!