21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Урок "Застосування формул скороченого множення".Презентація.

Про матеріал

Урок-подорож "Цікаві місця Білозерщини": Вдосконалити вміння використовувати формули скороченого множення; формувати навички розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення, розвивати в учнів усну і письмову культуру мовлення, логічне мислення, заохочувати учнів до самостійної навчальної діяльності.

Розвивати цікавість учнів до математики, прагнення краще вчити предмет; здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь, до забезпечення переносу знань і способів дій у нові умови.

Познайомити учнів з цікавими місцями рідного краю, виховувати любов до рідного краю.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок алгебри в 7 класі “Застосування формул скороченого множення” Урок – подорож “Цікаві місця Білозерщини” Підготувала: Кравченко Н.І., вчитель математики Білозерського закладу повної загальної середньої освіти №32018

Номер слайду 2

Тема уроку: Формули скороченого множення. Мета уроку: Вдосконалити вміння використовувати формули скороченого множення; формувати навички розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення, розвивати в учнів усну і письмову культуру мовлення, логічне мислення, заохочувати учнів до самостійної навчальної діяльності. Розвивати цікавість учнів до математики, прагнення краще вчити предмет; здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь, до забезпечення переносу знань і способів дій у нові умови. Виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати як самостійно, так і в колективі. Формувати позитивну мотивацію до навчання, відповідальність за власні навчальні досягнення.26.03.20182

Номер слайду 3

Білозерський район26.03.20183 Країна – Україна. Утворений 1939 Населення 66731 Площа 1700 кв.м

Номер слайду 4

Формули скороченого множення26.03.20184 Квадрат суми: (а +b)2 =а2 + 2аb + b2 Квадрат різниці: (а - b)2 = Різниця квадратів а2 – b2 = Сума кубів: а3 + b3 = (а + b)(а – b);(а + b)(а2 -аb + b2);а2 - 2аb + b2 (а - b)(а2 +аb + b2). Різниця кубів : а3 - b3 =

Номер слайду 5

Білозерські джерела26.03.20185

Номер слайду 6

Білозерські джерела26.03.20186

Номер слайду 7

Виконати усно:26.03.20187(а +3)2 = (2х - у)2 =(а2 +3х)2 =(b3 – а4)2 =а2 + 6аb + 9 а2 – 25 = 9а6 –16 b8 = х2 + 12ху + 36 = 4х2 - 12ху + 9у2 = 4х2 – 4ху + у2 1. Піднести до квадрата двочлена4 + 6 а2 х + 9х2 b6 - 2b3а4 + а8 2. Розкласти на множники(3а3 - 4 b4 )(3а3 + 4 b4 ) (х +6)2 (а - 5)(а + 5) (2х - 3у)2

Номер слайду 8

Софіївський заказник26.03.20188

Номер слайду 9

Розв’язати рівняння 26.03.20189(2х – 4)(2х + 4) =0;2х – 4 = 0 або 2х + 4 = 0;2х = 4 2х = - 4х =2 х = -2. Відповідь: 2; - 2. (2х – 3 – 5)(2х-3+5) = 0;(2х-8)(2х+2)=0;2х – 8 = 0 або 2х + 2=02х = 8 2х = - 2х= 4 х = -1. Відповідь: 4; - 14х2 – 16 =0 (2х – 3)2 – 25 = 0

Номер слайду 10

Гранд-каньйон Станіслав26.03.201810

Номер слайду 11

Розв’язати рівняння:26.03.201811x2 + 6х + 9 =04х2 – 20х + 25 = 0(х +3)2 = 0;х + 3 =0;х = - 3. Відповідь: - 3(2х - 5)2 = 0;2х -5 = 0;2х = 5;х =5 :2;х =2,5. Відповідь: 2.5.

Номер слайду 12

Античне городище «Скелька» Олександрівка26.03.201812

Номер слайду 13

Обчислити без калькулятора: 26.03.20181351,52 – 49,52 =(51,5 – 49,5)(51,5+49,5)== 2 · 100=200107 · 93 = (100 +7)(100 – 7)= 1002 - 72 == 10000 -49 = 9951550 · 350 – (1525 - 1)(1525 + 1) == 1550 – (1550 -1)= 1550 - 1550 + 1 =1

Номер слайду 14

Комплекс рибалки та відпочинку "Дельта Дніпра"26.03.201814

Номер слайду 15

Комплекс рибалки та відпочинку "Дельта Дніпра"26.03.201815

Номер слайду 16

Довести: 4383 – 3383 ділиться на 10026.03.201816 2(10013 + 27) ділиться на 20084383 – 3383 = (438 – 338)(4382 + 438 · 338 + 3382 )= = 100 · (4382 + 438 · 338 + 3382 )2(10013 + 27) = 2(1001 +3) (10012 -1001 · 3 + 32)= = 2 · 1004 · (10012 -1001 · 3 + 32)= = 2008(10012 -1001 · 3 + 32)

Номер слайду 17

Микільське поселення змій26.03.201817

Номер слайду 18

Микільське поселення змій26.03.201818

Номер слайду 19

(6х+ )(6х – ) = 36х2 – 9у2 26.03.2018193у3у(5а2+ )( – 4х3) = 25а4 – 16х6 4х35а2 а6 + 6 а3 b + = ( + 9b2)2 ( – )2 = (49 – + х2 ) 3bа37х14х. Які одночлени сховались?

Номер слайду 20

Олександрівський заказник26.03.201820

Номер слайду 21

Олександрівський заказник26.03.201821

Номер слайду 22

Домашнє завдання§ 16 - 20 Виконати: №840, 843(а)26.03.201822 Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюсь, таке ж чудове те,Що мені ще доведеться пізнати. Сократ

Номер слайду 23

 26.03.201823 Дякую за урок. МОЛОДЦІ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Strigalyova Nadezhda
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    3.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
26 березня 2018
Переглядів
2226
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку