Урок "Застосування інтегралу до розв′язування прикладних задач"

Про матеріал
За допомогою даної розробки уроку здобувачі освіти зможуть закріпити й усвідомити раніше засвоєний матеріал; поглибити вміння та навички з теми «Інтеграл та його застосування»; розвивати просторову уяву, логічне мислення, комунікативні вміння; виховувати почуття відповідальності за якість отриманих знань; формувати математичну та ключові компетентності, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність та підприємливість, соціальну та громадянську компетентності.
Перегляд файлу

11 клас

Тема уроку: Застосування інтегралу до розв’язування прикладних задач.

Мета уроку:

 Ознайомити здобувачів освіти з застосуванням прикладних задач до розв’язування прикладних задач. Розвивати просторову уяву, логічне мислення, комунікативні вміння. Виховувати почуття відповідальності за якість отриманих знань.

 Формувати  предметні компетентності ,  уміння вчитися впродовж життя,

математичну компетентність, ініціативність та підприємливість, соціальну та громадянську компетентності.

Тип уроку:  закріплення вивченого матеріалу.

Обладнання: ноутбук, заготовки   для моделювання навчального матеріалу, роздатковий матеріал.

                                                          

                                                       Хід уроку

І.Організаційний момент. 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування.

1) Дайте означення первісної, інтеграла .

2) Сформулюйте відомі вам правила інтегрування.

3) Формула Ньютона-Лейбніца.

4)Визначення визначеного інтегралу.

ІІІ.Актуалізація опорних знань.

1. «Вектор кмітливості» – на дошці крейдою виконано хаотичні рухи. Побачити позитивних героїв в рисунку.

2.«Математичне  лото»

 

3. Самостійна робота з коментуванням.

Визначений інтеграл.

Варіант 1

  1. Обчисліть інтеграл dx.
  2.  

А

Б

В

Г

Д

20,4

-4

-2

  1.   Обчисліть інтеграл

А

Б

В

Г

Д

195

8

1,95

4

19,5

          3.Обчисліть інтеграл 

А

Б

В

Г

Д

2,5

1

1,5

0,5

0,2

            4.Знайдіть площу фігури, обмеженої лініями

А

Б

В

Г

Д

4кв.од.

5. Знайдіть площу фігури, обмеженої лініями і

А

Б

В

Г

Д

9кв.од.

18 кв. од.

36 кв. од.

. Обчисліть інтеграл.

.  Швидкість руху тіла визначається формулою Який шлях пройде тіло за 5с від початку руху?

. Обчисліть  площу фігуру, обмежену лініями:  

3.Хвилина релаксації .

4. Підготовка до ЗНО.          Задачі з ЗНО 2012 року (атестаційний зошит)

III. Домашнє завдання

Опрацювати теоретичний матеріал на стор. 57-60.

 Виконати завдання:        сер. рівень- 11.5,1).

                                              Дост. та вис. рівні (на вибір):11.11. 1), 2).

IV. Підведення підсумків уроку.

1). «Давайте      посміхнемося!!!»

2) Рефлексія   «Коли починаєш справу, спитай себе:

«Що я маю зробити?»

 Після закінчення: «Що я зробив?»

                                                                                                                            Піфагор

docx
До підручника
Алгебра (академічний, профільний рівень) 11 клас (Нелін Є.П., Долгова О.Є.)
До уроку
§ 25. Визначений інтеграл та його застосування
Додано
3 березня 2021
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку