Урок «Здоров’я та його ознаки. Порушення здоров’я»

Про матеріал

Мета: формувати в дітей уявлення про показники здоров'я, звернути увагу на те, що здоров'я – це не тільки відсутність хвороб, але і можливість організму пристосуватися до навколишнього середовища, гарне самопочуття

Перегляд файлу

Тема «Здоровя та його ознаки. Порушення здоровя»

Мета: формувати в дітей уявлення про показники здоров’я, звернути увагу на те, що здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, але і можливість організму пристосуватися до навколишнього середовища, гарне самопочуття; розвивати вміння приймати усвідомлені рішення відносно поведінки та вчинків, які сприяють зміцненню та збереженню здоров’я; виховувати бережне ставлення до свого здоров’я; розвивати увагу, пам'ять, мислення; збагачувати словниковий запас.

Обладнання: матеріал для гри «Ознаки здоровя», ілюстративний матеріал; картки для індивідуальної роботи; елементи для гри.

Практична робота: Фізкультхвилинка для зменшення втоми і підвищення працездатності (розслаблення очей і м’язів рук, тулуба).

Хід уроку

І. Організація класу

Коло «Ми веселі, ми чудові, ми кмітливі, ми просто клас»

Дерево «Очікувань»

  • Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?

ІІ. Створення проблемної ситуації

  • Чому необхідно берегти здоровя?
  • Що означає бути здоровим?

ІІІ. Передбачення, уточнення та усвідомлення теми та мети уроку

  •  Як на вашу думку, яку людину можна назвати здоровою?
  • Які ознаки здоровя має така людина?

Складання асоціативного куща « Ознаки здоров’я»

На ці і інші запитання пов’язані із здоров’ям ви отримаєте відповідь під час уроку. А також ви будете вчитися визначати ці ознаки в себе та у своїх однокласників

ІV.  Гра «Мікрофон»

- Чи згодні ви з твердженням: «Щоб бути здоровим, треба щоденно піклуватися про своє здоровя»? Доведіть свою думку.

- Закінчи речення:

ЩОБ БУТИ ЗДОРОВИМ, ТРЕБА ЩОДНЯ…

СКЛАДАННЯ КВІТКИ ВІДПОВІДЕЙ

  • Робити зарядку;
  • Митися;
  • Загартовуватися;
  • Дотримуватися режиму дня;
  • Чистити зуби;
  • Гуляти на свіжому повітрі;
  • Вживати корисні продукти;
  • Багато рухатися;
  • Мати гарний настрій;
  • Одягатися відповідно до погоди;
  • Берегти зір;
  • Не перевтомлюватися;
  • Займатися спортом;

Перегляд відео «Що треба робити, щоб бути здоровим»

V. Рухова фізхвилинка

VІ. Робота з підручником ( стор. 13 – 17)

  1. - Розгляньте малюнки і назвіть ознаки здорової людини, які для вас розповідає Розповідайко:
  • Нормальна температура;
  • Бадьорий настрій;
  • Добрий апетит;
  • Міцний сон;
  • Якщо дитина здорова, вона залюбки навчається і вправно виконує свою роботу
  1. Допоможіть Чомучці
  • Як почувається здорова людина?
  • Які ознаки хвороби ви знаєте?
  • Як можна вберегти себе від хвороби?

VІІ. Гра «Про що розповідає Здоровячок»?

Підручник, сторінка 16 – 17

Розгляньте уважно малюночки

  • Які пори року нам запропонували?
  • Які поради нам дає Здоровячок?

VІІІ. Фізхвилинка для очей

ІХ. Хвилинка – цікавинка . Гра «Ромашка»

  • Пояснюючи прислів’я складаємо квітку.:
  • Здоровя побажаєш – щастя зустрінеш.
  • Здоровому все здорово.
  • Найбільше багатство – це здоровя.
  • Здоровя за гроші не купиш.
  • Хвороба людину не прикрашає.
  • Хворому і мед гіркий.
  • Праця – здоровя, лінь – хвороба.
  • Лагідне слово для хворого – ліки.
  • У здоровому тілі – здоровий дух.
  • Сонце, повітря і вода – найкращі друзі.
  • Здоровя дорожче за багатство.

Х. Релаксаційна пауза.

- А тепер заплющить очі та уявіть себе у найпрекраснішому місці на землі. Це велика квітуча галявина, на якій зелена – зелена трава. Ви відчуваєте, як ноги ступають по ранковій росі, як тіло огортає ранкова прохолода. Повіває ніжний вітерець, і вам хочеться бути тут, серед цієї краси. Вдихніть глибше свіже повітря. Чуєте якісь звуки? Може, це шумлять дерева чи співають пташки, а може, ви чуєте, як звучить тиша? Залишайтеся серед цього прекрасного буяння природи, і відчуйте, як у вас вливаються нові сили…

               А тепер розплющить очі й повільно озирніться довкола. Спробуйте зберегти свіжість, бадьорість і гарний настрій до кінця дня.

ХІ. Робота у парах.

Подивіться на свого сусіда дуже уважно і спробуйте назвати хоча б одну з ознак здоровя свого сусіда.

ХІІ. Підсумок уроку

  • Чи справдилися ваші очікування відносно уроку?
  • Які ознаки здоровя ви запам’ятали?
  • Які ознаки здоровя хотіли б мати?
  • Що для цього робите? А що будете робити?
  • На наступному уроці ви довідаєтеся, як необхідно піклуватися про своє здоровя.

Як росте і розвивається дитина

1

 

doc
Додано
8 січня 2019
Переглядів
2769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку