Мета: формувати в дітей уявлення про показники здоров'я, звернути увагу на те, що здоров'я – це не тільки відсутність хвороб, але і можливість організму пристосуватися до навколишнього середовища, гарне самопочуття
Тема «Здоров’я та його ознаки. Порушення здоров’я»
Мета: формувати в дітей уявлення про показники здоров’я, звернути увагу на те, що здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, але і можливість організму пристосуватися до навколишнього середовища, гарне самопочуття; розвивати вміння приймати усвідомлені рішення відносно поведінки та вчинків, які сприяють зміцненню та збереженню здоров’я; виховувати бережне ставлення до свого здоров’я; розвивати увагу, пам'ять, мислення; збагачувати словниковий запас.
Обладнання: матеріал для гри «Ознаки здоров’я», ілюстративний матеріал; картки для індивідуальної роботи; елементи для гри.
Практична робота: Фізкультхвилинка для зменшення втоми і підвищення працездатності (розслаблення очей і м’язів рук, тулуба).
Хід уроку
І. Організація класу
Коло «Ми веселі, ми чудові, ми кмітливі, ми просто клас»
Дерево «Очікувань»
ІІ. Створення проблемної ситуації
ІІІ. Передбачення, уточнення та усвідомлення теми та мети уроку
Складання асоціативного куща « Ознаки здоров’я»
На ці і інші запитання пов’язані із здоров’ям ви отримаєте відповідь під час уроку. А також ви будете вчитися визначати ці ознаки в себе та у своїх однокласників
ІV. Гра «Мікрофон»
- Чи згодні ви з твердженням: «Щоб бути здоровим, треба щоденно піклуватися про своє здоров’я»? Доведіть свою думку.
- Закінчи речення:
ЩОБ БУТИ ЗДОРОВИМ, ТРЕБА ЩОДНЯ…
СКЛАДАННЯ КВІТКИ ВІДПОВІДЕЙ
Перегляд відео «Що треба робити, щоб бути здоровим»
V. Рухова фізхвилинка
VІ. Робота з підручником ( стор. 13 – 17)
VІІ. Гра «Про що розповідає Здоров’ячок»?
Підручник, сторінка 16 – 17
Розгляньте уважно малюночки
VІІІ. Фізхвилинка для очей
ІХ. Хвилинка – цікавинка . Гра «Ромашка»
Х. Релаксаційна пауза.
- А тепер заплющить очі та уявіть себе у найпрекраснішому місці на землі. Це велика квітуча галявина, на якій зелена – зелена трава. Ви відчуваєте, як ноги ступають по ранковій росі, як тіло огортає ранкова прохолода. Повіває ніжний вітерець, і вам хочеться бути тут, серед цієї краси. Вдихніть глибше свіже повітря. Чуєте якісь звуки? Може, це шумлять дерева чи співають пташки, а може, ви чуєте, як звучить тиша? Залишайтеся серед цього прекрасного буяння природи, і відчуйте, як у вас вливаються нові сили…
А тепер розплющить очі й повільно озирніться довкола. Спробуйте зберегти свіжість, бадьорість і гарний настрій до кінця дня.
ХІ. Робота у парах.
Подивіться на свого сусіда дуже уважно і спробуйте назвати хоча б одну з ознак здоров’я свого сусіда.
ХІІ. Підсумок уроку
Як росте і розвивається дитина
1