Урок "Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Задачі з буквеними даними"

Про матеріал
Закріплювати вміння учнів виконувати дії додавання і віднімання над багатоцифровими числами. Формувати обчислювальні навички, потребу в навчанні. Навчати узагальнених прийомів розв’язування задач. Ознайомити учнів з навчальним закладами і професіями.
Перегляд файлу

 

 

Тема.  Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Задачі з буквеними даними

Мета:  закріплювати вміння учнів виконувати дії додавання і віднімання над багатоцифровими числами. Формувати обчислювальні навички, потребу в навчанні. Навчати узагальнених прийомів розв’язування задач. Ознайомити учнів з навчальним закладами і професіями.

Обладнання:  мультимедійний проект.

Зміст уроку

І. Організаційний момент

Побажаймо собі успіху!

Посміхнімося, і хай гарний настрій нам допоможе працювати.

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань

1. Перевірка домашнього завдання

№ 345

Пояснити прийоми порівняння виразів.

Як міркували, коли порівнювали вирази?

240 + 80 < 300 + 80

Перший доданок у другому виразі більший, ніж у першому виразі, отже і друга сума буде більшою, ніж перша.

350 – 70 < 350 – 40

Від’ємник у першому виразі більший, ніж у другому, отже перша різниця менша, ніж друга.

ІІІ. Каліграфічна хвилинка

Назвати найбільше і найменше шестизначне число, використовуючи цифри 2, 0. Записати.

222 222, 200 000.

IV. Повідомлення теми уроку

    Сьогодні ми з вами будемо працювати над знаходженням значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Попрацюємо над задачами з буквеними даними. Я пропоную сьогодні уявити собі, що пройшло вже вісім років, і ви вступаєте до університету чи інституту, чи академії. Але вас треба скласти вступні іспити. Готові? Спочатку ми пройдемо з вами зовнішнє оцінювання.

1. Експрес-опитування

Думай швидко, говори правильно

Тисяча тисяч – це...... (мільйон)

Скільки вершин у п’ятикутника? (п’ять)

Скільки трикутників у даній фігурі? (вісім)   

  ТРИКУТНИК

Найменша одиниця вимірювання маси? (грам)

Найменша одиниця вимірювання довжини? (міліметр)

Компоненти дії множення? (множник, множник, добуток)

Як знайти третину від числа? (поділити число на три)

Периметр квадрата 24 см? Яка довжина однієї сторони? ( 6 см )

На яблуні 50 яблук, на вербі на 2 менше. Скільки всього яблук на деревах? (50)

«Мій хвіст, – сказав Кіт, – має 12 сантиметрів і ще половину мого хвоста». Яка довжина хвоста Кота? Оберіть правильну відповідь.

а) 18  б)  24 в)  12  г) 9

Отже, ви всі успішно пройшли зовнішнє оцінювання.

Запрошую вас на підготовчі  до вступу увищі заклади Львова.

Львівський національний  університет імені І. Я. Франка.

В університеті є теоретичні заняття і практичні.  Перед практичним заняттям невеличка розминка.


35 – 7 – 8

48 – 2 + 14

40 – 8 · 2

40 : 8 · 2

58 – 8 + 16

56 : 8 + 17


Продовжимо практичне заняття. Але працювати будемо по варіантах.

  1. Робота з підручником

 № 349

Пояснити порядок виконання дій

Перший варіант – перший приклад першого стовпчика.

Другий варіант – перший приклад другого стовпчика.

Перший варіант

50778 – 21930 – 19855 = 8993

  50778                          28848

  21930                          19855

  28848                            8993

Другий варіант

5888 – 3409  – 1758 = 4237

      5888                     2479

      3409                     1758

      2479                     4237

   Наступний навчальний заклад – 

Львівська державна фінансова академія Міністерства фінансів України

Він готує економістів, менеджерів, фінансистів. Вам пропонують

розв’язати задачі.

  1. Робота з підручником

Задача  № 350 (усно)

Розглянемо розв’язок задачі з буквеними даними

b – вартість крісла;

b :  3 – вартість стільця;

b  +  b :  3 – вартість разом.

Задача №351

Прочитаємо задачу, запишемо її коротко. Після пояснення – запис:

а – перше число;

а ∙ 4 – друге число;

а + а ∙ 4 – сума чисел.

Завдання: обчислити значення виразу, якщо а = 224.

224 + 224 ∙ 4 = 1120

         1) 224            2)    224

 ×      4                   896

     896                 1120

   4. Фізкультхвилинка

   Наступний ВНЗ – це Львівський національний аграрний університет.

   Готує агрономів, ветеринарів, спеціалістів із захисту рослин. Університет пропонує вам такі завдання.

  Спочатку невеличка розминка. № 352.

  Яка вага кожного птаха?

  5. Робота у групах

Далі ми поділимося з вами на групи і розв’яжемо нерівності. № 353.

1 ряд                                      2 ряд                                   3 ряд

60 : к >  4                              50 – к < 25                          17 + к > 40

к = 5                                       к = 30                                  к = 30  

Наступний вищий навчальний заклад – Львівська Політехніка.

Він готує програмістів. Ці люди пишуть програми для комп’ютерів. Для вас нове завдання. Але перед завданням – розминка.

Гра «Тренування комп’ютерів».

Додати числа в стовпчиках і рядках, використовуючи закони додавання.

 

520

  35

110


(665)

  48

220

  92


(360)

112

  38

260


(410)

 

                           (462)

    (680)                  (293)

 

Робота з підручником. № 348.

5 км 600 м  =... м

8м 20 см  =... см

1000 см  =... м     

4 м  =... см

300 мм =... см

   Що ж, ви пройшли підготовчі курси вибрали університет і готові  складати іспити. Бажаю успіху.

 

Самостійна робота

1 варіант

  1. Запиши «сусідів» кожного числа: 50000,  7999.
  2. Запиши, скільки всього десятків у кожному числі:

570,  3645,  70000,  12804.

  1. Вирази в метрах або в метрах і сантиметрах:

6754 см =  40005 см =  94000 см =

  1. Перепиши числа й підкресли в кожному клас тисяч:

567231     45234     562000     6208

  1. Накресли  відрізки: АВ = 1 дм 3 см, КМ = 75 мм.
  2. Виконай перетворення: 4м = … мм, 4 м = … см, 4 м = … дм.
  3. №349 (2 приклад першого стовпчика)

 

2 варіант

  1. Запиши «сусідів» кожного числа: 70000,  3999.
  2. Запиши, скільки всього десятків у кожному числі:

670,  7544,  80000,  13905.

  1. Вирази в метрах або в метрах і сантиметрах:

750 см =  67007 см =  60001см =

  1. Перепиши числа й підкресли в кожному клас тисяч:

768545     76056     7044522     60000

  1. Накресли  відрізки: АВ = 1 дм 03 мм, СD = 1 дм 3 см.
  2. Виконай перетворення: 7м = … мм, 7 м = … см, 7 м = … дм.
  3. №349 (2 приклад другого стовпчика)

V. Підсумок уроку

Ми з вами  здійснили подорож до різних університетів.

Який вам найбільше сподобався?

Які завдання ми виконували на уроці?

У якому університеті ви набрали більшу кількість балів?

Що на вашу думку можна було б змінити на краще у сьогоднішньому уроці?

VІ. Домашнє завдання.

№ 354, 355

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гануляк Галина
Додано
8 жовтня 2020
Переглядів
1421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку