Урок " Знаходження значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь".

Про матеріал
Конспект уроку. Призначений для дітей 4 класу. Уньому міститься завдання на картках, також використані завдання для опрацювання матеріалу в міні - групах, для кращого сприйняття учнями засвоєного матеріалу. Мета цього уроку: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, а також розвивати пізнавальний інтерес; розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів.
Перегляд файлу

Тема: Знаходження значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь.

Мета: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів.

Обладнання: підручник, картки із завданнями, роздатковий матеріал.

                                          Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань.

1) Робота за картками (за варіантами).

Учень обирає картку за власним розсудом (з використанням прийому «Тихе опитування»).


Варіант 1

1. 4523 + 3456 = [ ]

А 1067

Б 7979

В 7879

2. Обчисли письмово.

5342 + 1227 6745 + 2152

3461 + 5328 4653 + 3316

3. Розв’яжи рівняння.

х - 3672 = 1126 + 207

4. Знайди значення виразу 5733 + а, якщо а = 1264.

Варіант 2

1. 5448+ 2462 = [ ]

А 7810

Б 7900

В 7910

2. Розв’яжи рівняння.

х - 3786 = 2434

3. Обчисли письмово.

5607 + 3489     2987 + 6456

7549 + 1677   3598 + 2302 + 1689

4. Знайди значення виразу 6910 + а, якщо а=2673.


2) Інформаційна хвилинка. Робота зі словником (або інформація з Інтернету: матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії).

Відпочинок, дозвілля — проведення часу, метою якого є відновлення нормального стану організму.

Зазвичай відпочинок має такі стадії: стомленість, розслаблення, відновлення сил, розвага.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Повідомлення теми та мети уроку (фронтально з використанням прийому «Коло ідей»)

1)Самостійна робота за варіантами з подальшою перевіркою вчителем.

Завдання № 1077

Варіант 1

30 000 - 37 800 : 84 : 18 + 589 = 30 000 - 450 : 18 + 589 = 30 000 - 25 + 589 = 29 975 + 589 = 30 564

Варіант 2

(364 ∙ 92 + 230 230) : 46 = (33 488 + 230 230) = 263 718 : 46 = 5733

2) Знайдіть значення виразів № 1078

Варіант 1

26 кг 372 г : 76 - 22 кг 088 г : 88 = 26 372 : 76 - 22 088 : 88 = 347 - 251 = 96 г

10 кг : 5 г = 10 000 г : 5 г = 2000

Варіант 2

30 км 008 м : 88 + 14 км 600 м ∙ 42 = 30 008 : 88 + 14 600 ∙ 42 = 341 + 613 200 = 613 541 м = 613 км 541 м

10 м : 5 см = 1000 см: 5 см = 200

 

3) Виконання завдання № 1079( робота у міні групах)


Варіант 1

х : 61 = 305

х = 305 ∙ 61

х = 18 605

Варіант 2

540 : x = 20

х = 540 : 20

x = 27


4)Фізкультхвилинка (під мотив пісні «Будьте здорові...»).

 5) Робота над задачею  № 1080, с. 167 (самостійно )

Розв’язання:

1) 1445 - 245 = 1200 (ц) — для прокорму;

2) 1200 : 6 ∙ 5 = 1000 (ц) — продав.

Відповідь: 1000 ц картоплі продав фермер.

6) Робота над задачею  № 1082(робота в міні-групах з використанням прийому «Навчаючи — вчусь»)

Розв’язання:

1) 2 + 4 + 6 = 12 (км) — проїхав менше за 3 год;

2) 148 - 12 = 136 (км) — проїхав за 4 год, якщо однаково;

3) 136 : 4 = 34 (км) — проїхав мотоцикліст за четверту годину.

Відповідь: 34 км проїхав мотоцикліст за четверту годину.

ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.

Самостійна робота над геометричними задачами № 1081 (з використанням прийому «Коментування»)

Розв’язання:

1) 45 ∙ 20 = 900 (м2) — площа;

(45 + 20) ∙ 2 = 130 (м) — периметр;

2) 320 : 16 = 20 (см) — довжина;

(20 + 16) ∙ 2 = 72 (см) — периметр;

3) (х + 8) ∙ 2 = 40

2 ∙ х + 16 = 40

2 ∙ х = 40 - 16

2 ∙ х = 24

х = 24 : 2

х = 12 (дм) — довжина

12 ∙ 8 = 96 (дм2) — площа

4) а ∙ b = 24 см2

(а + b) ∙ 2 = 20 см

а = 6, b = 4

Довжина 6 см, ширина 4 см.

Коментування учнів (корекція вчителя).

IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1. Домашнє завдання

С. 167, № 1083, 1084.

 

docx
Додано
13 травня
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку