Конспект уроку
з образотворчого мистецтва
1 клас
«Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки червоної, синьої,
жовтої фарби»
Робота
вчителя початкових класів
Бродівського ОЗЗСО І-III ст. №4
Гнатюк І І.М.
-2021 р.-
Розділ: Наша Батьківщина - рідна Україна»
Тема: «Зображення осіннього краєвиду за допомогою тільки червоної, синьої, жовтої фарби».
Очікувані результати:
- користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями;
- вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції, виразністю міміки і тесту;
- виконує елементарні танцювальні рухи під музику, рухається в ритмі та темпі музики;
- створює елементи композиції, використовує побачене і почуте в художньо-практичній діяльності;
- спостерігає за довкілля, з допомогою вчителя;
- описує, що вдалося чи не вдалося втілити;
- пояснює власні досягнення в художньо-творчій діяльності;
- дотримується правил взаємодії і творчої співпраці;
- порівнює власний задум із його втіленням;
- співає дитячі пісні у відповідному настрою, характері, темпі;
- дотримується правил співу.
1. Рідний край. Земля батьків. Вітчизна. Батьківщина.
Вірш «Батьківщина» А. Костецький.
Знаєш ти, що таке Батьківщина?
Батьківщина — це ліс осінній,
це домівка твоя, і школа,
і гаряче сонячне коло.
Батьківщина — це труд, і свято,
Батьківщина — це мама й тато,
це твої найщиріші друзі
і бджола у веснянім лузі.
Батьківщина — це рідна мова,
це дотримане чесне слово.
2. Вірш «Осінь»
Нарядилась осінь
в дороге намисто.
Золоте волосся
розплела над містом.
3. Робота в групах.
Елементи інтеграції
1. Скласти слово.
2. Назвати голосні звуки.
3. Поділити на склади.
4. Зробити звукову модель.
5. Скласти речення з даним словом.
Довідка слів: осінь, хмара, дощ, листок, дерево, Україна.
Речення: Настала осінь.
Падає холодний дощ.
Облітає листячко.
Стоїть дерево в золотому вбранні.
Насунула чорна хмара.
Наша Батьківщина - Україна.
- Я промовлятиму твердження, а ви сигналізуйте цеглинками: зелена - правильне твердження (так), червона — неправильне (кг).
Фіз. хвилинка
II. Основна частина
1. До основних кольорів належать:
червоний, синій, жовтий.
При поєднанні основних кольорів утворюються похідні:
жовтий + червоний - оранжевий
червоний + синій - фіолетовий
синій + жовтий - зелений.
2. Учитель пропонує учням роздивитися картину з осіннім краєвидом у якій є основні і похідні кольори. Учні називають відомі їм кольори.
3. Роздивитися чарівну квітку. Визначити на ній основні і похідні кольори.
4. Наше завдання уроку - отримання похідних кольорів
Кольорові фарби
вийняла з кишені.
І малює осінь
Жовтим по зеленім.
1. Нині осінь нас чарує
Неповторна, чарівна.
Різні барви нам дарує
і дивує нас вона.
2. Виглядає так казково
ліс довкола аж горить.
Ясен листя осипає
дуб нахмурений стоїть.
3. Тихо осінь ходить гаєм
ліс довкола аж горить.
Ясен листя осипає,
дуб нахмурений стоїть.
4. Осінь фарби готувала
у відерце наливала
замішувала, чаклувала
потім все розфарбувала.
Загадки
Неведимка ходить в гаї
Всі дерева роздягає.
Без пензлика, без олівця
розфарбувала деревця.
червоний + синій - фіолетовий (небо)
5. Дерева
жовтий + червоний - оранжевий
синій + жовтий - зелений
червоні, жовті
III. Підсумок уроку
Демонстрація робіт учнів.