Тема: Упертість чи допитливість? Дж.Родарі «Дорога, що нікуди не вела». (Ч.2., с.105-107)
Мета: ознайомити учнів з іноземними авторами; навчити правильно та виразно читати; знаходити потрібну інформацію в підручнику, виховувати любов до читання, слухняність.
Хід уроку
І. Організація класу
1.2. Читання чистомовки
Ко-ко-ко – вип’єм молоко.
Ок-ок-ок – маленький жучок.
Ки-ки-ки – смішні малюки.
Ик-ик-ик – засміявся Петрик.
Юк-юк-юк – великий дрюк.
Ку-ку-ку – витягни цю нитку.
1.3. Бесіда
- Який розділ ми зараз вивчаємо? (Казки)
- Яку казку ми вже прочитали? (Білячок)
ІІ. Перевірка домашнього завдання»
2.1 Перевірка знання біографії письменника Дж.Родарі з «LEGO».
Письменник народився в Італії
Він не любив дітей
Він став учителем
Вже в молоді роки починає писати
Став редактором газети «Італійська правда»
2.2. Словникова робота
Сеньйора
Кучер
Околиця
Віжки
Шарпнув
ІІІ. Робота в підручнику
3.1. Читання Ланцюжком
3.2. Гра «Рибки» (самостійно прочитати мовчки частину тексту і переказати)
3.3. Знайти опис зовнішності
IV. Гра «LEGO»
Охарактеризуй Мартіно
Боязкий
Допитливий
Дивний
Скупий
Впертий
Відвертий
Сміливий
Підступний
Турботливий
4.1. Рефлексія
- На кого з твору ви б хотіли бути схожими? Чому?
V. домашнє завдання
Придумати своє закінчення казки