Усі контрольні роботи для 5 класу НУШ Зар літ

Про матеріал
Усі контрольні роботи за модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-6 класи» («ШКОЛА РАДОСТІ», автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В. та ін.), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р.), за підручником «Зарубіжна література. 5 клас» ( авт. О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька) 2023-2024н.р 1.5 години в тиждень
Перегляд файлу

                                                 Буковецька гімназія

                     Верховинського району Івано-Франківської області

Що будемо вивчати в 7-му класі ТА що почитати влітку 2023. Зарубіжна  література. | Презентація. Зарубіжна література


 

Діагностичні роботи

для оцінювання результатів навчання

учнів 5 класу

 

 

_______________________________________

ПІ

 

Як використати зображення героїв творів на уроках світової літератури. Ідеї  завдань.

За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-6 класи» («ШКОЛА РАДОСТІ», автори Ніколенко О.М.,       Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В. та ін.), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р.), за підручником «Зарубіжна література. 5 клас» ( авт. О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька)

2023-2024н.р

 

Контрольна робота №1

                               Вступ. Скарбниця народних казок

Знання

Вибери правильну відповідь

1. Фольклорний твір:

А   розвивається в усній формі

Б   має конкретного автора

В   представлений у письмовому вигляді

2. Народна казка- це:

А   стислий влучний вислів повчального змісту

Б  усна народна оповідь про вигадані події

В   різновид усної народної творчості, в якому поєднуються елементи   словесного і музичного мистецтва

Г   існує в одному сталому варіанті

3. Чудесне народження героя казки "Момотаро, або Хлопчик-Персик" пов'язане з плодом:

А  апельсина

Б   персика

В   ківі

Г   сливи

4. У казці «Фарбований шакал» засуджується:

А   образ поміщика і його життя

Б   ставлення шакала до своїх родичів

В   вчинок шакала по відношенню до всіх звірів

Г   ставлення шакала до людей

 5. Із самого малечку Малян мріяв про те, щоб:

А  навчитися писати

Б   навчитися читати

В   навчитися малювати

Г   навчитися співати

6. Укажи вид казки "Пані Метелиця"

А  соціально-побутова

Б  чарівна

В  про тварин

Г  історична

 

 Уміння 

7. Установіть відповідність.(з’єднай)

 

Герой/ героїня                                           Риси характеру

1  Синдбад                                    сміливість, справедливість          

2   Момотаро                                 винахідливість, любов до мандрів

3   падчірка                                    працьовитість, доброта

4   ледащиця                                 ледарство, жадібність

 

 

 

 

 

8. Персонаж                                          Предмет       

1   Момотаро                                            меч

2     падчірка                                             починок

3     Малян                                                пензлик

4    Синдбад                                              канат

 

Кому належать висловлювання(запишіть ім’я персонажа)

"Хіба коли бідний, то й малювати не дозволяється"______________

"Уміла вкинути починок, то зараз же лізь і дістань його"______________

"А чого ти боїшся, люба дитино? Залишайся в мене, а якщо добре впораєшся  з хатньою роботою, то й тобі буде добре"_______________

 "Я вирушаю підкоряти Острів  Чудовиськ. Спечіть мені, будь ласка, найбільших в Японії коржів"___________ 

Ставлення

Завдання 10-11відкритої форми

10. Які чесноти утверджуються  в казці "Синдбад-Мореплавець?

(3-5слів) ____________________________________________________________

____________________________________________________________

                                                               

11.  Охарактеризуйте образ Маляна   (2-3 речення) 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                                                 

  Цінності

Завдання 12 відкритої форми

12.  Що схвалюється, а що засуджується в народних казках? (на прикладі однієї із прочитаних казок, 7-8 речень)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                               

Контрольна робота №2

«Літературні казки світу»

 

Знання 

1. Чому Кай із казки Г.К. Андерсена  «Снігова королева» різко змінився?

А) у його серце потрапив осколок чарівного дзеркала

Б) його зачарував троль

В) у нього настав «перехідний період»

    2.   Які квіти росли в будиночку бабусі Кая і Герди?

          А) фіалки

          Б) троянди

          В) жоржини

     3.  Яке слово не міг скласти Кай?

           А) вічність

           Б) любов

           В) дружба

    4.  Чому Хлопчик-Зірка з однойменної казки О. Уайльда перетворився на  потвору?

             А) через помсту чаклуна

            Б) через те, що знущався над звірами та птахами

            В) тому що зрікся своєї матері

    5.  Хто допомагав Хлопчику-Зірці у пошуку монет?

           А) лис

           Б) шакал

           В) заєць

     6.  Кому віддавав знайдені монети Хлопчик-Зірка?

          А) чаклуну

          Б) вартовому

          В) прокаженому

     7.  Скільки років правив королівством Хлопчик-Зірка?

           А) три роки

           Б) дев’ять років

           В) тридцять три роки

    8. Коли Чарлі, герой твору Р. Дала «Чарлі й шоколадна фабрика», міг поласувати шоколадом?

           А) на свій день народження

           Б) завжди

           В) у дні народження кожного із членів родини Бекетів

   9.  Чому містер Вонка покарав дітей, які разом з Чарлі потрапили на шоколадну фабрику?

          А) намагалися розкрити секрет містера Вонки

          Б) мали шкідливі звички, не слухали батьків

          В) образили Чарлі

 

 

 

 

Уміння

10. Установіть відповідність 

  1    Герда                               А  «Принеси мені монету з білого золота…»

  2    Хлопчик-зірка                 Б  «Я її посаджу у теплу піч і вона розтане !»

  3    Чаклун                             В « Яке ж це чудо!  Який чудовий смак!»

  4    Кай                                   Г   « Нарешті я тебе знайшла!»

  5   Чарлі                                Д  « «Це ж ти втретє виручаєш мене !

 

Теорія літератури

11. Продовжіть речення.
 Літературна казка – це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Алегорія – це ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Приклад:____________________________________________________

 Цінності

9. Дайте характеристику  одному із  літературних героїв ( на ваш розсуд, із  літературної казки, яку ми вивчали) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Контрольна робота №3

«Слухаємо голоси природи»

І рівень

У завданнях 1-10 виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.

1.Вірш «Задзвени із глибини» написав

 А). Дж. Кітс;           Б). Г. Гейне;        В). Р. Кіплінг

 

2. Що таке пейзаж?

А) опис картини;   Б)  опис природи ;   В) опис інтер’єра будинку.

 

3.Дж. Р. Кіплінг – письменник:

А)Індійський;     Б) Англійський;             В) Іспанський

 

4. Хто був головним ворогом Мауглі?

А)Шакал;       Б) Тигр;                   В)Ведмідь

 

5. Що означає ім’я Ленгрі, яке мати дала Шер-Ханові у дитинстві?

А) Могутній          Б)Кульгавий       В) Жорстокий

 

6. Й.В.Гетте написав:

А). «Мауглі»;       Б). «Нічна пісня подорожнього»;        В). «Задзвени із глибини»

 

7. Назва місцевості Курумпо походить від

А). Назви місцевої річки       Б). Назви гірського масиву         В). Імені власника     

                                                                 

8. Яким м'ясом ласували вовки зі  зграї  Лобо?

А) будь - яким, лише свіжим ;Б) Олениною;  В) найніжнішим м'ясом телиці .

 

9. Що означає ім’я  Мауглі?

 А) жабеня;            Б)вовченя;                     В) ведмежа. 

 

10.Укажіть автора твору « Мауглі»?

А) Г. Гейне;        Б) Редьярд Кіплінг;                 В) Ернест Сетон- Томпсон

                                        

   ІІ рівень                                                                 

 Завдання  на встановлення відповідності

1. Установіть відповідність між звіром – героєм твору і його іменем.

Герой твору

Ім’я

 

А) Пантера

1. Шер-Хан

Б) Вовчиця

2.  Лобо

В) Пітон

3. Багіра

Г) Вовк

4. Каа

Д) Тигр

5. Балу

Е) Ведмідь

6. Бланка

 

 

ІІІ рівень

2. Дайте визначення.

Вірш _______________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Продовж рядки вірша.

Задзвени із глибини…

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

___________________________

 ІУ рівень

Напишіть свої роздуми (7-10речень)

 «Яке із прочитаних оповідань вам сподобалось найбільше?

Чому? Які ви зробили висновки?

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Контрольна робота №4

«Сила творчої уяви», «У вирі захопливих пригод»

 

Знання. Познач  правильну відповідь у кожному запитанні

1. Як з англійської перекладається «марк твен»:

  А)капітан;  Б) мірка-два; В) моряк.
2. Укажіть професію, з якою пов’язане літературне ім’я Марка Твена:
 А) лоцман;  Б) друкар;  В) редактор.
3. З ким Том Сойєр під час прогулянки заблукав у печері:

   А) Геком;  Б) Сідом;  В) Беккі.
4. Хто взяв під опіку Тома Сойєра?
 А) тітка Поллі; Б) брат Сід;  В) вдова Дуглас.
5. Укажіть  рису характеру, яка  допомогла Томові побілити паркан:
 А) старанність; Б) винахідливість;  В) працьовитість.
6. Том Сойєр і Гекльберрі Фінн на кладовищі стали свідками:
 А) вандалізму; Б) бійки підлітків;  В) увбивства.
7. Мумі-тролі жили:

А) на хмаринках;   Б)  у наметі;   В) у Долині

8.  Укажіть жанр твору «Капелюх чарівника» :

 А) повість - казка; Б) оповідання; В) роман.

9. Творчість Туве Янсон належить до національних надбань:

 А) Фінляндії; Б)Англії; В) Німеччини. 

10. Зовні мумі-тролі нагадують :

 А) ведмедиків; Б) бегемотиків; В) слоників.

11. Кого з дивних героїв Аліса побачила першим?

А) Шаленого Зайця     Б) Чеширського кота    В) Білого Кролика  

12. Де поселила тітка Полліанну відразу після її приїзду?

А) у вітальні     Б) на кухні     В) на горищі

 

Уміння. Впізнай героя за ланцюжком ключових слів, напиши ім’я

  1. Руде волосся, ластовиння, радість, доброта, милиці - ________________
  2. Божевільне чаювання, фантазія, уява, кролик, дива - _________________
  3. Підприємливість, енергійність, сміливість, скарб, паркан - _____________
  4. Сімейні цінності, смішні, добрі, допомогають___________________

Цінності. Продовжіть думку кількома реченнями:

1.Історія Полліанни навчає людей бути___________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2.Для Мумі-троля головним у житті є____________________________________  ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

docx
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
9335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку