Презентація до уроку математики на тему "Утворення числа 200. Розряди. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв'язування задач" (за підручником Наталії Листопад)
Ось вже дзвоник пролунав,3 клас за парти став. Станьте рівно,як годиться. Чи все на парті – подивіться?Хай додасться вам охоти!То ж, приступим до роботи.
Номер слайду 2
Утворення числа 200. Роз-ряди. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв'язування задач (502-511)ТЕМА УРОКУ
Номер слайду 3
Вправа «Очікування»
Номер слайду 4
МЕТА УРОКУВправляти учнів у лічбі в межах другої сотні, у розкладанні чисел на розрядні доданки; ознайомити учнів з утворенням числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел; вдосконалювати обчислювальні навички; вправляти учнів у розв’язуванні задач; виховувати пізнавальний інтерес.
Номер слайду 5
Назви число у якому8 десятків 1 одиниця1 сотня 6 десятків 9 одиниць1 сотня 9 десятків 1 одиниця1 сотня 3 десятки 0 одиниць1 сотня 0 десятків 4 одиниці
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Скільки десятків у числі 124?Скільки сотень у числі 150?Скільки одиниць у числі 109?Назвіть попереднє число щодо числа 199. Назвіть наступне число щодо 110.
Номер слайду 9
«Світлофор»10 100>>=
Номер слайду 10
20 120>>=
Номер слайду 11
3 103>>=
Номер слайду 12
165 156>>=
Номер слайду 13
199 99>>=
Номер слайду 14
«ВЕЖА»137, 100, 142, 20, 9, 32 Сума чисел 100, 30 і 7 Різниця чисел 105 і 5 Добуток чисел 6 і 7 збільшити на 100 Частку чисел 32 і 8 збільшити у 5 разів. Невідоме число помножили на 9 і отримали 81. Знайдіть невідоме число. Знайдіть периметр квадрата зі стороною 8 см.
Каліграфічна хвилинка«Хитрий кубик»(викидую 3 рази, з цифр, які випадають створюємо і записуємо трицифрові числа, а потім переписуємо їх у порядку спадання)
Номер слайду 17
Робота з підручником (пояснення нового матеріалу №503 - усно) № 504 – усно№ 505 - усно. Фізхвилинка
Номер слайду 18
Робота з підручником № 506 – самостійно із самоперевіркою245 = 200 + 40 + 5
Номер слайду 19
164 = 100 + 60 + 4
Номер слайду 20
280 = 200 + 80
Номер слайду 21
209 = 200 + 9
Номер слайду 22
277 = 200 + 70 + 7
Номер слайду 23
179 = 100 + 70 + 9
Номер слайду 24
= 53= 8= 2= 15= 72= 2 Робота з підручником № 508 - в парах (із самоперевіркою)
Номер слайду 25
Робота з підручником № 509 – колективна робота. Скільки банок за тиждень з’їдає Карлсон? (8)Скільки банок з’їдає Малюк? ( у 4 рази менше)Чи можемо ми дізнатись скільки банок за тиждень з’їдає Малюк? (так, 8 : 4)Чи можемо після цього дізнатись скільки вони з’їдають разом за тиждень? (так)Якою дією? (додавання)Яку дію потрібно виконати, щоб відповісти на друге питання? (ділення) (1 дитина до дошки)
Номер слайду 26
Підсумок уроку. Чи справдились ваші очікування від сьогоднішнього уроку? Чи досягли ми поставленої мети уроку?Що було важко чи незрозуміло?Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Якщо були молодці і все вдалося, поплескайте в долоньки. Якщо ж ви погано працювали, не слухали і нічого не зрозуміли, потупайте ніжками. Молодці, діти, дякую за роботу!Д. З. с.91, № 510, 511