Узагальнення з теми 1 у 6 класі
1 Варіант
( 1-4 питання по 0,5 бала)
-
Астрономія вивчає:
А) вивчає нашу планету В) вивчає явища природи
Б) вивчає живу природу Г) вивчає небесні тіла
-
Географія вивчає:
А) вивчає речовини та їх перетворення В) вивчає живу природу
Б) вивчає нашу планету Г) вивчає зв’язки організмів із середовищем їхнього існування
-
Хімія вивчає:
А) вивчає зв’язки організмів із середовищем їхнього існування
Б) вивчає небесні тіла
В) вивчає речовини та їх перетворення
Г) вивчає живу природу
-
Назви зі свого оточення 10 тіл природних.
-
Встановіть відповідність між назвою методу і його означенням: ( 2 бала)
-
Здійснюються у звичних для тіл і явищ умовах;
-
За допомогою вимірювальних приладів визначають масу, об’єм, довжину та ін.;
-
Відтворюють явище або тіло в зменшеному або збільшеному вигляді для зручності;
-
Проводиться в спеціальних умовах;
-
Діяльність людини спрямована на здобуття нових знань про навколишня середовище;
-
Моделювання
-
Наука
-
Спостереження
-
Вимірювання
-
Експеремент
-
Охарактеризуйте діаграму за таким планом: ( 4 бала)
-
Яку групу тварин видобувають найбільше?
-
На скільки разів прохідних риб видобувають більше ніж ракоподібних.?
-
Які методи використанні при створенні цієї діаграми?
-
Як Ви вважаєте , якою була мета дослідження та кому стануть в нагоді його результати?
-
Навести приклади пізнання природи кожного з наук при вивченні такого об’єкту, як птах. (що кожна з наук вивчає при конкретному прикладі)
(4 бала)
-
Біологи-
-
Екологи-
-
Хіміки-
-
Фізики-
-
Географи-
2 Варіант
( 1-4 питання по 0,5 бала)
-
Фізика вивчає:
А) вивчає нашу планету В) вивчає явища природи
Б) вивчає живу природу Г) вивчає небесні тіла
-
Біологія вивчає:
А) вивчає речовини та їх перетворення В) вивчає живу природу
Б) вивчає нашу планету Г) вивчає зв’язки організмів із середовищем їхнього існування
-
Екологія вивчає:
А) вивчає зв’язки організмів із середовищем їхнього існування
Б) вивчає небесні тіла
В) вивчає речовини та їх перетворення
Г) вивчає живу природу
-
Назви зі свого оточення 10 тіл рукотворних.
-
Написати правильну послідовність покрокового плану дослідження:
( 2 бали)
-
Зробити висновок;
-
Сформулювати припущення (гіпотезу) ;
-
Обрати методи, дії, інструменти та ін.;
-
Визначити мету дослідження;
-
Презентувати результати досліджень;
-
Виконати власне дослідження ;
-
Охарактеризуйте діаграму за таким планом: ( 4 бала)
-
Який вітамін в найбільше кількості (мг) потрібно вживати?
-
Загальна кількість мг всіх вітамінів групи В?
-
Які методи використанні при створенні цієї діаграми?
-
Як Ви вважаєте , якою була мета дослідження та кому стануть в нагоді його результати?
-
Навести приклади пізнання природи кожного з наук при вивченні такого об’єкту, як бактерії. (що кожна з наук вивчає при конкретному прикладі)
(4 бала)
-
Біологи-
-
Екологи-
-
Хіміки-
-
Фізики-
-
Географи-