Узагальнення з теми "Дієслово"

Про матеріал
Ця презентація є доповненням до уроку "Узагальнення і систематизація знань з теми "Дієслово"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення та систематизація вивченого про дієслово

Номер слайду 2

Епіграф уроку:Із слова починається людина, із мови починається мій рід. Моя ласкава, мамина, єдина – щебече соловейком на весь світ. Н. Рій

Номер слайду 3

«Сьогоднішній урок навчить нас…»

Номер слайду 4

Правила роботи в групі1. Поважайте товаришів.2. Критикуйте позицію, а не людину.3. Говоріть послідовно.4. Не виходьте за рамки запропонованої теми. .

Номер слайду 5

Сторінка перша – “Теоретична”Доповнюючи один одного, озвучте все, що вивчили з теми “Дієслово”Прийом “Я знаю що…”

Номер слайду 6

Сторінка друга – “Тренувальна”Прочитайте прислів’я, знайдіть у них дієслова і визначте їхню форму. Не взявшись за сокиру, хати не збудуєш. Зароблений сухар кращий від краденого бублика. Добре того вчити, хто хоче все знати.

Номер слайду 7

Запишіть дієслова доконаного і недоконаного виду у два стовпчики. З других букв кожного слова повинно скластися закінчення вислову В. Симоненка : «В океані рідного народу відкривай…”

Номер слайду 8

Від дієслів неозначеної форми утворіть дієслова умовного, наказового та дійсного способуІ група – ЗаспіватиІІ група – ЧитатиІІІ група - Переписати

Номер слайду 9

Визначте за допомогою сигнальних карток дієвідміну почутих дієслів

Номер слайду 10

Третя сторінка –“Прохання володаря Дієсловії”Утворіть слова Допишіть слова-синоніми з не- або недо- до поданих дієслів. Чи є поміж цими дієсловами такі, які з не- можуть писатися разом і окремо. Турбуватися -Ганьбити- Хворіти- Ігнорувати- Погано бачити- Погано харчуватися-

Номер слайду 11

Відгадайте загадки, визначте часи дієслів

Номер слайду 12

Гра “Ромашка”Від назв кольорів утворіть дієслова суфіксальним способом. Запишіть їх на звороті ромашки.

Номер слайду 13

Четверта сторінка – “Творча”Гра «Майстри слова» Використовуючи у власному мовленні лише дієслова, написати твір-мініатюру на одну з тем «На уроці», «На перерві», «У їдальні», Чому цей текст буде зрозумілим?

Номер слайду 14

 Гра «Скажіть без затримки»Замініть подані фразеологічні звороти дієсловами у неозначеній формі. За холодну воду не братися –Варити воду –Чесати язика. Прикусити язика – Пустити з торбою – Класти зуби на полицю – Пекти раків – Точити теревені – Замилювати очі – П’ятами накивати – Повісити носа – Кілком у горлі стояти-

Номер слайду 15

“Сконструюй і запиши” Від поданих дієслів утворіть два речення так, щоб у першому дієслово було особовим, а у другому – безособовим. Пахнути (І група)Заволокти (ІІ група)Замести (ІІІ група)

Номер слайду 16

П’ята сторінка – «Відчуй себе вчителем»Гра «Я – редактор»Відредагуйте словосполучення. Піднести квіти – Попадати в біду –Приймати участь-Терміново подзвонити – Давати запитання – Дати вірну відповідь – Сказати лишнє –   

Номер слайду 17

Гра «Я – коректор» Виправте помилки у дієсловах, запишіть правильно. Читаїш, пишиш, любишь, намагаєся, дивиця, прениси, зкину, сдивувавби, не волити, їште, невіддавби.

Номер слайду 18

Шоста сторінка - «У світі цікавого» 

Номер слайду 19

Вправа “Мікрофон” Сьогодні на уроці ми повторили…Мені найбільше сподобалося завдання…Найскладнішим для мене було…Найлегшим для мене було…Цей урок був корисним для мене тим…

Номер слайду 20

Домашнє завдання Повторити вивчене про дієслово, підготуватися до контрольної роботи

pptx
Додано
5 березня 2021
Переглядів
1067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку