Веб-квест «Абетка природи»

Про матеріал

Навчальний проект

«З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів»

«Форми періодичної системи хімічних елементів»

Перелік ключових компетентностей, розвиток яких передбачено проектом

  • здійснювати пошук необхідної інформації з використанням пошукових і експертних систем, зокрема Інтернету;
  • використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій для обміну інформацією, спілкування;
  • планувати, організовувати індивідуальну і колективну діяльність в інформаційному середовищі.

Завдання проекту:

  • -закріпити навички швидкого та ефективного пошуку інформації;
  • -сформувати вміння застосовувати необхідні новітні інформаційні технології;
  • -розвинути в учнів уміння засвоювати лише актуальну та корисну інформацію, відкидаючи при цьому все другорядне;
  • -розвивати вміння аналізувати інформацію, помічати закономірності та використовувати їх, прогнозувати та робити висновки;
  • -уміти генерувати оригінальні ідеї;
  • -робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);
  • -вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір;
Перегляд файлу

Навчальний проект

«З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів»

«Форми періодичної системи хімічних елементів»

 

Епіграф:

«Трудитесь, трудясь, вы сделаете всё и для близких и для себя,
а если при труде успеха не будет,  будет неудача – не беда – попробуйте еще раз!»

Д.И. Менделеев

 «Періодичному закону в майбутньому не загрожує руйнування,

а тільки надбудова і розвиток суспільства».

Д. І. Менделєєв

 

Веб-квест «Абетка природи»

 

http://periodikal224.blogspot.com/

 

 

Перелік шкільних навчальних предметів:

хімія, інформатика

 

Перелік ключових компетентностей, розвиток яких передбачено проектом

  • здійснювати пошук необхідної інформації з використанням пошукових і експертних систем, зокрема Інтернету;
  • використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій для обміну інформацією, спілкування;
  • планувати, організовувати індивідуальну і колективну діяльність в інформаційному середовищі.

 

Завдання проекту:

  • закріпити навички швидкого та ефективного пошуку інформації;
  • сформувати вміння застосовувати необхідні новітні інформаційні технології;
  • розвинути в учнів уміння засвоювати лише актуальну та корисну інформацію, відкидаючи при цьому все другорядне;
  • розвивати вміння аналізувати інформацію, помічати закономірності та використовувати їх, прогнозувати та робити висновки;
  • уміти генерувати оригінальні ідеї;
  • робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);
  • вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір;

 

Клас та вік учнів, які брали участь у проекті:

8 клас

 

Мета проекту:

Даний проект розроблений у рамках шкільного курсу предмета «хімія» і присвячений вивченню теми «Періодичний закон і Періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва.» 

Покликаний систематизувати знання учнів по даній темі курсу, розглянути спроби класифікації зроблені до Д.І. Менделєєва в рамках проведення командної навчальної гри в стилі квест, що поєднає академічні знання  курсу хімії з інформаційно-комунікаційними компетентностями.

 

Опис проекту

Абетка природи - квест, де потребуються певні знання з хімії та використовуються інформаційні технології, це взаємодія вчителя і учнів, командна співпраця і пошук, аналітичні дослідження та практичні результати роботи.

 

Ідея проекту:

Поєднання навчання з інформаційно-комунікаційними технологіями = нові перспективи і цікавий досвід

 

Напрями проекту:

1. Використання програмного забезпечення та on-line ресурсів при вивченні хімії

2. Спільна робота в «хмарних сервісах»

3. Пошук та обробка інформації

5. Аналітичні звіти та оформлення результатів проекту

 

Коротка анотація проекту

У ході даного проекту хлопці знайомився з історією відкриття й експериментального підтвердження періодичного закону Д.І.Менделєєва, створюють міні – дослідження про історію відкриття й експериментальному підтвердженні періодичного закону, і, по закінченню, даного проекту, разом із учителем, створюють буклет.

 

Ключове питання:

Доведіть справедливість слів Д.І. Менделєєва: «Періодичному закону майбутнє не загрожує руйнуванням, а тільки надбудова й розвиток обіцяються».

 

Питання, що направляють проект

Основне питання

Яка роль Д.І.Менделєєва в створенні Періодичного закону й Періодичної системи хімічних елементів?

 

Проблемні питання

  • Які передумови відкриття періодичного закону Д.І.Менделєєва?
  • Як виглядали перші системи хімічних елементів?
  • Які форми представлення періодичної системи ви знаєте?
  • Чому періодичний закон є фундаментальним законом природи?
  • У чому полягає значення періодичного закону?

 

Навчальні питання

Запитання 1 групи «ІСТОРИКИ»

  • Хто до Д.І. Менделєєва робив перші спроби класифікації елементів?
  • Як виглядали перші системи хімічних елементів?

Перш ніж закону з'явитися- багатьом ученим довелося потрудитися (повідомлення учнів).

-класифікація Берцелиуса;

-тріади І.В.Деберейнера (1816г.);

-спіраль А.Б.де Шанкуртуа (1862г.);

-октави Д.А.Ньюлендса (1865г.);

-таблиця Л.Мейера (1864г.).

 

Запитання 2 групи «ДОСЛІДНИКИ»

  • Вивчити сучасні форми представлення періодичної системи
  • Які невідповідності між значеннями атомних мас і положенням елементів у таблиці ви помітили?
  • Яке  значення П.З і П.С.Х.Є.?
  • Як була доведена сила періодичного закону?
  • Яке  значення має періодичний закон для розвитку науки й техніки?

 

 

Запитання 3 групи «Експерти»

  • Існує три формулювання періодичного закону, сформулюйте відмінність у формулюваннях періодичного закону?
  • Розкрийте фізичний зміст періодичного закону
  • Яка залежність будови атомів хімічних елементів від його положення в періодичній системі?
  • Як ви думаєте, які закони природи підтверджує періодичний закон?

 

План проведення проекту

 

 

Стислий опис:

 

І ЕТАП ПЕРШИЙ - ІНДИВІДУАЛЬНИЙ

  • Оберіть групу та роль, вивчіть  питання, на які вам потрібно відповісти;
  • Вивчіть список ресурсів;
  • Познайомтесь із критеріями оцінювання;
  • Складіть план пошуку й досліджуйте інформацію зі своєї ролі.

ІІ ЕТАП ДРУГИЙ – ГРУПОВИЙ

Об'єднаєтеся в групи:

  • Після того, як усі члени команди завершать роботу, зберіться разом, обговорите результати роботи;
  • Підведіть підсумки вашої роботи й відберіть саме цікаве; 
  • Обміркуйте план вашого звіту й створіть загальний звіт групи, розмістите його в Мережі Інтернет;
  • Якщо у вас виникли труднощі звернетеся з питаннями на сторінку технічної підтримки;
  • Результатом вашої роботи може стати презентація, стінгазета, буклет, довідник або усний виступ.

ІІІ ЕТАП ТРЕТІЙ – КОЛЕКТИВНИЙ

  • На данному етапі групи представляють отримані результати у вигляді публікацій, презентацій

представлення результатів

  • Буклет
  • Вебгазета
  • Вікісторінка
  • Учнівська презентація

Етап четвертий публікація

  • всі результати роботи над проетом публікуються в блозі  "Вебквест:  Абетка природи";
  • виконайте завдання які вам підготували участники інших груп;
  • переглянте  роботи інших груп, і залишіть свої коментарі.

 

Початок Квесту

Прочитавши оповідання, дайте відповіді на запитання

Будинок, який побудував М.

Будинок, у якому живе дядюшка Одор, побудований по проекту найбільшого архітектора всіх часів і народів М., що жив в XIX столітті. Властиво, це не будинок, а великий семиповерховий палац, у якому проживають друзі, колеги й просто знайомі. Не можна сказати, що у всіх мешканців добрий, рівний і покладливий характер. Дехто між собою дружить, а інші прагнуть уникнути цієї дружби; деяких водою не розіллєш, а інших ніколи разом не побачиш. Проте, усі прекрасно вживаються в цьому чудовому будинку.

На першому поверсі – великий хол і всього три житлові кімнати. В одній з них живе сер Лий, а дві інші займає дядечко Оден.

Усього по вісім квартир на другому й третьому поверхах, тому їх, разом з першим, називають малими поверхами. На верхніх, більших поверхах кімнат набагато більше. На четвертому й п'ятому – по вісімнадцять, на шостому – тридцять дві.

Сьомий поверх ще не добудований, але по проекту там теж планується тридцять дві квартири.

Так що очікуються  радісні й цікаві новосілля. Адже кожний мешканець цього будинку – яскрава індивідуальність. Правда, члени двох родин із першого погляду дивно схожі, є навіть близнюки, однак слід придивитися уважніше, і стане видно, які вони різні.

Потрібно сказати про особливості цього будинку. По-перше, переходи від одного поверху до іншого влаштовані у вигляді спирали. Щоб піднятися на верхні поверхи, треба пройти по сходах, а потім по довгому коридору наступного поверху. З кожного такого коридору окремі двері ведуть у кімнати мешканців.

Глибоко продумане в будинку розташування квартир по поверхах, і розподілені вони (квартири) з урахуванням родинних зв'язків між мешканцями. Родичі по прямій і бічний лініях можуть ходити один до одного в гості, минаючи коридори на поверхах, тому що кімнати по всій висоті будинку перебувають строго одна над іншою, а між ними є перехідні драбинки.

Тільки дві найбільші родини живуть разом. Враховуючи сімейні традиції, для них зробили виключення й виділили цим родинам окремі флігелі, одній – на шостому, інші – на сьомому поверсі.

Тут потрібно ще раз звернути увагу на прозорливість архітектора. Адже на першому етапі планування палацу зробили всього шістдесят три заявки на місце проживання в ньому. Однак архітектор М. урахував можливі демографічні зміни й заклав додатково в проекті близько тридцяти квартир розраховуючи на перспективу. І він не помилився: зараз у цьому будинку прописано більш ста мешканців.

Запитання:

  • Хто автор проекту незвичайного будинку й що це за будинок?
  • Що ви знаєте про сім поверхів будинку й мешканців на кожному поверсі?
  • Про які два прізвища говориться в розповіді, і які їхні сімейні традиції?
  • Для яких мешканців архітектор М. передбачив порожні або запасні квартири у своєму проекті?
  • Хто родичі по прямій та бічній лініях?

 

 

1 група «Історики»

 

Мета дослідження

  • в чому помилка висловлення:"Д.І.Менделєєв створив періодичну систему хімічних елементів"
  • розкрити сутність перших спроб класифікації хімічних елементів.

Гіпотеза дослідження

ми припускаємо, що труднощі класифікації хімічних елементів викликані недостатністю експериментальних даних. 

 

Розподіл на ролі:

Координатор - координує роботу групи та презентує основні тези обраної теми, формує завдання для інших груп

Історики-проводять пошук та відбір необхідної інформації та створюють «шпаргалку».

Експерти-переглядають відібраний матеріал та формують презентацію

Екскурсоводи-презентують результати роботи

Завдання 1 групи «Історики»

  • Хто до Д.І. Менделєєва робив перші спроби класифікації елементів?
  • Як виглядали перші системи хімічних елементів?

Перш ніж закону з'явитися- багатьом ученим довелося потрудитися (повідомлення учнів).

-класифікація Берцелиуса;

-тріади І.В.Деберейнера (1816г.);

-спіраль А.Б.де Шанкуртуа (1862г.);

-октави Д.А.Ньюлендса (1865г.);

-таблиця Л.Мейера (1864г.).

Хід дослідження:

Дослідити спроби класифікації хімічних елементів до періодичного закону

Класифікація А.Берцелиуса.

тріади І.В.Деберейнера (1816г.);

-спіраль Баумгауера

-спіраль А.Б.де Шанкуртуа (1862г.);

-октави Д.А.Ньюлендса (1865г.);

-таблиця Л.Мейера (1864г.).

Посилання

 

 

2 група «Дослідники»

Мета дослідження

Представити різні форми зображення періодичної системи та розкрити  значення закону для розвитку науки й практики.

Гіпотеза дослідження

в чому помилка висловлення: "Д.І.Менделєєв створив періодичну систему хімічних елементів"

Розподіл на ролі:

Координатор ( 1особа) - координує роботу групи та презентує основні тези обраної теми, формує завдання для інших груп

Історики (3 особи) -проводять пошук та відбір необхідної інформації та створюють «шпаргалку»

Експерти (3 особи) -переглядають відібраний матеріал та формують презентацію

Екскурсоводи (2 особи) -презентують результати роботи

Завдання 2 групи «Дослідники»

  •  Вивчити сучасні форми представлення періодичної системи
  • Яке  значення П.З і П.С.Х.Є.?
  • Як була доведена сила періодичного закону?
  • Яке  значення має періодичний закон для розвитку науки й техніки?

Хід дослідження:

Знайти рукопис таблиці, складений і підписаний 17 лютого 1869 року, першу друковану таблицю під назвою «Дослід системи елементів на основі атомних мас і хімічних властивостей» Д.І.Менделеєва.

Знайти першу таблицю, в якій були проставлені дійсні порядкові номери хімічних елементів, належить П. Фаянсу (опублікована в 1915 р.)

Вивчити сучасні форми періодичних таблиць:

  • драбинна (Н. Бор, 1921),
  • видовжений варіант періодичної системи
  • сучасна періодична таблиця, якою ми користуємося на кожному уроці

Посилання

  • http://www.alhimik.ru/etcet/table.html
  • http://chem21.info/info/478952/
  • http://school.xvatit.com/index.php?title=41
  • https://drive.google.com/open?id=0B2LlTeqGZmVbTTZZZVpsQW54bU0
  • http://int-46.ucoz.ru/load/
  • http://chemiday.com/uk/periodic
  • http://table.gmalutina.ru/
  • Пример короткой формы таблицы
  • Периодическая система на РУССКОМ языке на портале Chemport.ru, весьма просто оформленная (стильная, дорогая простота = быстрая загрузка), снабжена энциклопедически полными сведениями о химических элементах. Рекомендуем!
  • WebElements Periodic table. Интерактивная Периодическая система - одна из самых популярных (посетители ежегодно просматривают 32 млн страниц этого ресурса). Автор: Mark Winter [Шеффилдский университет в Англии]. Эта работа - победитель конкурса новых образовательных методик, проведенного в 1998 г. Королевским обществом (английской академией наук). Ресурс адресован профессионалам-химикам, школьникам и студентам. На английском языке...
  • Интерактивная периодическая система элементов. Исключительно удобная для пользователя интерактивная Периодическая таблица химических элементов, созданная by Yinon Bentor - естественно, на английском языке
  • Многофункциональная Периодическая система химических элементов. Исчерпывающая информация об элементах. Поддержка базы данных реакций, построение графиков изменения свойств по ряду химических элементов, ряд активности металлов, химический калькулятор для решения задач и составления уравнений реакций.
  • Периодическая система химических элементов. Исторические сведения об открытии элементов, распространение в природе, биологическая роль. Справочные данные о свойствах элементов. HTML- и FLASH-версии. На английском языке.
  • Periodic Table of the Elements. Периодическая система родом из Лос-Аламоса. Проверено: отлично работает и выдает набор сведений о каждом химическом элементе: история открытия, распространение в природе, важнейшие свойства химического элемента и его соединений. Ресурс на английском (американском) языке.
  • Новая Периодическая таблица в Сети!!! Она отличается от других тем, что, помимо общеизвестных сведений по химии элементов, содержит данные о влиянии элемента на здоровье и его роли в экологии. Все данные - на пяти языках!
  • Периодическая система химических элементов для детей. Это совершенно прелестная, добрая, веселая и остроумная Периодическая таблица для детей - на английском языке. Несмотря на шутливый стиль изложения (например, названия элементов представлены с помощью ребусов), содержит достаточный набор фактических сведений о распространенных химических элементах.
  • Периодическая система химических элементов. Имеются исторические сведения об открытии химических элементов.
  • Большой аннотированный список Периодических таблиц разного калибра, на русском и английском языках, находится, в числе прочих полезных вещей, на сайте Chemic Soft. Там все это можно выбрать, а затем скачать. И, разумееется, использовать...
  • Периодическая система, представленная Институтом биологии Карельского научного центра РАН.
  • Периодическая система из электронного учебника для школьников, автор которого - Александр Викторович Мануйлов (Новосибирский государственный университет). Сам учебник фигурирует в Сети под именем: "Химия. Образовательный сайт для школьников".
  • Есть в Сети и юмористические варианты Периодической системы. Таковы, например:

 The Periodic Table of Rejected Elements (Периодическая таблица забракованных элементов) by Michael Gerber and Jonathan Schwarz. Тоже очень смешно. Особенно если вы без затруднений читаете по-английски.

 

3 група «Експерти»

Мета дослідження

сформувати знання про будову атома, виявити залежність будови атома від положення хімічного елемента в періодичній системі, визначити закономірності зміни властивостей хімічних елементів, пізнати й розкрити фізичний зміст періодичного закону

Гіпотеза дослідження

Чи можуть існувати у природі (і скільки) елементи, які легші за гідроген і важчі урану, тобто де проходить відповідно нижня й верхня межа періодичної системи, який у ній перший елемент, а який останній? Це питання виникло за 17 років після відкриття періодичного закону й залишається відкритим.

Розподіл на ролі:

Координатор - координує роботу групи та презентує основні тези обраної теми, формує завдання для інших груп

Історики-проводять пошук та відбір необхідної інформації та створюють «шпаргалку»

Експерти-переглядають відібраний матеріал та формують презентацію

Екскурсоводи-презентують результати роботи

Завдання 3 групи «Експерти»

  • Існує три формулювання періодичного закону, сформулюйте відмінність у формулюваннях періодичного закону?
  • Розкрийте фізичний зміст періодичного закону
  • Яка залежність будови атомів хімічних елементів від його положення в періодичній системі?
  • Як ви думаєте, які закони природи підтверджує періодичний закон?

Хід дослідження:

  • Розкрити основні поняття атомно-молекулярного вчення
  • Дослідити розв'язання Менделєєвим завдання закономірних зв'язків властивостей хімічних елементів
  • Усвідомити суть відкриття та значення для класифікації хімічних елементів закону природи – періодичності

Посилання

 

 

Інструкції для учнів

 

КООРДИНАТОР групи - розподіляє ролі та завдання в межах обраних ролей, координує роботу групи та презентує основні тези обраної теми, формує завдання для інших груп.

Для складання завдань будемо  використовувати  сервіс  learningapps. Шаблонів для складання різних за формою завдань на цьому сайті   багато,  але  обов'язково будемо  використовувати наступні:

  • кросворд,
  • вікторина,
  • текст із помилками.

Але для складання завдань необхідно зареєструватися на сайті   learningapps самостійно або  одержати логін і пароль для входу від учителя, який сам додасть учнів у віртуальний клас. Посилання на виконані завдання розміщаємо на сторінці    "Перевір себе"

         Не забудьте оцінити завдання інших груп. Критерії оцінки в прикріпленому файлі.

Інструкція до складання перевірочних завдань

1. Завдання "Текст із помилками". Відкриваємо шаблон: http://learningapps.org/create.php. (не забудьте зареєструватися на сайті або одержати логін і пароль від учителя. Сайт німецькомовний, для перекладу треба нажати на прапорець із російським прапором у верхньому правому куті). Вибираємо шаблон "Mark in texts"    У рядок "Назва додатка" вводимо назву нашого завдання.

 

Складаємо текст.  Текст повинен містити не менш 1000 знаків із пробілами, та містити не менш 5 помилок. Інструкція для складання завдання на малюнку:

https://sites.google.com/site/ucebnyjproektmetally/_/rsrc/1352098791251/zadanie-4/instrukcia-k-sostavleniu-proverocnyh-zadanij/1.jpg?height=335&width=400

     Після складання тексту внизу сторінки натискаємо " Установити й показати в попередньому режимі ". Після перегляду вправи натискаємо або "Зберегти додаток" або, якщо прагнете щось ще змінити в завданні - "знову настроїти". Якщо  завдання готове, то після натискання "Зберегти додаток"  унизу сторінки з'являється  посилання на завдання й код для вставки на сторінку.

Посилання на виконані завдання розміщаємо на сторінці    "Перевір себе"

 

2. Завдання "Вікторина".

Відкриваємо шаблон: http://learningapps.org/create.php. (не забудьте зареєструватися на сайті або одержати логін і пароль від учителя. Сайт німецькомовний, для перекладу треба нажати на прапорець із російським прапором у верхньому правому куті). Вибираємо шаблон "Вікторина". У рядок "Назва додатка" уводимо назву нашого завдання.(Приклад завдання "Вікторина" можна подивитися тут:  http://learningapps.org/72706)

Вікторина повинна містити не менше 10 питань, варіантів відповіді повинно бути не менш  3. Питання сформулюйте заздалегідь, підберіть варіанти відповідей, потім відкривайте шаблон і починайте вводити текст, або картинки, або відео.

 

https://sites.google.com/site/ucebnyjproektmetally/_/rsrc/1352100324574/zadanie-4/instrukcia-k-sostavleniu-proverocnyh-zadanij/2.jpg?height=297&width=400

 

 

https://sites.google.com/site/ucebnyjproektmetally/_/rsrc/1352100360820/zadanie-4/instrukcia-k-sostavleniu-proverocnyh-zadanij/3.jpg?height=269&width=400

    Після того, як усі питання й відповіді будуть уведені, натискаємо внизу сторінки натискаємо       " Установити й показати в попередньому режимі ". Після перегляду вправи натискаємо або "Зберегти додаток" або, якщо прагнете що те змінити в завданні - "знову настроїти". Якщо  завдання готове, то після натискання "Зберегти додаток"  унизу сторінки з'являється  посилання на завдання й код для вставки на сторінку.

Посилання на виконані завдання розміщаємо на сторінці    "Перевір себе"

 

3. Завдання "Кросворд". Відкриваємо шаблон: http://learningapps.org/create.php). Вибираємо шаблон "Кросворд". У рядок "Назва додатка" уводимо назву нашого завдання. Кросворд повинен складатись не менш, чим з із 7 слів. Необхідно заздалегідь приготувати і питання і відповіді.

 

https://sites.google.com/site/ucebnyjproektmetally/_/rsrc/1352101047160/zadanie-4/instrukcia-k-sostavleniu-proverocnyh-zadanij/4.jpg?height=275&width=400

 

        Після того, як усі питання й відповіді будуть уведені, натискаємо внизу сторінки натискаємо       " Установити й показати в попередньому режимі ". Після перегляду вправи натискаємо або "Зберегти додаток" або, якщо прагнете що те змінити в завданні - "знову настроїти". Якщо  завдання готове, то після натискання "Зберегти додаток"  унизу сторінки з'являється  посилання на завдання й код для вставки на сторінку.

Посилання на виконані завдання розміщаємо на сторінці    "Перевір себе"

 

 

ІСТОРИКИ - проводять пошук та відбір необхідної інформації та створюють «шпаргалку», яка:

а) повинна бути короткої; 

б) повинна містити відповіді на всі питання, які можуть виникнути при виконанні завдань;

 в) повинна бути зручної у використанні – текст, схеми, таблиці  легко читати й знаходити потрібну інформацію;

г) НЕ повинна бути просто переказом підручника, або тексту з Інтернету

І найголовніше – наша шпаргалка буде електронною 

 

Як скласти шпаргалку?

  • спочатку обговоріть, яка інформація й у якому виді обов'язково повинна буде включена в шпаргалку: текст, рівняння реакцій, схема, таблиця, малюнок, фото  (якщо необхідно). Складіть план шпаргалки
  • основні питання, які вона буде містити. Для цього вам необхідно уважно прочитати навчальні питання.
  • розподілите, хто над яким питанням працює, визначте строки роботи над питаннями, коли робота повинна бути виконана та розміщена у вашому колективному документі і приступайте до роботи: вивчіть матеріал за посиланнями які вам надав учитель, або знайдіть інформацію самостійно скориставшись пошуковими системами  Google   Яндекс  Mail    або іншими. Як правильно формулювати пошуковий запит можна подивитися тут, скористайтеся додатковою інформацією, можливо, зробіть чернетку в рукописному виді.
  • виберіть форму представлення результатів:
  • це може бути документ, виконаний в Word, а потім прикріплений у вашому повідомленні
  • це може бути документ, виконаний і розміщений в Googl або блокноті Etherpad

 текстовый документ Google диску - перейшовши за посиланням відкрийте документ натисніть "файл" - "створити копію" - "ок" - "файл" - "перейменувати" - уведіть назву, що полягає з  прізвищ тих, хто буде цей документ робити - "ок",  скопіюйте адресу вашого документа й прикріпіть його на сторінці блогу в коментарях, щоб усі інші учасники могли зайти й працювати разом. Не забудьте настроїти загальний доступ - натиснувши у верхньому правому куті синій прямокутник "настроювання доступу" - змінити - виберіть «користувачів», у яких є посилання, натиснувши "читач" і виберіть зі списку, що випадає, "редактор" - зберегти - унизу вікна натисни "готово"

блокнот Etherpad  - перейшовши за посиланням натисни на синій прямокутник (створити новий блокнот) - вилучи англійський текст у блокноті, що відкрився. Скопіюй адресу з рядка браузера й прикріпи його на цій сторінці в коментарях, щоб інші учасники могли працювати разом з тобою. (https://ethttpad.mozilla.org/)

  • після того, як кожний виконає своє завдання, разом переглянете, те що вийшло у вашому колективному документі на, предмет помилок – граматичних, змістовних,  та остаточно його відредагуйте та прикріпіть його у коментарях на сторінці вашої групи.

 

 

ЕКСПЕРТИ-переглядають відібраний матеріал та формують презентацію та розміщують її в коментарях на вашій сторінці

 

Якщо форма виконання завдання презентація, то:

- вона може бути виконана в Power Point

- це може бути презентація, виконана  в Googl 

Якщо ви обрали форму представлення іншу то це може бути:

  • стіннівка яка виконується використовуючи сервер WikiWall

стіннівка  перейшовши за посиланням натисніть "створити стінгазету" - скопіюй посилання з рядка браузера, прикріпіть його в коментарях, щоб інші змогли зайти в стінгазету  й починайте працювати. Дайте назву готовій стінгазеті. 

  • у формі  ролика, який ви змонтували з фото й відеофрагментів.
  • у вигляді буклету, виконаного в Microsoft  Publisher.
  • у вигляді фотоальбому з коментарями й підписами для світлин.
  • може бути ваш особистий малюнок - тоді необхідно його відсканувати і розмістити його скан у блозі, придумавши назву й обов'язково коментарі до того, що зображене.

Якщо ви вирішили скористатися Googl, але зазнаєте труднощів у розміщення документів,  прочитайте інструкції ТУТ.

 

ЕКСКУРСОВОДИ - презентують результати роботи використовуючи шпаргалки які створили історики та презентації експертів

 

 

Корисні посилання

 Правила поиска в Яндексе

 Как правильно искать информацию в Интернете

Ищем информацию в Интернете

 

Які навички мають одержати учні в ході реалізації проекту?

Усі учні  класу працювали в команді. Завдяки командній роботі в учнях формуються такі життєво важливі навички як вміння працювати в команді, правильно оцінювати свої можливості, толерантність. Через виконання послідовних дій, співставлення та обробку великої кількості інформації розвивається логічне та критичне мислення. Робота в цьому проекті має практичну спрямованість, саме тому учні розуміють де можливо застосувати знання з інформаційно-комунікаційних технологій та навчального предмету -  хімії.

Таким чином, стає можливим поєднання академічних знань профільного курсу хімії з інформаційно-комунікаційними компетентностями. Виконуючи запропоновані завдання, учні  навчаться працювати із сервісами  etherpad, lerningapp, googl, wikiwall, twitter, програмами Microsoft  Publisher, Microsoft  Power Point, Microsoft Word.

Особистісні результати

Міжпредметні результати

Предметні результати

  1. Реалізовувати отримані навички в повсякденному житті
  2. Формування пізнавальних інтересів і мотивів, спрямованих на вивчення хімічних понять
  3. Розвиток інтелектуальних умінь (доводити, будувати міркування, аналізувати, порівнювати, робити висновки)
  1. Оволодіння навичками дослідницької й проектної діяльності
  2. Розбудовувати вміння працювати з різними джерелами інформації
  3. Розвиток уміння використовувати мовні засоби для дискусії й аргументації своєї позиції, порівнювати різні точки зору
  4. Уміння організовувати навчальне співробітництво й спільну діяльність із учителем і учасниками проекту
  5. Здійснювати контроль своєї діяльності в процесі досягнення результату
  1. Використовувати методи хімії: спостереження, експеримент
  2. Знати й користуватися основними поняттями хімії: атом, атомно-молекулярне вчення, будова атому, електронна конфігурація та інш.
  3.  

 

Корисні ресурси

Web 2.0 проекту

  • Сайт для створення закладок до ресурсів Інтернет:

 

docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
1472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку