Вхідна діагностична контрольна робота
учня (учениці) 7 класу
_______________________________________________(ПІ)
І варіант
Початковий рівень
-
Іменник – це… _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Займенник - це… _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Лексичне значення слова – це _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Перерахуй усі способи словотворення, наведи приклади.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Середній рівень
-
Розібрати слова за будовою: підводний, забряжчати, сутінь, марево.
-
Провідміняти слова: путь, веселий, три, ми.
Називний відмінок_______________________________________________________________________
Родовий відмінок________________________________________________________________________
Давальний відмінок______________________________________________________________________
Знахідний відмінок______________________________________________________________________
Орудний відмінок_______________________________________________________________________
Місцевий відмінок_______________________________________________________________________
Кличний відмінок_______________________________________________________________________
Достатній рівень
-
Надписати усі частини мови, які ви знаєте, підкреслити члени речення.
Страшні слова, коли вони мовчать,
коли вони зненацька причаїлись,
коли не знаєш, з чого їх почать,
бо всі слова були уже чиїмись.
Високий рівень
-
За схемою скласти речення:
і ,
Вхідна діагностична контрольна робота
учня (учениці) 7 класу
_______________________________________________(ПІ)
ІІ варіант
Початковий рівень
-
Прикметник – це… _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Числівник - це… _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Граматичне значення слова – це _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Перерахуй усі способи словотворення, наведи приклади.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Середній рівень
-
Розібрати слова за будовою: підземний, заволодіти, любов, вгору.
-
Провідміняти слова: груша, кремезний, п’ять, мій.
Називний відмінок________________________________________________________________
Родовий відмінок__________________________________________________________________
Давальний відмінок________________________________________________________________
Знахідний відмінок________________________________________________________________
Орудний відмінок_________________________________________________________________
Місцевий відмінок_________________________________________________________________
Кличний відмінок_________________________________________________________________
Достатній рівень
-
Надписати усі частини мови, які ви знаєте, підкреслити члени речення.
Хтось ними плакав, мучивсь, болів,
із них почав і ними ж і завершив.
Людей мільярди і мільярди слів,
а ти їх маєш вимовити вперше!
Високий рівень
-
За схемою скласти речення:
і .