Відкритий урок ": Пропорція. Основна властивість пропорції "

Про матеріал
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ Тема заняття: Пропорція. Основна властивість пропорції Мета заняття: Сформулювати означення пропорції, членів пропорції, основну властивість пропорції та вчити учнів використовувати їх при розв’язуванні задач і вправ; розвивати спостережливість, увагу, мислення; виховувати охайність, старанність, працьовитість, наполегливість. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок. Обладнання: таблиця «Пропорція»,комп’ютер, проектор, екран, картки для роботи в парі і групі. План заняття: I. Організаційний етап. II. Перевірка домашнього завдання. III. Актуалізація опорних знань. IV. Вивчення нового матеріалу. V. Засвоєння нових знань і вмінь. VI. Підбиття підсумків уроку. VII. Домашнє завдання. Хід уроку (розгорнутий конспект уроку) I. Організаційний етап. Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу. Перевірка домашнього завдання. Указані вчителем учні зачитують відповіді до домашніх завдань, коментуючи їх, решта учнів перевіряє свої відповіді в зошитах. II. Актуалізація опорних знань. Виконання усних вправ Як зміниться відношення, якщо попередній член: 1. Збільшити удвічі; збільшити в 10 разів; 2. Зменшити у 5 разів, зменшити утричі? Знайдіть відношення: 1. 3дм:2 см; 2. 1см:1мм; 3. 3м:5см; 4. 1м:1дм. III. Вивчення нового матеріалу. Перегляд відео уроку (https://www.youtube.com/watch?v=nYN0AeXs0fY) IV. Засвоєння нових знань і вмінь. Усні вправи 1. Прочитайте пропорції. Чи істинні ці пропорції? а) 5 : 2= 10 : 4; б) 8 : 2 = 24 : 6; в) = ; г) = . 2. Назвіть крайні та середні члени пропорції: а) 1 : 2 = 5 : 10; б) 21: 3 = 14 : 2; в) = . Які рівності випливають із цих пропорцій відповідно до основної властивості пропорції? Письмові вправи 1. Запишіть пропорцію: а) 5 так відноситься до 3, як 2 до 1,2; б) 0,9 так відноситься до , як 45 до 16 ; в) відношення до 0,1 дорівнює відношенню 14 до 4,9. 2. №572(3,5) V. Підбиття підсумків уроку. Учитель ще раз нагадує учням, що на уроці вони познайомились зі «скороченою формулою» запису деяких дробів (мішані числа) і (як і під час виконання домашнього завдання) вчилися записувати і читати десят-кові дроби. Гра «Літачок» Учитель запускає паперовий літачок. Той з учнів, біля кого він приземлився, каже одне речення-підсумок і запускає літачок далі. VI. Домашнє завдання. 1. № 572 (7,8,9) 2. скласти та розв’язати задачу на пропорцію 3. №582*
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА: Пропорція. Основна властивість пропорції

Номер слайду 2

Розум полягає не тільки в знаннях, але й в умінні застосовувати знання на практиці Аристотель

Номер слайду 3

Мета заняття: Сформулювати означення пропорції, членів пропорції, основну властивість пропорції та вчити учнів використовувати їх при розв’язуванні задач і вправ; розвивати спостережливість, увагу, мислення; виховувати охайність, старанність, працьовитість, наполегливість. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 5

Виконання усних вправ Як зміниться відношення, якщо попередній член: Збільшити удвічі; збільшити в 10 разів; Зменшити у 5 разів, зменшити утричі? Знайдіть відношення: 3дм:2 см; 1см:1мм; 3м:5см; 1м:1дм. Актуалізація опорних знань

Номер слайду 6

Вивчення нового матеріалу

Номер слайду 7

Засвоєння нових знань і вмінь

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Підбиття підсумків уроку Вправа «Літачок»

Номер слайду 10

Домашнє завдання 1.№ 572 (7,8,9) 2.скласти та розв’язати задачу на пропорцію 3.№582*

Номер слайду 11

Бажаю успіхів!

ppt
Додано
22 січня 2019
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку