Відкритий урок з літературного читання 3 клас Савченко

Про матеріал
• Ознайомити з творчістю італійського письменника Джанні Родарі, викликати інтерес до його книжок. Продовжити ознайомлення дітей з жанром літературної казки. Удосконалювати навички літературного аналізу твору. Сприяти формуванню в учнів повноцінної навички читання, вмінню висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду. • Формувати вміння характеризувати головного героя казки, розкривати мотиви його поведінки, вчити свідомо оперувати найпростішими літературознавчими термінами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розділ. Літературні казки. П'єса-казка. Байки. Творчість Джані Родарі. Казка «Дорога, що нікуди не вела»

Номер слайду 2

Емоційне налаштування. Нас покликав на урок Голосистий наш дзвінок. Будемо навчатись гарно Швидко, весело і вправно

Номер слайду 3

Читацька розминка. Девіз уроку. Слухати уважно читати виразно Працювати старанно

Номер слайду 4

Епіграф до уроку“Подорожі навчають більше, ніж щоб то не було. Іноді один день, проведений в інших місцях, дає більше, ніж 10 років життя вдома”. Анатоль Франс

Номер слайду 5

Творчість Джані Родарі. «Дорога, що нікуди не вела» Повідомлення теми уроку

Номер слайду 6

ІТАЛІЯ

Номер слайду 7

Карта ІТАЛІЇ

Номер слайду 8

Знайомтесь – італійський дитячий письменник Джанні Родарі. Джанні Родарі – італійський дитячий письменник.

Номер слайду 9

Вправа “Хто він?”Казкар. Вчитель. Журналіст. Письменник

Номер слайду 10

Гра «Я- репортер»КАЗКИНАРОДНІАВТОРСЬКІЛІТЕРАТУРНІ

Номер слайду 11

Руханка.

Номер слайду 12

Читацька розминка. Робота із загадкою. Щоб мені кудись дійти, Треба всю її пройти. Бере початок від порога Далека чи близька…Дорога

Номер слайду 13

Читацька розминка. Розгляньте малюнок. Меседж уроку. Скільки доріг ви бачите?

Номер слайду 14

Читання казки “Дорога , що нікуди не вела”. Читання казки “Учитель – учні”

Номер слайду 15

Прочитайте слова, правильно ставте наголос.нікудиупертюхунастирливимрішучевибоїнахживоплітвигулькнув

Номер слайду 16

Читання твору учнями. Бесіда за змістом тексту з елементамивибіркового читання. Як розпочинається казка? Чому Мартіно прозвали Вперта Голова? Знайди і прочитай опис дороги, якою ішов хлопчик. Чи легко було Мартіно здолати її?

Номер слайду 17

Заповніть таблицю. Випишіть описи, порівняння, слова, вжиті в переносному значенні. Сеньйорате саме, що візник. Околицяувічливе називання жінки . Віжкирізко смикнув за щось. Живоплітприкріплений довгий ремінь, яким правлять кіньми. Шарпнуввіддалена частина села чи міста. Кучерряд густо посаджених дерев, кущів

Номер слайду 18

ПЕРЕВІРЯЄМО

Номер слайду 19

Читання твору учнями. Гра “Хвости”. Знайди речення де є ці слова. Про третю дорогу Вся у вибоїнах. Хлопцеві руку. Думати про дорогу. Читання казку в парах по черзі

Номер слайду 20

Створення літературного паспорту казки{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Автор. Назва твору. Жанр. Головний герой. Персонажі казки

Номер слайду 21

Завдання на learning.apps. По QR-Code

Номер слайду 22

Рефлексія. Вправа «Ромашка Блума».

Номер слайду 23

Пояснення домашнього завдання. Підручник с.104-105. Прочитай першу частину казки Д. Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Виконати роботу на листках.

Номер слайду 24

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку Лего.

Номер слайду 25

Рефлексія. Створимо пірамідку нашого настрою.

pptx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
1229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку