Мета уроку: навчальна: на основі вмінь віднімати дроби з однаковими знаменниками та зводити дроби до НСЗ сформувати уявлення про алгоритм віднімання дробів з різними знаменниками; розпочати роботу з формування вмінь використовувати названі алгоритми;розвиваюча: розвивати увагу, логічне мислення, зацікавленість до предмета, бажання вчитися, пам’ять, уміння коректно та доречно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; вміння діяти та складати алгоритми, доводити правильність власного судження або визнавати помилковість, раціональність при розв’язуванні задач.виховна: виховувати взаємоповагу та самоповагу, виховувати серйозне ставлення до вибору майбутньої професії, уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, об’єктивно оцінювати себе та інших.
Історична довідка Колись дії зі звичайними дробами завдавали людям надзвичайних труднощів. Ці труднощі у Вавилоні пояснювали "втручанням злих духів". Англійський чернець Бєда, який був ученою людиною свого часу, писав у VII сторіччі: "У світі є багато речей, але немає нічого важчого, як чотири дії арифметики".