Віднімання звичайних дробів з різними знаменниками

Про матеріал
Презентація до уроку з математики на тему :Віднімання звичайних дробів з різними знаменниками. Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Віднімання звичайних дробів з різними знаменниками

Номер слайду 2

Мета уроку: навчальна: на основі вмінь віднімати дроби з однаковими знаменниками та зводити дроби до НСЗ сформувати уявлення про алгоритм віднімання дробів з різними знаменниками; розпочати роботу з формування вмінь використовувати названі алгоритми;розвиваюча: розвивати увагу, логічне мислення, зацікавленість до предмета, бажання вчитися, пам’ять, уміння коректно та доречно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; вміння діяти та складати алгоритми, доводити правильність власного судження або визнавати помилковість, раціональність при розв’язуванні задач.виховна: виховувати взаємоповагу та самоповагу, виховувати серйозне ставлення до вибору майбутньої професії, уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, об’єктивно оцінювати себе та інших.

Номер слайду 3

Епіграф уроку. Епіграфом уроку є слова відомого математика Миколи Васильовича Бугайова :"Математика - це висока гармонія ідеї та інтуїції"

Номер слайду 4

Актуалізація базових знань. Опитування: Як відняти 2 дроби з однаковими чисельниками?Як скоротити дріб?Як звести дроби до спільного знаменника?Як додати два дроби з різними знаменниками?Усні вправи:№1 Обчисліть: № 2 Скоротіть дріб:

Номер слайду 5

Історична довідка Колись дії зі звичайними дробами завдавали людям надзвичайних труднощів. Ці труднощі у Вавилоні пояснювали "втручанням злих духів". Англійський чернець Бєда, який був ученою людиною свого часу, писав у VII сторіччі: "У світі є багато речей, але немає нічого важчого, як чотири дії арифметики".   

Номер слайду 6

Історична довідка. Тоді ж, мабуть, і виникла німецька приказка "попасти в дроби", що означала опинитися у скрутному становищі. А причина, звичайно, полягала в тому, що не було встановлено загальних правил виконання дій з дробами, не було створено відповідної теорії.

Номер слайду 7

Історична довідка   Поряд із цим у VII ст. відомий вірменський учений Ананія Ширакаці (з Ширака) вмів додавати до восьми дробів з різними знаменниками. Слід підкреслити, що за давністю математичних знань на першому місці серед народів СНД стоять вірмени.   

Номер слайду 8

Історична довідка. Додавання та віднімання дробів колись виконували складніше, ніж зараз. Наприклад:  Як бачите, тоді дроби не зводили до найменшого спільного знаменника, а отримували спільний знаменник перемножуванням знаменників.

Номер слайду 9

Історична довідка   Сучасне правило віднімання дробів застосовували ще з X ст., однак у Європі воно набуло поширення лише в XVI-XVII ст. 

Номер слайду 10

Вивчення нового матеріалу. Нам потрібно відняти дроби:

Номер слайду 11

Вивчення нового матеріалу

Номер слайду 12

Вивчення нового матеріалу. Для дробів, як і для натуральних чисел, виконуються властивості віднімання.   Якщо а, b і с дроби, то: 1)  a - (b + c) = (a - b) - c = (a - c) - b 2) (a + b) - c = (a - c) + b 

Номер слайду 13

Закріплення знань, формування вмінь. Розвязуємо вправи:(з підручника Математика 6 клас О. С. Істер)№211(5, 7)№220(2)№225(3,4)№222

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Математика 6 клас О. С. Істер§10, вивчити правила№223№221

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку