Тема. Відсотки. Знаходження відсотків від числа.
Мета: відпрацювати навички застосування поняття про відсотки й алгоритм знаходження відсотків від числа під час розв'язування задач.
Тип уроку: застосування знань, навичок і вмінь.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
1) 4 учні біля дошки за записаною умовою розв'язують домашні вправи.
2) Під час підготовки на дошці письмових вправ решта учнів працюють над виконанням завдань математичного диктанту.
Варіант 1 [2]
II. Актуалізація опорних знань
Під час перевірки правильності виконання вправ домашньої роботи й завдань математичного диктанту учні повторюють означення поняття «відсотки» і алгоритм знаходження відсотків від числа.
III. Вдосконалення навичок
Розв'язування задач: №№ 1039; 1041; 1042.
Додаткові задачі
1) 87 грн.; 2) 115 грн.; 3) 188 грн.?
|
20%
36° |
|
|
50%
? |
|
|
Рис. 137 |
|
|
Коментар. На цьому уроці продовжується робота з вироблення вмінь і навичок рахувати відсотки від числа, замінивши їх дробами. Особливу увагу слід звернути на задачу 2 (додаткову), бо в ній ще раз обігрується момент, що даному (початковому) значенню величини відповідає 100%.
IV. Підсумок уроку
Запитання до класу
V. Домашнє завдання
п. 34, №№ 1034; 1038; 1043, на повторення: № 966 (5; 6).