Відсотки. Знаходження відсотків від числа.

Про матеріал
Мета: відпрацювати навички застосування поняття про відсотки й алгоритм знаходження відсотків від числа під час розв'язування задач.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Відсотки. Знаходження відсотків від числа.

Мета: відпрацювати навички застосування поняття про відсотки й ал­горитм знаходження відсотків від числа під час розв'язування задач.

Тип уроку: застосування знань, навичок і вмінь.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання

1) 4 учні біля дошки за записаною умовою розв'язують домашні вправи.

2) Під час підготовки на дошці письмових вправ решта учнів працюють над виконанням завдань математичного диктанту.

Варіант 1 [2]

  1. Знайдіть від 45 [від 83].
  2. Знайдіть 1% від 200 [від 500].
  3. Знайдіть 1% від 4 [від 7].
  4. Знайдіть 3% від 3 грн. [від 8 грн.].
  5. Закінчіть речення: «Один відсоток — це ... » [Знайдіть 20% від 60].
  6. Знайдіть 25% від 360 [Закінчіть речення: «Відсотком називається ...»]

 

II. Актуалізація опорних знань

Під час перевірки правильності виконання вправ домашньої роботи й завдань математичного диктанту учні повторюють означення поняття «відсотки» і алгоритм знаходження відсотків від числа.

 

III. Вдосконалення навичок

Розв'язування задач: №№ 1039; 1041; 1042.

Додаткові задачі

  1. Для лісорозсадника школярі зібрали 60 кг насіння дуба, акації, липи і клена. Жолуді складали 60 %, насіння клена — 15%, насіння липи — 20% усього насіння, а решта — насіння акації. Скільки насіння акації було зібрано?
  2. На сезонному розпродажі ціни знижені на 30%. Скільки буде кошту­вати виріб, початкова ціна якого:

1) 87 грн.; 2) 115 грн.; 3) 188 грн.?

  1. Виконайте дії: 6,72 – (35,656 + 4,444) : 8,02.
  2. Знайдіть пропущене число: (рис. 137)

 

20%

 

36°

 

50%

 

?

 

 

Рис. 137

 

 

Коментар. На цьому уроці продовжується робота з вироблення вмінь і навичок рахувати відсотки від числа, замінивши їх дробами. Особливу увагу слід звернути на задачу 2 (додаткову), бо в ній ще раз обігрується момент, що даному (початковому) значенню величини відповідає 100%.

 

IV. Підсумок уроку

Запитання до класу

  1. У кінотеатрі 500 місць. Під час сеансу було зайнято 90 % усіх місць. Скільки глядачів дивилося фільм?
  2. Порівняйте 40 % від числа 80 і 80% від числа 40.

 

V. Домашнє завдання

п. 34, №№ 1034; 1038; 1043, на повторення: № 966 (5; 6).

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
4 березня 2020
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку