Виховна година Читання та обговорення української народної казки «Рукавичка».

Про матеріал

Виховна година на тему: "Читання та обговорення української народної казки "Рукавичка".Мета: вчити виділяти в тексті дійових осіб,; розвивати навички читання тексту в особах, виховувати увагу до мови казок.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Читання та обговорення української народної казки «Рукавичка»

 

 

Картинки по запросу українські народні казки рукавичка

 

 

 

Вчитель : Пономар Я.В.

Мета: вчити виділяти в тексті дійових осіб, спостерігати за структурою і сюжетом казки; розвивати навички читання тексту в особах, виховувати увагу до мови казок.

Обладнання: малюнки тварин, ілюстрації до казки, маски тварин, рукавичка.

Хід заняття

I.Організаційна частина

1.Емоційний настрій на заняття

Продзвенів дзвінок

Починається урок

Вихователь посміхається

Школярики стараються.

Працюватимем старанно,

Щоб побачити в кінці,

Що у нашій  1 групі

Діти просто молодці.

II. Повідомлення теми і мети уроку

III. Мотивація навчальної діяльності учнів

1. Вступне слово вчителя

- А як вам сьогодні відпочивалося вночі? Які сни наснилися? Можливо хтось приходив до вас у гості?(відповіді дітей).

- А до мене сьогодні вночі приходила казка. Ось предмет, який вона залишила для вас. Подивіться. Що це таке? (рукавичка) А навіщо вона потрібна? А як називається казка в якій цей предмет зустрічається? А чому саме рукавичка?

Тож сьогодні ми з вами познайомимось з цією казкою та з її головними героями.

Подумайте і скажіть чого б ви хотіли навчитися на уроці.

«Мікрофон включено» ( говорять і передають один одному)

IV. Опрацювання казки

1. Слухання казки ( читання казки вчителем, використовуючи комп’ютерну презентацію).

- Діти, вам сподобалась ця казка?

- Чим вона вам сподобалась? Що зацікавило?

- Яких героїв казки ви запам’ятали?

- Де взялася в лісі рукавичка?

Фізхвилинка (подорож до лісу)

- Діти, сьогодні ми з вами помандруємо до казкового зимового лісу. Пропоную вам умовно одягти чобітки, кожушки, шапочки та рукавички. Тихенько ми відправляємося в ліс. Обережно переступайте через сніжні кучугури. Погляньте навкруги яка тиша. Дерева і кущі стоять ніби замріяні. А ось за кущиком сховався малесенький зайчик. Він великий боягуз. Десь чути як пролетіли горобчики. На снігу багато різних слідів. Адже ліс це домівка, в якій живуть наші менші друзі. А ми з вами гості, тому потрібно поводити себе тихо і виховано.

2. Словникова робота

шкряботушка

скрекотушка

побігайчик

сестричка

братик

іклан

набрід

3. Повторне читання казки по частинах

4. Логічний розбір казки

- Прочитайте за порядком назви тваринок, що оселилися в рукавичці.

- Кого звірі вже не хотіли впускати?

- Прочитайте, хто третім попросився в рукавичку?

- Скільки всього звірів було в рукавичці? Назвіть їх.

- Хто прийшов перед вовком? (лисичка)

- Хто прийшов п’ятим? (вовчик)

- Хто прийшов першим, а хто останнім?

- Назвіть всіх тварин у порядку збільшення: від найменшої за розміром до найбільшої.

- Молодці! Ви змогли! Ваш клас дружний, а дружба гори верне!

5. Спостереження за мовою казки

- Прочитайте початок казки. А як по-іншому починаються казки? Переробіть початок.

- А зараз пропоную переглянути і озвучити мультфільм «Рукавичка», бо раптово зник звук.

6. Інсценізація казки

V. Підсумок .

- Яку казку ми прочитали?

- Чого вона нас вчить?

- Що сподобалось? Що сумного?

 

 

 

docx
Додано
24 липня 2018
Переглядів
2529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку