Виховна година: "Дівчата та хлопці в дружньому колі."

Про матеріал
Сприяти формуванню почуття власної гідності, радості для себе як представника певної статі; виховувати почуття поваги до представників протилежної статі; розвивати навички взаємодопомоги між хлопчиками та дівчатками.
Перегляд файлу

Тема: Дівчата та хлопці в дружньому колі.

 

Мета: сприяти формуванню  почуття власної гідності, радості для себе як представника певної статі;  виховувати почуття поваги до представників протилежної статі; розвивати навички  взаємодопомоги між хлопчиками і дівчатками.

 

                                                       

                                                                      Епіграф

                                               -Що у мене в руках?

                                               -Все, що ти хочеш сам, тому що

                                         Все  в ваших руках!

                                                     Притча про метелика.

                                                                                                                                                                       

Хід уроку

Діти сидять півколом.

 

1. Активізація заняття.

  Всі встали, взялися за руки, посміхнулися один одному і привіталися:

                                                              "Привіт МИ!"

 

2. Вступне слово вчителя.

Чоловік і жінка схожі на дві галактики, між якими є поле напруги, тяжіння, магнетизму. Це два різних світи. Мужчина і жінка небайдужі один до одного, постійно цікаві і привабливі. А як називають маленьких чоловічків і жінок???

                                                                                  

3. Комунікація теми уроку.

Гра "Три кільця"

 

 «У мене в руках три обруча», і вчитель кладе на підлогу три обруча.

Перший просить тих дівчат, які вважають, що дружити можна тільки з дівчатами. У другому ті хлопчики,  які вірять, що дружба

Можна тільки з хлопчиками, а в третьому - тими хлопцями, для яких не важливо хлопчик чи дівчинка.  «Справжній друг може бути будь-якої статі»

 

4. Повідомлення мети уроку.

 На дошці написані тези:   ПОЧУТТЯ ГІДНОСТІ

                                              ПОЧУТТЯ РАДОСТІ

                                              ПОВАГУ

                                              ВЗАЄМОВИРУЧКА

 

5. Актуалізація знань.

Очевидно, що існує різниця в сприйнятті  світу  між хлопчиками і дівчатками. Ми з'ясували це з вами на минулому уроці.

 

Гра «Загальні та різні»

(вибрати із запропонованих якостей)

 

скромність,                чесність, незалежність

Ніжність ,  Енергія, Підприємливість

 чуйність, гостинність, людяність;

вразливість,                  терпіння,           комунікабельність

працьовитість,                сміливість,                  почуття гумору;

вірність,                     турбота,            порядність;

охайність,                 бла,місто,            вміння прощати;

ощадливість        , наполегливість,          вміння співпереживати;

 

6. «Про кого ми говоримо?»

 

  -Якщо я покажу вам цю фотографію.

-Де хлопчик,  а де дівчинка?

  -Як ви це дізналися?  (Називається одяг...)

- Напевно, ви знаєте їхні імена?

  Висновок: можна сказати хлопчик чи дівчинка по імені!

 

Наступна ситуація

  - Я кажу: « Саша в 6 класі?»

  - Про кого йде мова?

  -Саша займається танцями?!

  Зовнішність нам вже не важлива, ми знаємо внутрішній світ.

 (Можна сказати, але Тетяна Вікторівна  немає).

  А якщо...

Сашко із 6-А

(які риси характеру можна назвати: твердий, мужній,  хоробрий ...).

 Саша із 6-А ( ніжна, ласкава, турботлива ...).

 

7. Стереотипи                                                                                                                       Притча з особистого життя про красу почерку.

 

 - На якій підставі вчитель судив?

 -Які риси характеру більше притаманні жінкам?

 (охайність, краса, розбірливість, акуратність).

 

8. Виїзний конкурс

"Веселі кравці"

 

2 дівчинки 2 хлопчика

(сорочки шиються окремо для дівчинки і хлопчика)

 

Закінчити фразу

2 дівчинки 2 хлопчика

пишаюся: "Я пишаюся тим, що я  хлопчик,

         Я дівчина, тому що... "Тому що  ...»

 

Художників

1 дівчинка 1 хлопчик

Разом вони малюють хлопчика і дівчинку на кульках.

 

9. Поки хлопці готуються, граємо в гру «Лист»

Діти стають в коло, ведучий йде. Хлопці роблять жест,  який буде використовуватися для передачі листа.

Ми надішлемо листа,  назвавши людину на ім'я і вказавши його відмінні, хороші риси обличчя.

    "Я надсилаю листа...".

Приємно чути про себе хороше. Так що у мене не все так погано і рахунок на контролі не є показником. Я це виправлю, мене люблять, і я впевнений у собі.

 

10. Виїзний конкурс (Захист робіт).

 

11. Гра «Зустріч».

Давайте подивимося,  як ви, хлопці, навчилися розуміти один одного. Тепер хлопчики будуть запрошувати дівчаток жестами на зустріч.

Хлопчикам роздають листівки із завданнями.

 

О 8.00 – біля школи

                                                   О 16.00 - в басейні

       О 14.00 – біля  зоопарку

 

 12. Підводимо підсумки

Так,  саме відмінності в поведінці  хлопчиків і  дівчаток роблять їх цікавими і привабливими, тому потрібно допомагати і підтримувати один одного.

І, напевно,  зараз всі були б у третьому турі.

 

І як сказав один дуже розумний Кіт: «Хлопці! Давайте жити разом!»

Або як сказав мудрець (епіграф...).

 

13.Домашнє завдання

     Згадайте казки, в яких герої, хлопчики і дівчатка, допомагають один одному.

 

Урок закінчено. Всі говорять:

                                   "Дякую, дякую всім!"

 

 

docx
Додано
23 червня 2023
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку