Виховна година на тему: "Цікава математика"

Про матеріал
Виховна година спрямована на закріплення математичний знань в межах 10 та зацікавити дітей до математичних завдань.
Перегляд файлу

«Цікава математика»

Мета:

Виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань;

Зацікавити їх дотепними іграми, логічними задачами з елементами гумору;

Викликати радість пізнання.

Хід заняття:

Вихователь:

Станьте, діти, всі рівненько,
Щоб урок пройшов гарненько.
Поверніться до гостей,
Привітайтесь: «Добрий день!»
Кожен з вас приготувався ,
До дзвінка ще постарався.
Зараз сядуть всі дівчата, 
А за ними і хлоп’ята.
Працюватимем старанно, 
Щоб побачити в кінці,
Що у нашім другім класі,
Діти просто молодці!
Вихователь:

- Сьогодні тема нашого виховного заходу повторення. Ми повторемо порядкову лічбу в межах 10, будемо розв’язувати задачі  та орієнтуватися у просторі.

- До нас на урок завітала гостя, яку ви повинні відгадати.
Загадка про математику:

Якщо не вмієш рахувати,

То й дружби з нею ти не матимеш.

Під тиху спокійну мелодію до класу входить Математика.

Математика:

 - Добрий день дітки, я завітала до вас не сама а з подарунками. А для того щоб їх отримати вам доведеться відповісти на мої завдання, ви згодні?

Вихователь : Наші дітки розумні, багато чого вміють. Тому ми зможемо впоратися з твоїми завданнями. Впораємося дітки?

Відповіді дітей

МАТЕМАТИКА:

Тоді слухайте моє 1 завдання.

Мій друг їжачок збирав листячко та й розсипав його ви допоможете його зібрати?

Вихователь:

Давайте зберемо, бо ці листочки не прості, а чарівні. От бачите, на них якісь знаки. Ви знаєте їх?

Діти:

Так, це – цифри!

Вихователь:

А що можна скласти з цифр?

Діти:

З цифр складають числа.

Вихователь:

Вірно, діти! Починаємо гру «Живі числа». За моїм сигналом ставайте по порядку від 1 до 10. Скільки всього листочків?

Діти:

Десять!

Вихователь:

Порахуймо, їх по порядку.

Діти рахують листочки по порядку.
Вихователь:

Тепер порахуйте їх у зворотньому порядку.

Діти рахують у зворотньому порядку.

Вихователь:

Ну що Математика ми впоралися з цим завданням?

Математика:

Так ви молодці, а вірші ваші дітки про цифри знають?

Вихователь:

З цим завданням ми впораємося дуже швидко! Бо віршів ми знаємо дуже багато.

Матемактика:

Отже завдання 2 розповісти вірші про цифри!

До дошки виходять діти – цифри від 1 до 9. Кожна цифра характеризує саму себе.
1. Буква О 

і цифра нуль 

 Рідні дві сестриці.

2. Ось один, чи одиниця,

І тонка, й пряма, як   спиця.

3. А оце ось цифра два,

В неї кругла голова,

Довгий хвіст, зігнута шийка –

Отака, як бачиш, двійка.

4. А оце ось цифра два,

В неї кругла голова,

Довгий хвіст, зігнута шийка –

Отака, як бачиш, двійка.

5. А оце ось цифра два,

В неї кругла голова,

Довгий хвіст, зігнута шийка –

Отака, як бачиш, двійка.

6. Потім вийшла погулять

На папері цифра 5.

7. Цифра 6 немов замок:

Знизу – круг, вгорі – гачок.

8. Цифра 7, як кочерга,

В неї, бач, одна, нога.

9. В цифри 8 – два кільця.

Без початку, без кінця.

10. Цифра 9, чи дев’ятка, -

Наче в цирку акробатка.

11. Кругла, наче буква О,

Цифра нуль, або ніщо.

Як стоїть він сам-самісінький,

То й не значить нічогісінько!

Та як одиницю поруч

Ми поставимо ліворуч,

То зі двох значків у нас

Число десять стане враз.

Вихователь:

Всі зібрались цифри в ряд,

Є у нас й Десятка.

От тепер ви молодці,

всі сідайте попорядку.

Математика:

От тепер можете отримати завдання 3

Вихователь:

На галявину до ведмедика прийшли гості: вовк, заєць, лисиця і білка. Скільки звірів на галявині? А скільки з них гостей?

Діти:

Звірів п'ять, гостей чотири.

Вихователь:

Подивіться діти на дошку і прочитайте записані на ній числа. 

Діти:

9, 8, 10, 1, 3, 7.

Вихователь:

Скільки всього записано чисел?

Діти:

Шість!

Вихователь:

Назвіть по порядку від найменшого до найбільшого числа.

Діти:

1, 3, 7, 8, 9, 10.

Вихователь:

Ну, що шановна математика ми впорались із цим завданням

Математика :

Є у мене ще завдання, але я трохи заморилась, а ви вмієте відпочивати?

Вихователь:

Зараз ми дітки з вами трохи перепочинемо

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА:

Раз! Два! Всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П'ять! Шість! Усі веселі.

Летимо на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли

Ніжками затупотіли.

Дев'ять! Десять! Відпочили

І за парти дружно сіли.

Математика:

Є у мене ще кілька завдань, але вони дуже важкі і боюсь , що ви з ними не впораєтесь.

Вихователь:

Ми впораємось з найважчими завданнями!

Математика:

Тоді отримуйте завдання 4.

Вихователь:

Зараз пограємо в гру.

Гра «Хто уважніший?»
Діти заплющують очі. Вихователь олівцем вистукує число. Діти піднімають голови і сигнальними картками показують відповідь.
Гра «День і ніч»
Ніч. Діти заплющили очі, а вихователь коментує: 6 + 2 = ?. 6 – 4= ?
День. Діти піднімають голови і відповідають.
Математика:

У мене є ще одне цікаве завдання, але воно складне. Будете його виконувати?

Діти:

Будемо!

Математика:

Я приготувала завдання для вас останнє. Той, хто швидко виконає його – отримає нагороду! Зробіть три кроки вперед, поверніть

ліворуч. потім два кроки вперед, поверніть ліворуч, потім два кроки вперед і поверніть праворуч.
Діти, виконуючи це завдання, підходять до великого кошика з подарунками.

Математика:

Ви – гарні математики! Ви такі кмітливі, уважні, що я до вас ще прийду. Чекайте на мене!

До побачення!

Вихователь:

Діти, вам сподобалось наше заняття?

А, що вам найбільше запам’яталось?

А, які завдання для вас були важкі?

Мені сьогодні дуже сподобалося, як ви працювали. Всі дуже добре відповідали.

 




 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
11 січня 2020
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку