Виховна година "Нехай щасливі будуть всі діти в світі"

Про матеріал
Виховна година до Всесвітнього дня дитини "Нехай щасливі будуть всі діти в світі". Мета: сформувати в учнів поняттям »право», ознайомити з їхніми основними правами та обов’язками, закріпити їх в пам’яті учнів, навчати дітей вмінню захищати себе при порушенні прав дитини, розвивати увагу, старанність, культуру дітей, виховувати повагу до друзів, оточуючих, дисциплінованість, повагу до законів України.
Перегляд файлу

Виховна година на тему »Нехай щасливі будуть всі діти в світі»

  Мета: сформувати в учнів поняттям »право», ознайомити з їхніми основними правами та обов’язками, закріпити їх в пам’яті учнів, навчати дітей вмінню захищати себе при порушенні прав дитини, розвивати увагу, старанність, культуру дітей, виховувати повагу до друзів, оточуючих, дисциплінованість, повагу до законів України.

Хід уроку

І. Організаційна частина

1.»Я-сонце»

Діти, давайте привітаємося із сонячними промінцями  і перетворіться на маленькі сонечка.

«Я- маленьке сонце. Я прокидаюся. Я вмиваюся. Я розчісую

 свої промінці і піднімаюся вільно і урочисто.

Я-велика Куля. В мене є багато тепла і світла.

Я-велике Сонце. Я дарую своє тепло всім :небу, хмаркам,

річці, полям, тваринам, людям. Я посміхаюся від щастя дарувати тепло.»

-Діти, який у вас став настрій?(відповіді дітей)

Пропоную з таким настроєм провести це заняття  і

отримати задоволення від власних успіхів.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

1. Ми зібрались сьогодні для того, щоб поговорити про права дітей, тобто про наші права.

Давним-давно, ще у стародавні часи, у людей виникла необхідність відстоювати свої права. Спочатку це робили силою. Слабка людина не мала жодних прав, якщо в неї не було сильного покровителя, що бажав би допомогти їй у вирішенні спорів.

Тривалий час діяв неписаний закон «Хто сильний, той і правий». Але коли виникли перші держави, правителі яких прагнули встановити загальний справедливий порядок і норми життя для усіх громадян, у людське суспільство прийшов закон права. Тепер держава ставала на захисті й сильного, й слабкого. Головним критерієм права стала справедливість, а не сила.

Саме тому 20 листопада 1989 року ООН прийняла окремий документ під назвою «Конвенція про права дитини». У ній держави беруть зобов'язання дотримуватись прав кожної дитини. І наша держава також підписалася під цим документом, а значить — пообіцяла світові піклуватися про своїх маленьких громадян.

 Конвенція — це угода, договір між державами з певних питань. У даному випадку — з питань прав дітей.

2.               Асоціативний кущ »Дитинство.»

            Ігри                                                      щастя   

 

 радість                        ДИТИНСТВО                          цукерки 

 

                                    

 мама                                                                      подарунки

                                          морозиво

Кожен з нас – маленька людина, яка має свої права. Але не

тільки права, але й обов’язки.

ІІІ. Основна частина

1.Перегляд презентації «20 листопада-Всесвітній день дитини»

2. Вправа »Права і обов’язки дитини»

Вправа »Права і обов’язки дитини»

Визнач кожному праву відповідний обов’язозок

Права                                                     Обов’язки

Усі діти мають право на любов і

турботу.                                                Дотримуватись режиму харчування.

                                                                 Вживати продукти до кінця терміну

                                                                  придатності.

Всі діти рівні у своїх правах.              Бути толерантним до таких людей.

                                                                   Поважати їх і допомагати їм.

Особлива турбота -дітям-інвалідам. Поважати, любити своє оточення.

                                                                        Ставитись до них так, як би ми

                                                                         хотіли, щоб ставились до нас.

Усі діти мають право на повноцінне

харчування.                                          Поважати близьких та друзів. Не 

                                                              принижувати гідності кожної

                                                              людини.

Усі діти мають право на відпочинок

І дозвілля.                                              Дотримуватись правил

                                                                   моральної етики.

3. Гра »Спіймай правило»

Повторили всі права, а тепер в нас буде гра.

Якщо право є в законі-плеснемо усі в долоні.

А якщо його нема-буде в класі тишина.

«Усі діти мають право на любов і турботу».

«Кожна дитина має право їсти тільки чіпси і хот-доги.»

«Усі діти мають право на ім’я».

«Усі діти  мають право їсти руками і діставати до стелі  ногами».

«Жодна дитина не повинна бути скривджена і принижена».

«Кожна дитина має право читати чужі листи, розглядати зміст чужого портфеля».

«Діти мають право вільно висловлювати свої думки.»

«Кожна дитина може вживати погані слова, якщо вона того

захоче.»

-Діти,чи любите ви казки? Їх люблять і діти, і дорослі. Отже, до нас на урок завітала казка. Зараз ми поринемо у світ казок.

4. Казкова правова вікторина

1.Які права порушені у казці »Білосніжка»?

(Порушено право кожної дитини на життя)

2.Які права порушив Вовк у казці «Червона шапочка»?

(Порушено право на життя і житло)

3.Які права порушено у казці «Гидке каченя»?

(Порушено право на ім’я)

4.Які права порушено у казці про царя Султана?

(Порушено право дітей жити зі своїми батьками)

5.Які права порушено у казці »Лисичка і Журавель»?

(Порушено право на харчування)

Вчитель.

Права дитини – це певні можливості, що надаються вам, дітям, для того, щоб жити і дорослішати.Але не слід забувати, що в кожного з вас ще є й певні обов’язки. Тож не забувайте їх дотримуватися щодня. Вони допоможуть вам бути доброзичливими, охайними, ввічливими, мати багато друзів, гарно вчитися. Зроблять ваше дитинство яскравим і незабутнім!

-Тож давайте пограємо в гру і закріпимо наші знання, які ми

отримали на сьогоднішньому занятті.

-Я задаватиму вам питання, про  права та обов’язки громадян України. Якщо воно сформульоване на користь людині-відповідаємо «Так!». Якщо навпаки, кажемо: »Ні!».

5.Гра »Дозволено»

1.Україна- наша країна?

2.Чи має людина право на особисту недоторканість?

3.Чи можна людину обертати в рабство?

4.Чи можна до людини ставитися жорстоко?

5.Чи можна заходити до житла іншої людини без дозволу?

6.Чи захищена людина законом?

7.Чи може людина вільно рухатися по своїй країні?

8.Чи можна людині заборонити вибрати собі професію?

IV.Заключна частина

-Діти, ось і підійшло до кінця наше заняття, хочеться завершити його такими рядками: 

В нас Україна одна,

Ми в цій країні єдині,

Боже, храни Україну!

Побажання дітей.

1. Я бажаю здоров’я, радості, знань усім тим, хто ліворуч від мене, (повертається ліворуч)

2. Я бажаю щастя, успіхів, добра тим, хто праворуч від мене,

(повертається праворуч)

3. Я бажаю наснаги і процвітання тим, хто попереду від мене, (повертається вперед)

4. Я бажаю здоров’я, благополуччя всім людям, які живуть у моєму місті ; (руки підняти вгору)

5. Я бажаю здоров’я, щастя, злагоди всім людям України (руки в сторони).

6. Всі: Ми бажаємо здоров’я, щастя і миру всім людям на планеті Земля. (вверх руки, рухати долонями)

 

 

 

docx
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку