Презентація до теми: Підготовка товарів до продажу

Про матеріал
Підготовка товарів до продажу. Правильна організація і підготовка товарів до продажу прискорює процес обслуговування покупців. Попередня підготовка товарів до продажу – це комплекс операцій, які виконуються з товаром у магазині перед подання його у торговий зал (до місць продажу) і спрямовані на доведення його до повної готовності для продажу покупцям.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: ПІДГОТОВКА ТОВАРІВ ДО ПРОДАЖУПідготувала майстер виробничого навчання Тетяна ЖУРАВЛЬОВА

Номер слайду 2

ПІДГОТОВКА ТОВАРІВ ДО ПРОДАЖУПравильна організація і підготовка товарів до продажуприскорює процес обслуговування покупців

Номер слайду 3

Попередня підготовка товарів до продажу – це комплекс операцій, які виконуються з товаром у магазині перед подання його у торговий зал (до місць продажу) і спрямовані на доведення його до повної готовності для продажу покупцям. Своєчасна підготовка товарів до продажу — це:підвищення культури обслуговування покупців;збереження якості товарів;поліпшення товарного вигляду товарів;поліпшення оформлення товарної викладки;поліпшення художнього оформлення інтер’єру магазину.

Номер слайду 4

Виконання операцій попередньої підготовки товарів до продажув невеликих магазинах покладається на продавців, які здійснюють їх до відкриття магазину; у великих магазинах ці операції виконують спеціально визначені працівники. Важливою умовою ефективного здійснення цих операцій є наявність у магазині відповідного обладнання, інструментів і матеріалів.

Номер слайду 5

Підготовка товарів до продажу охоплює дві групи операцій:1) загальні, яких потребує будь який товар: Розпакуйте (вивільнення товарів від транспортної тари,основною вимогою є збереження кількості та якості товарів, тари й упакувань),Розсортуйте (групування товарів за товарними групами, видами, розмірами, сортами, іншими асортиментними ознаками, а також перевірка відповідності ціни й сортності, зазначених на маркуванні та в супровідних документах, прейскурантах чи договорах),промаркуйте,приведіть до належного вигляду,скомплектуйте набори;2) специфічні, що зумовлені з окремими товарами залежно від їх виду; вони включають:усунення дрібних дефектів,підготовку зразків до показу,фасування дрібних товарів,прасування,намотування метраж них товарів,комплектування подарунків і наборів,перевірку товарів у дії.

Номер слайду 6

МАРКУВАННЯ ТОВАРІВПродавці повинні знати правила маркування товарів. Це допоможе правильно орієнтуватися при прийманні, підготовці до продажу та продажу товарів

Номер слайду 7

Маркування товарів – це позначки, написи, значки, які наносять на товар і тару. Маркування можна проводити безпосередньо на виробі: штампуванням, гравіруванням, травленням або прикріпленням ярликів — паперових, металевих чи ярликів із тканини.

Номер слайду 8

Маркування на непродовольчих товарах містить:• повну або скорочену назву підприємства-виробника, його адресу;• назву й артикул товару;• дані про сировину, матеріал, з якого він виготовлений;• відомості про наявність шкідливих для здоров’я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами;• ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;• дату виготовлення;• відомості про умови зберігання;• гарантійні зобов’язання виробника;• правила й умови ефективного та безпечного використання продукції;• термін використання товару, відомості про необхідні дії для покупців після його закінчення, а також можливі наслідки в разі невиконання цих дій.

Номер слайду 9

Необхідно звертати увагу на інструкційні та попереджувальні вказівки на деяких товарах:про призначення товару;на умовні знаки щодо догляду за товаром;застереження про можливість отруєння;товар крихкий, стійкий до низьких і високих температур тощо.

Номер слайду 10

Спеціальні знаки маркування — це попереджувальні знаки, які вказують на: крихкість товару, схильність до псування від атмосферних опадів чи вологості, місце відкривання тари й інші ознаки маркування продукції.

Номер слайду 11

МАРКУВАННЯ ТАРИРозрізняють два види маркування тари:тарне маркування наносять у лівому верхньому куті незмивною фарбою; у чисельнику вказують номер стандарту, а у знаменнику — індекс прейскуранта та порядковий номер таритоварне маркування містить найменування підприємства-виробника, найменування товару, ціну, дату випуску тощо.

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку