26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Виховна година «Таланти нашої родини»

Про матеріал

Представити таланти родини учнів 5-Б класу. Провести паралель між родинами школярів та шкільною родиною. Зміцнювати співпрацю школи та сім'ї. Спонукати батьків до активного відпочинку спільно з дітьми. Виховувати патріотичні почуття, прагнення вдосконалення власних талантів.

Перегляд файлу

Тема: Таланти нашої родини

Мета: представити таланти родини учнів 5-Б класу. Провести паралель між родинами школярів та шкільною родиною. Зміцнювати співпрацю школи та сім'ї. Спонукати батьків до активного відпочинку спільно з дітьми. Виховувати патріотичні почуття, прагнення вдосконалення власних талантів.

Обладнання: зразки виробів (підков), ілюстрації, інструкції щодо виготовлення підкови, презентація «Схема виготовлення підкови», таблиця з правилами безпеки під час роботи з ножицями і клейовим пістолетом, записи українських пісень.

Перебіг заходу

Вчитель: Доброго дня дорогі гості! Сьогодні ми зібрались з вами на нашому родинному святі, щоб показати  таланти своєї родини, а похвалитися нам є чим.

Учень:Це було давно. В одному селі дівчата й жінки вирішили показати свою майстерність. Домовилися, що в неділю всі прийдуть на сільський майдан і кожна принесе найкраще, що вона зробила своїми руками: вишитий рушник, полотно, скатерку, одяг.

У призначений день усі дівчата й жінки прийшли на майдан. Принесли безліч дивовижних речей. У старійшин, яким громада доручила назвати найкращих майстринь, очі розбіглися: багато було талановитих жінок і дівчат. Дружини і дочки багатіїв принесли вишиті золотом і сріблом шовкові покривала, тонкі мережані занавіски, на яких були вив'язані дивні птахи.

Але переможницею стала дружина бідняка — Марина. Вона не принесла ні вишитого рушника, ні мережива, хоч усе це вміла чудово робити. Вона привела п'ятирічного сина Петруся. А Петрусь приніс жайворонка, якого сам вирізав з дерева. Приклав Петрусь жайворонка до губів — заспівала, защебетала пташка, як жива. Всі стояли на майдані, не поворухнувшись, усіх зачарувала пісня, раптом у блакитному неб ізаспівав справжній, живий жайворонок, якого привабив спів на землі.

"Хто творить розумну і добру людину, — найкращиймайстер" — таке булорішення старійшин.

Вчитель: Так дійсно найбільше досягнення батьків це їхні діти. А коли батьки самі талановиті, то і дітки їхні також матимуть безліч талантів. Працюючи з учнями нашого класу я переконалася, що вони дуже талановиті, та й не лише я про це знаю,  про це знають і у школі і у нашому місті та районі. Сьогодні ми маємо змогу ще раз в цьому переконатися. А також побачимо що такі таланти могли виплекати тільки такі ж талановиті батьки. Тому що  не дарма в народі кажуть: «Від доброго дерева добрий пагінець одійде, од добрих батька й матері піде й добра дитина».

 А чого кожен з нас вартий без батьків, без їхньої підтримки, хвилювань, допомоги і віри в наші сили.

Отож до вашої уваги наші таланти нашої мами Батури Ольги Миколаївни.

Так роботи Ольги Миколаївни  вражають своєю досконалістю, вони дуже ніжні, витончені.

Сьогодні Ольга  Миколаївна навчить дітей 5- Б класу робити оберіг.

C:\Users\Дмитрий\Desktop\Новая папка\20180515_124308.jpg  Ольга  Миколаївна: «Оберіг — найдавніший амулет щастя і добробуту, чарівний предмет, що призначений захищати свого власника. Також вважається, що він може принести удачу, попередити про небезпеку, поліпшити стан здоров’я. Через це обереги зажили неабиякої популярності ще з давніх-давен. Люди пов’язували віру в добро, успіх, щастя з певними символами в оберегах. Обереги завжди мали захищати людей і їхній світ від негараздів: нечисті, нещастя, злиднів, захворювань, смерті худоби, псування харчів тощо. Оберіг призначений для того, щоб створити захисне поле між своїм власником і небезпекою, магічно захистити його, зробити невидимим і невразливим до неї. Або ж відстрашити небезпеку чи наділити те, що він охороняє, захисними властивостями, здатними чинити опір злу. Нині прикрашати свої будинки оберегами уже не тільки традиція, а й певна модна тенденція.»

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА

(РОЗГЛЯД СХЕМИ ВИКОНАННЯ РОБОТИ ТА ПОЯСНЕННЯ ОЛЬГОЮ МИКОЛАЇВНОЮ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКОНАННЯ РОБОТИ)

C:\Users\Дмитрий\Desktop\Новая папка\20180515_125829.jpgC:\Users\Дмитрий\Desktop\Новая папка\20180515_133742.jpgC:\Users\Дмитрий\Desktop\Новая папка\20180515_130656.jpgC:\Users\Дмитрий\Desktop\Новая папка\20180515_124635.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Дмитрий\Desktop\Новая папка\20180515_134753.jpgC:\Users\Дмитрий\Desktop\Новая папка\20180515_125945.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Дмитрий\Desktop\Новая папка\20180515_134646.jpg

ПІДСУМКОВЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ:

 

— Ось і готовий ваш оберіг — підкова на удачу. У ньому сила, яка буде оберігати власника від усіх бід. Головне — вірити в те добро, яке вона вам принесе. А кожному дається по вірі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід:

«Таланти моєї родини»

 

 

 

 

 

 

Класний керівник

Капленко А.В.

 

 

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку