Виховна година "Україна - наш спільний дім"

Про матеріал
У всіх людей одна святиня, Куди не глянь, де не спитай, Рідніша їм своя пустиня, Аніж земний в чужині рай. Їм красить все їх рідний край, Нема без кореня рослини, А нас, людей, без Батьківщини. Метоє розробки є: 1. Через серію пізнавально-пошукових завдань розширити і збагатити (інформаційно й емоційно) знання та уявлення учнів про рідний край. 2.Формувати національну свідомість школярів, розширити і поглибити поняття «Я -громадянин України». 3. Виховувати любов і повагу до Батьківщини – України. Прищеплювати любов до рідного краю, його історичного минулого і сучасного.
Перегляд файлу

Україна - наш спільний дім

Мета:

  •   Через серію пізнавально-пошукових завдань розширити і збагатити (інформаційно й емоційно) знання та уявлення учнів про рідний край.
  •   Формувати національну свідомість школярів, розширити і поглибити поняття «Я -громадянин України».
  •   Виховувати любов і повагу до Батьківщини України.
  •   Прищеплювати любов до рідного краю, його історичного минулого і сучасного.

Обладнання:

  • Фізична карта України.
  • На дошці записано висловлювання та вірші про Україну.
  • Плакати з символікою держави України (герб, гімн, прапор).

Хід заходу:

  1. Організаційний момент.

Вступне слово вчителя.

Дорогі діти! Ось і пролетіли на крилах сонячного літа канікули. Сьогодні 1 вересня, і ви знову повернулися до рідної школи. Кілька хвилин тому пролунав перший дзвоник. Ви розпочинаєте навчання у 8 класі. Кожний новий рік ще одна сходинка до вашої мрії. А щоб вона здійснилася, необхідно багато і невтомно працювати.

Тож, вітаючи вас з початком навчального року, я щиро бажаю вам, щоб ця праця була радісною, щоб результати її приносили задоволення вам і вашим батькам, щоб досягнувши повноліття, ви змогли послужити своїй Батьківщині.

  1. Оголошення теми та мети уроку.

Під звуки мелодії «Можна все на світі вибирати, сину» читаю напам'ять акровірш. Він же написаний на дошці, для того, щоб учні змогли знайти назву своєї Батьківщини.

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край,

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

Про яку святиню автор говорить у вірші? (про Україну).

То ж, напевно, ви здогадалися про що буде йти мова. (Про нашу Батьківщину Україну).

Сьогодні ми будемо говорити про Батьківщину місце, де ми народилися; живемо и вчимося.

  1. Актуалізація знань. Асоціативний кущ.

Клас розбивається на малі групи (по 5 чоловік у кожній групі). Завдання для груп різні. По завершенні роботи кожна група звітує про виконання свого завдання. В результаті із своїх відповідей представники груп складають «спільний проект», який рецензує і доповнює вчитель.

Державними символами України є Державний прапор, Герб, Гімн.

Завдання для першої групи. Описати герб України. Де його можна зустріти? Зобразити його.

Золотий тризуб на блакитному тлі – дуже давній знак, символ влади. Зустрічається на монетах, документах, у державних установах.

Завдання для другої групи. Пофантазуй: що символізує тризуб?

Число «три» завжди вважалося числом казковим, чарівним. Тризуб символізує триєдність життя. Це батько-мати-дитя, які уособлюють силу, мудрість, любов. Адже тато – найдужчий, мати – наймудріша, а дитя – це плід любові.

Завдання для третьої групи. Описати прапор України. Зобразити його. (Синьо-жовтий прапор).

Завдання для четвертої групи. Пофантазуйте, чому прапор України має такий колір?

Жовтий колір – це колір пшеничної ниви, колір зерна, що дарує життя усьому сущому на землі.

Блакитний колір – це колір ясного, чистого, мирного неба або символ води.

Завдання для п’ятої  групи. Що таке гімн? Як називається гімн України? Як треба слухати гімн? Де ви чуєте гімн?

Національний гімн України – це урочиста, патріотична пісня, символ державної єдності. Назва його – «Ще не вмерла Україна».

Коли звучить гімн на урочистих подіях, треба слухати його мовчи та стоячи.

Його можна почути щодня о 6 ранку та о 24 годині ночі по радіо, під час урочистостей, під час вручення нагород спортсменам тощо.

  1. Підсумок уроку:

Учитель.

Ось і наближається до кінця наш урок. Скажіть мені:

  1.               Як називається наша країна?
  2.               Які державні символи ви знаєте?
  3.               Що символізують державні символи?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для першої групи.

Описати герб України. Де його можна зустріти? Зобразити його.

 

 

Завдання для другої групи.

Пофантазуй: що символізує тризуб?

 

 

Завдання для третьої групи.

Описати прапор України. Зобразити його.

 

 

Завдання для четвертої групи.

Пофантазуйте, чому прапор України має такий колір?

 

 

Завдання для п’ятої  групи.

Що таке гімн? Як називається гімн України? Як треба слухати гімн? Де ви чуєте гімн?

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
2 березня 2019
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку