План виховної роботи класного керівника 7 класу
Дата |
|
Робота з учнями Вересень Місячник безпеки дорожнього руху
|
Робота з батьками |
||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
|
|
01.09 День Знань. Урочиста лінійка
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Перший урок Тренінг «Стіна слів» « Моя Україна: була, є і буде завжди!”» |
Класні учнівські збори № 1, формування активу класу, розподіл доручень. Перевірка наявності підручників, навчального приладдя учнів. Перевірка щоденників учнів. |
Первинний інструктаж з БЖД (вступний). Бесіда «Безпека руху. Умій правильно обирати дорогу!»
|
Бесіди з учнями, спостереження за рівнем спілкування у класі, індивідуальні бесіди з метою вивчення нових інтересів учнів. Виявлення дітей групи ризику. Відвідування сімей учнів. |
Відвідування батьків дітей, поновлення списків соціального статусу сімей. Консультації батьків. Вибори активу,БК. Проведення батьківських зборів Засідання батьківського комітету
|
|
10.09 Міжнародний День миру.
|
Ціннісне ставлення до людей Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення до людей. |
Виховна година «Гуманність людини» Бесіда «Шкідливі та корисні звички»
|
Збір даних про дітей пільгових категорій. Складання соціального паспорту класу. Залучення учнів до шкільних гуртків. Перевірка щоденників учнів. |
Тренінг «Правила дорожнього руху – правила життя» Бесіда «Правила безпеки на вулиці, у школі, на спортмайданчику» |
Відвідування сімей учнів |
Анкетування батьків, спостереження за рівнем зацікавленості до вирішення проблем класу. Визначення психологічного клімату в сім’ях учнів. Складання розгорнутих списків сімей |
|
Всеукраїнський тиждень протидії булінгу |
Ціннісне ставлення до людей
Ціннісне ставлення до людей |
Інформаційна хвилинка «Що таке толерантність».
Бесіда «Культура спілкування мобільними телефонами
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання адаптації учнів до нових умов навчання. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнями.
|
Бесіда «Вогонь – друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки». Повторення ПДР. Бесіди:
|
Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл часу учнями. Індивідуальні бесіди з учнями про ведення ними зошитів. Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на уроки |
Запросити батьків дітей, які мають низький рівень знань для консультування з класним керівником та вчителями - предметниками. Підготовка консультацій для батьків, діти яких не встигають у навчанні
|
|
|
|||||||
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Сприяння творчому розвитку особистості Ціннісне ставлення до природи Ціннісне ставлення до сім’ї. |
Година спілкування «Книга навчить, як на світі жить» (до дня бібліотек) Бесіда «Робочий час учнів» Бесіда «Таємниці осінньої природи» Бесіда «Тепло сімейного вогнища» |
Виписати оцінки у щоденник. Аналіз навчання класу за вересень. Оформлення «екрану успішності» Аналіз участі дітей у гуртках. Похід вихідного дня |
Бесіда «Бережись вогню» Бесіда «Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети та дії при їх виявленні». |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Діагностико – колекційна робота з учнями, які мають прояви девіантної поведінки |
Підготувати акти обстеження житлово-побутових умов сімей. Вивчення умов життя та навчання дітей членами БК. |
|
День пам'яті жертв Бабиного Яру (29.09) 30.09 Всесвітній день бібліотек |
|
Патріотичні години «Промінь партизанської слави» до Дня партизанської слави (22.09) Заходи щодо вшанування пам’яті жертв трагедії Бабиного Яру |
|
|
|
|
Дата |
|
Робота з учнями Жовтень Місячник національного виховання
|
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи |
Класні Заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
||
01.10 День людей похилого віку. 04.10 Міжнародний день працівників освіти. День працівників освіти.
|
Ціннісне ставлення до людей |
Уроки милосердя «Умій брати від бабусі та дідуся мудрість життя», «Умій висловити співчуття не лише словом, а й ділом» Акція «Поспішай робити добро». Бесіда «.Добрий чоловік надійніше кам’яного мосту» Відеозвернення до вчителів «Вчительська доля-висока зоря». Вітання ветеранів педагогічної праці (листівка) |
підготовка та участь учнів класу у відеопривітанні для вчителів ліцею. Перевірка щоденників учнів. |
Повторення ПДР. Профілактика ДТП в осінній період. Аналіз захворюваності учнів у вересні. Консультація лікаря щодо запобігання захворювань.
|
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у вересні. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу |
Консультації батьків. Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
|
День безпеки життєдіяльності до Міжнародного дня зменшення небезпеки стихійних лих (13.10) 14.10 День українського козацтва |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Не ображай своє здоров’я » (виступ агітбригади та перегляд кінофільму) Години спілкування «Доля моя - в долі України» до Дня українського козацтва (14.10.) День захисників і захисниць України. Вітальний флешмоб. Урок патріотизму «Нащадки славних козаків» |
Проведення соціально-педагогічного спостереження «Ціннісні орієнтації учнів»: - анкетування, - опитування. Обговорення з класом участі в шкільних предметних олімпіадах. |
Бесіда Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь. Бесіда «Догляд за волоссям та шкірою голови» Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають ознаки дезадаптації. Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. Запросити батьків учнів класу відвідати уроки |
|
Європейський День боротьби з торгівлею людьми (18.10)
|
Ціннісне ставлення до суспільста і держави. |
Тренінгові заняття «Скажи ні сучасному рабству!» Розмова в колі «Доторкнутись до краси природи можна тільки серцем» (5-8 кл.) |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. |
Бесіда «Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо». Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах.
|
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. Перевірка стану збереження підручників. Вивчення та аналіз думок учнів з проявами девіантної поведінки. |
Запросити батьків дітей для консультування з класним керівником та вчителями – предметниками та взяти участь у просвітницькому батьківському діалозі «Є проблема» Анкетування батьків
|
|
День визволення України від фашистських загарбників (28.10)
|
Ціннісне ставлення до людей
Спиряння творчому розвитку особистості. |
Урок історії України «Наш край у роки Другої світової війни» Виставка учнівських творчих робіт за темами: «Ордени та медалі в нашій родині», «Тільки тим історія належить, хто за неї бореться, живе»
|
Аналіз навчання класу за вересень-жовтень. Оформлення «екрану успішності» Конкурс кращих учнівських щоденників « Вражень» та зошитів.
|
Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі. Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на осінніх канікулах: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при обмороженні - небезпека води Велосипедист!Обережно на дорозі! |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Складання та погодження плану роботи класу на листопад-грудень. Інструктаж з ТБ і ПДР під час канікул. Складання списків учнів із зазначенням місця перебування дітей на канікулах. Записи бесід та інструктажів у журнал. |
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках. Проведення батьківських зборів «Підсумки навчання учнів за вересень-жовтень» |
Нотатки_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________
Робота з класом на осінніх канікулах
№ п\п |
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
1. |
24.10. |
10.00 |
Індивідуальна робота з учнями |
2. |
25.10 |
10.00 |
Виховна година-подорож «Вже брами літа замикає осінь». |
3. |
26.10 |
10.00 |
Індивідуальна робота з учнями |
4. |
27.10 |
10.00 |
Робота з учнями, що мають відставання. |
5. |
28.10 |
10.00 |
Заняття з елементами психотренінгу «Ми – діти планети здоров’я ». |
|
Дата |
|
Робота з учнями Листопад Місячник профорієнтації
|
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи |
Класні Заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
||
Диспут на тему: «Людина для професії чи професія для людини» (7-8 кл.) до Дня залізничника України (04.11).
|
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Диспут «Твоє майбутнє – від чого воно залежить?» Година спілкування «До мови торкнемося серцем» Бесіда. «Звичаї нашого народу»
|
підготовка та участь учнів класу у фестивалі присвяченому Дню української писемності «Мова у нас єдина». Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань. Перевірка щоденників учнів. |
Бесіда «Якщо ви розбили термометр…» Профілактика ДТП в осінній період. Естафета висловлювань «Де заховані вітаміни» Бесіда «Чисте повітря » |
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу Бесіда з учнями про необхідність спортивної форми на заняттях фізкультурою. |
Консультації батьків. Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?» Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. |
|
09.11 День української писемності
|
Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до людей
|
«Життя людському немає ціни (про суїцид)» Бесіда «Як запобігти ГРЗ?» Година спілкування «Толерантність врятує світ » Акція «Поділись своєю добротою» (до дня толерантності |
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів «Ти і твої батьки» Тренінг «Вчимося спілкуватися» |
Бесіда«Бережи своє здоров’я » Контроль за роботою чергових. Бесіда «Що таке шкідливі звички і як вини виникають» Бесіда «Правила користування електричними нагрівальними приладами» |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
|
Всесвітній день захисту дитини (20.11) |
Ціннісне ставлення людей
Ціннісне ставлення до супільства і держави.
|
Бесіда«Дружбою умійте дорожити» Інформаційна хвилинка «Хто такі ледарі». Бесіда «Ні, насильству»
|
Бесіда з учнями «Чи розумієте ви свої права? » Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. |
Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ». Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах. Відвідування уроків фізичної культури з метою контролю за фізичним навантаженням учнів на уроках (робота з різними групами учнів) |
Індивідуальна робота зі старостою: - аналіз чергування в класі, - аналіз роботи секторів, - хід підготовки до творчого звіту класу
|
Запросити батьків дітей до участі в роботі консультпункту для батьків «Запитуйте – відповідаємо » Анкетування батьків, вивчення їх пропозицій щодо покращення роботи школи «Що слід змінити в житті класу/школи?» та «Якби я був директор…»
|
|
День гідності та свободи. (21.11)
День пам’яті Жертв Голодомору та політичних репресій.
|
Ціннісне ставлення до людей.
Ціннісне ставлення до сім’ї. Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення до людей.
|
Бесіда « Людина починається з добра». Виховний захід - «Свобода в Україні». Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях?» Година спілкування «Хто вижив, той вже не забуде старшого слово геноцид… » (до дня вшанування пам’яті жертв Голодомору ) |
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів. Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів
|
Бесіда «Переохолодження організму і його наслідки» Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі. Піший похід – екскурсія в ліс, парк, на берег річки. Участь класу у проведенні всіх заходів до Дня боротьби зі СНІДом
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
|
Підготовка до батьківських зборів «Виховуємо разом»: - підготовка батьків до виступу з досвіду сімейного виховання, - добір правил, пам’яток. Запросити батьків надати допомогу у підготовці акції «Милосердя»(до дня інвалідів) - збір речей, коштів, книг, для людей даної категорії.
|
Дата |
|
Робота з учнями Грудень Місячник здорового способу життя
|
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
||
01.12 День боротьби зі СНІДОМ
Конкурс плакатів «Ні – СНІДу). Міжнародний День людей з інвалідністю (03.12)
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави .
|
Година спілкування «СНІД - час бити тривогу». Год. спілкування «Безпека дітей та підлітків онлайн: кібер-булінг, секстинг, грумінг та контент, що шкодить»
|
Контроль за відвідуванням уроків, спізненнями на перший урок, наявність спортивної форми на уроках фізичної культури. Відвідування уроків класу. |
Бесіда «Загартовування: користь і сила для організму» Профілактика ДТП в зимовий період. Бесіда про правила протипожежної безпеки, правил користування електро - та газовими приладами. |
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу
|
Консультації батьків. Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. Організувати групу батьків для перевірки режиму та якості харчування дітей у школі. Індивідуальні бесіди з батьками |
|
Заходи до Дня Збройних сил України!
Міжнародний день боротьби з корупцією (09.12)
|
|
Година спілкування «Ти вірою, правдою служи, щоб ми спокійно спати могли».(до Дня Збройних сил України) Бесіда «Твої права та обов’язки, їх взаємозв’язок» Профорієнтаційний бліцінформ «Де здобути професію військового» |
Бесіда – активізація учнів у навчальній діяльності, їх підготовка до уроків та написання підсумкових контрольних робіт. Бесіда – нагадування «Нагодуй птахів узимку» Підготовка до проведення Новорічних свят Відвідування уроків класу |
Контроль за роботою чергових. Бесіда «Пам`ятай про права, але не забувай про обов’язок». Перевірка щоденників учнів. Повторення ПДР. Бесіда «Збереження тепла в приміщеннях» Бесіда «Запобігання переохолодженню » |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди, поради, як готуватися до підсумкових контрольних робіт. Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань. Робота батьківського комітету з підготовки подарунків дітям до Дня Святого Миколая |
|
День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (14.12) |
Ціннісне ставлення до родини.
Спирияння творчому розвитку особистості. Ціннісне ставлення до родини.
Спирияння творчому розвитку особистості. |
Години історії «Чорнобиль. Трагедія. Подвиг. Застереження» |
Участь класу у зрізі знань з навчальних предметів за І семестр Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. Бесіда «Даруйте людям радість» Заохочення учнів, які мають низький рівень досягнень, за певні результати у навчальній діяльності. |
Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ». Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах. Бесіда «Твій чистий будинок – твоє здоров’я » |
Індивідуальні бесіди про дотримання учнями режиму дня та успішного закінчення І семестру. Рейд активу класу з перевірки стану підручників.
Виставлення оцінок в «Екран збереження»
|
Запросити батьків дітей до участі в роботі консультпункту для батьків «Запитуйте – відповідаємо » Вікові та психологічні особливості учнів 6 класу.
|
|
День Святителя Миколая Чудотворця.
Підготовка та проведення свят Новорічно-Різдвяного циклу. «На порозі Новий 2023 Рік» |
Спирияння творчому розвитку особистості.
|
Конкурс новорічних листівок, газет.
Народознавчий калейдоскоп «У Миколая в ранній час подарунки є для нас». Підсумкова година спілкування, на якій підвести підсумки, проаналізувати успіхи, невдачі, поставити завдання на ІІ семестр
|
Бесіда - аналіз виконання учнями підсумкових контрольних робіт та аналіз успішності учнів у І семестрі. Виставлення семестрових оцінок за І семестр. Повідомлення батьків про успішність учнів. Аналіз участі у конкурсах, олімпіадах, виставках. Аналіз роботи за І семестр. Підготовка до роботи класу у ІІ класі. |
Ігри, змагання, лижний крос. Нагадування про виконання процедур загартовування під час зимових канікул. Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на канікулах: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при обмороженні. Бесіда «Правила поведінки біля новорічної ялинки» Бесіда «Як запобігти захворюванням на ГРЗ?» Бесіда «Як поводити себе на канікулах» |
Індивідуальні бесіди – заохочення учнів за підсумками І семестру. Робота класу з підготовки до Новорічних свят: 1.прикрашання ялинки, 2. підготовка сувенірів 3. обговорення та репетиції виступаючих 4. випуск вітальної газети 5. організація поздоровлення всіх працівників школи
|
Організація чергування батьків під час Новорічного ранку Батьківські збори «Підсумки навчання за І семестр. Завдання на ІІ семе3стр». Індивідуальні бесіди з батьками про результати підсумкових контрольних робіт. З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах. Письмове повідомлення батькам про заходи безпеки під час Новорічних свят. |
Робота з класом на зимових канікулах
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
26.12.- 08.01. |
10.00
|
Індивідуальні консультації для батьків. Новорічні посиденьки. |
Розучування щедрівок та колядок. |
||
Катання на санчатах |
||
Різдвяні зустрічі. |
||
Екскурсія. |
||
Засідання активу класу «Плануємо на ІІ семестр». |
||
Відвідування родин на дому. |
Дата |
|
Робота з учнями Січень 2023 р. Місячник морально-естетичного виховання |
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
||
Новорічні віншування. Цикл бесід, спрямованих на формування у дітей та учнівську молоді поваги до Конституції України, законів української держави
|
Сприяння творчому особистості дитини |
Проведення годин спілкування за темами: «Людина починається з добра», «Бережи час: він віддячить тобі здоров’ям та знаннями» Калейдоскоп: традиції зимових свят Диспут «Чому скромність прикрашає людину?».
|
Класні учнівські збори «Підсумки навчання за І семестр, план роботи на ІІ семестр»
Організація чергування учнів по класу.
Перевірка щоденників учнів.
Поновлення мат еріалів класного куточка |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності (повторний) перед початком навчальних занять
Розробка схеми«Мій безпечний шлях додому».
|
Бесіди з учнями, спостереження за рівнем спілкування у класі. Розповіді учнів про проведені зимові канікули Складання «Альбому вражень» |
Консультації батьків.
Анкетування батьків
Запросити батьків учнів класу відвідати уроки Засідання батьківського комітету Планування роботи на ІІ семестр |
|
День пам'яті кіборгів (16.01)
22.01.20День соборності України.
|
Цінісне ставленя до суспільства і держави
Цінісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до суспільста і держави |
Інтерактивний калейдоскоп «Вона – наш скарб і наша мрія: соборна, вільна Україна». Акція «Ланцюг єдності»
|
Бесіди про успішність окремих учнів
Перевірка щоденників та зошитів учнів. |
Бесіда «Правила поведінки біля зимових водоймищ».
Повторення ПДР.
|
Бесіди з учнями про виконання ними громадських доручень. Контроль за роботою чергових. Індивідуальна бесіда з учнями, що мають звичку запізнюватись |
Анкетування батьків, спостереження за рівнем зацікавленості до вирішення проблем класу.
Визначення психологічного клімату в сім’ях учнів.
Складання альбому « Сімейні традиції» |
|
27.01 Виховний захід « Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити» 29.01 Тематична лінійка « День пам’яті загиблих під Крутами» |
|
Акція «Підгодуй пташку взимку - вона тобі віддячить влітку» Години пам’яті: «Сказати хочу стільки та мовчу… Я в пам’яті запалюю свічу» до Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту (27.01.) Коментований перегляд відеофільму: «Трагедія Бабиного Яру»
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання поведінки та успішності учнів на уроках..
Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнями. |
Бесіда «Як зберегти здоров»я підлітка»
Повторення ПДР. Бесіди:
|
Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл часу учнями. Індивідуальні бесіди з учнями про ведення ними зошитів. Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на уроки |
Підготовка індивідуальних консультацій для батьків, діти яких не встигають у нових умовах навчання Відвідування сімей учнів Рекомендації батькам для розвитку позитивного відношення до школи |
Дата |
Робота з учнями Лютий
Місячник родинного виховання
|
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
||
Тиждень здоров’я
Конкурс плакатів «Вогонь – друг, вогонь – ворог!».
|
30.01. Диспут « У чому краса людини» 31.01. Операція “Естетика зовнішнього вигляду 01.02. Бесіда «Любов та взаєморозуміння в сім»ї» 02.02. Година спілкування «Життя - найбільша цінність» |
Консиліум з учителями – предметниками – обговорення з ними проблем адаптації учнів 5 класу до нових умов навчання та методів роботи з учнями, які виявляють інтерес до вивчення певних предметів
Перевірка щоденників учнів. |
01.02. Повторення ПДР. Профілактика ДТП в зимовий період. Попередження трагічних наслідків пожеж. Аналіз захворюваності учнів у січні.. Консультація лікаря щодо запобігання захворювань. 0502. «Зимове загартування – все корисне в міру» |
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у січені. Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу |
Консультації батьків.
Засідання батьківського комітету.
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
|
Міжнародний день жінок і дівчаток в науці. (11.02)
|
07.02. Бесіда «Етикет і ми» 09.02.. Година спілкування «Все починається з кохання» 10.02. Інформаційна хвилинка «Афган болить в душі моїй!»
|
Проведення соціально-педагогічного спостереження «Ціннісні орієнтації учнів»: - анкетування, - опитування.
Перевірка щоденників учнів. |
11.02.13. Бесіда «Заходи по запобіганню захворювання на грип та ГРЗ» Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень 12.02.13. Вивчення нових прав ранкової гімнастики під музику |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають ознаки дезадаптації.
|
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. Запросити батьків учнів класу відвідати уроки |
|
День Святого Валентина
День Державного Герба України (19.02) Відеолекторій «Свята спадщина. Державні символи України». (5-7кл.)
|
13.02. Конкурс «Валентинка для Валентина ». 14.02. Конкурс фоторобіт «Зимова фантазія» 15.02. Інтелектуальна гра „Кращий знавець рідної мови" 16.02. Бесіда Психологічний клімат в колективі
|
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. |
19.02.13Бесіда «Правила пожежної безпеки» Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах. Відвідування уроків фізичної культури з метою контролю за фізичним навантаженням учнів на уроках (робота з різними групами учнів) |
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. Переглянути читацькі формуляри окремих учнів. Перевірка стану збереження підручників. Вивчення та аналіз думок учнів з проявами девіантної поведінки. |
Запросити батьків дітей для консультування з класним керівником та вчителями – предметниками та взяти участь у просвітницькому батьківському діалозі «Є проблема» Анкетування батьків
|
|
День соціальної справедливості (20.02)
День пам'яті Героїв Небесної Сотні (20.02)
|
Відеолекторій «Свята спадщина. Державні символи України».
Урок державності «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе повіки!».
|
Аналіз навчання класу за січень-лютий . Оформлення «екрану успішності»
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів.
|
Бесіда
«Бесіда Сучасний транспорт - зона підвищеної небезпеки» Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі. |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на уроки |
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів у гуртках . Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
|
Дата |
Робота з учнями Березень
Місячник екологічного виховання |
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
||
Всесвітній день імунітету (01.03)
|
01.03. – 10.03.Конкурс малюнків до творів Т.Г.Шевченка. Бесіда «Ваш імунітет – запорука здоров’я». Кроки до здоров’я. Колективний етюд
|
Перевірка щоденників учнів. |
01.03. Бесіда «Безпека руху велосипедиста» Повторення ПДР. Профілактика ДТП у весняний період. 03.03. Бесіда Консультація запобігання застудним захворюванням. |
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у лютому. Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу |
Консультації батьків.
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
|
08.03. Міжнародний жіночий день
«Шевченківські дні» (08-09.03)
|
08.03 Виховна година “О, жінко! Ти — прекрасна!” 09.03. Перегляд кінофільму «Мій Шевченко» 10.03. Бесіда «Знання— це скарб, а вміння вчитись— ключ до нього»
|
Участь в шкільному конкурсі читців творів Т.Г.Шевченка
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.
Перевірка зошитів та щоденників. |
07.03. Бесіда «Правила безпечного користування газовими приладами» Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають проблеми з навчанням.. Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. Запросити батьків учнів класу відвідати уроки |
|
День українського добровольця (14.03)
18.03. День безпеки дорожнього руху.
|
14.03. Уроки мужності «Не буває народу без історії, а історію творять люди». «Цінуємо твій подвиг, солдате»
15.03. Бесіда «Як створити власний імідж»
16.03. Анкетування «Моя сім’я» |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки.
Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
Аналіз навчання класу за чверть.. Оформлення «екрану успішності»
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів.
|
13.03. Бесіда «Дотримання правил протипожежної безпеки під час весняних канікул» Правила безпечної поведінки під час весняних канікул 17.03. Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на канікулах: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при потраплянні у відкриту водойму |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
Інструктаж з БЖД, ТБ і ПДР під час канікул. Складання списків учнів із зазначенням місця перебування дітей на канікулах. Записи бесід та інструктажів у журнал. |
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
|
|
Міжнародний день щастя (20.03)
Всесвітній день Землі (20.03)
Всесвiтнiй день математики (23.03) |
Година спілкування: «Щастя - це Я!» - Естафета Щастя Бесіди «Що робить людину щасливою?», «Секрети щастя» Інформаційна хвилинка «Планета, на якій ми живемо». Акція «Посади дерево - збережи життя на Землі!» Екологічний квест «Жива планета . Самоаналіз «Місце на Землі» Гра «Математичний калейдоскоп» |
Психологічні голини з профорієнтації: «Коли робота приносить радість» (5-7 кл.).
Міні-тренінг «Уміння працювати в команді, або як «Я» перетворити на «МИ». «Я в команді». Мозкова атака «Що заважає людям бути відповідальними» |
Бесіди про значення фізкультури і спорту для фізичного здоров’я людини; про роль здорового способу життя для людини |
Бесіди з обговоренням ситуацій «Завтрашній характер – у сьогоднішньому вчинкові» (5-8 кл.). |
|
№ п\п |
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
1. |
27.03.14 |
10.00 |
Індивідуальна робота з учнями. |
2. |
28.03.14 |
10.00 |
Тренінг «Вчимося поважати і розуміти інших» |
3. |
29.03.14 |
10.00 |
Навчальний проект «Ім’я Шевченка стукає в серця » |
4. |
30.03.14 |
10.00 |
Практичні заняття та ігри з Правил дорожнього руху. |
5. |
31.03.14 |
10.00 |
Віртуальна прогулянка весняними стежками рідного краю |
Дата |
Робота з учнями Квітень Місячник милосердя |
Робота з батьками
|
||||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
||
Всесвітній день здоров'я (07.04)
|
Відеочелендж «Ранкова зарядка». Аукціон знань «Правильне харчування – запорука міцного здоров’я»
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки.
Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань.
|
Естафета висловлювань «Де заховані вітаміни» Конкурс вправ ранкової гімнастики. Ігри, змагання на шкільному подвір’ї Бесіда «Чисте повітря » |
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу Бесіда з учнями про необхідність спортивної форми на заняттях фізкультурою.
|
Консультації батьків. Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?»
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. |
|
Всесвітній день авіації і космонавтики (12.04)
Всесвітній День довкілля (15.04) |
Інформаційна година «Україна та її вклад у дослідження Космосу». Стріт-арт на асфальті «Космічні фантазії».
Челендж «Мій квітник- найкращий». Акція «Залиши за собою слід» - саджанець від кожного класу |
Відвідування онлайн-уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів «Ти і твої батьки» Тренінг «Вчимося спілкуватися» |
11.04. Бесіда «Основні правила руху велосипедистів, правила дорожнього руху »
Ігри на подвір’ї школи. Контроль за роботою чергових. Дихальна гімнастика на свіжому повітрі |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань. Запросити батьків надати допомогу в організації та проведенні походу вихідного дня «Рідне село моє» |
|
Заходи для розвитку розуміння учнями цінності навколишнього середовища, його цілісності Міжнародний день Матері-Землі (22.04)
|
Екологічна стежка «Який внесок у природу можу зробити я?». «Планета Земля чекає на захист» - конкурс-захист проектів Години спілкування «Чи завжди веселі наші жарти?», «Коли потрібна наша тактовність». «Культура особистості її здатність до самовдосконалення» - тренінг для старшокласників
|
Висадження квітів на клумбі біля школи
Бесіда з учнями «Чи розумієте ви свої права? »
Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. |
19.04. Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ». Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах. |
Індивідуальна робота зі старостою: - аналіз чергування в класі, - аналіз роботи секторів, - хід підготовки до творчого звіту класу
|
Запросити батьків дітей до участі в роботі консультпункту для батьків «Запитуйте – відповідаємо » Анкетування батьків, вивчення їх пропозицій щодо покращення роботи школи «Що слід змінити в житті класу/школи?» та «Якби я був директор…»
|
|
. Акція «Добром примножимо добро» (збір необхідних речей, іграшок, канцелярії для дітей з родин переселенців)
Міжнародний день пам’яті Чорнобиля (26.04)
|
Історичний репортаж «Чорнобиль в серці України, а тінь його по всій Землі», «Як працює ЧАЕС». Web-сталкерт «Чи є життя після апокаліпсису?»
|
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів. Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів |
25.04. Бесіда «Аварії, катастрофи та стихійні лиха. Засоби захисту та надання першої допомоги»
Піший похід – екскурсія в ліс, парк, на берег річки |
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. Переглянути читацькі формуляри окремих учнів. Перевірка стану збереження підручників. Вивчення та аналіз думок учнів з проявами девіантної поведінки.
|
Консультації батьків.
Анкетування батьків
Запросити батьків учнів класу відвідати уроки |
Дата |
Робота з учнями Травень Місячник патріотичного виховання |
Робота з батьками |
||||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
День Сонця (03.05).
Участь у безстроковій акції «Ми разом», спрямованої на допомогу пораненим військовим; благодійній акції «3 вірою в серці»
|
01.05. Урок мужності «За мир у всьому світі»
Бесіда «Мужність і героїзм»
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання поведінки та успішності учнів на уроках.. Перевірка зошитів та щоденників. Участь учнів класу в святковому концерті |
04.05 Інструктаж з безпеки життє-діяльності перед травневими святами: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при потраплянні у водойму Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають проблеми з навчанням.. Перевірка стану підручників.
|
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. Запросити батьків учнів класу відвідати уроки Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів та правил поведінки під час травневих свят. |
09.05. День Перемоги.
Родинні свята до Дня матері (10.05)
|
Фотофлешмоб «Моя мама найкраща»
Бесіда «Мужність і героїзм»
12.05. Бесіда «Привітність і чуйність»
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання поведінки та успішності учнів на уроках.. Перевірка зошитів та щоденників |
10.05. Бесіда «Інфекційні хвороби. Чистота – запорука здоров'я!» Естафета висловлювань «Вітаміни навколо нас » 12.05. Конкурс вправ ранкової гімнастики. Ігри, змагання на шкільному подвір’ї Бесіда «Чисте повітря » |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб Перевірка стану підручників.
|
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань. Запросити батьків надати допомогу в організації та проведенні походу вихідного дня «Рідне село моє» |
День української вишиванки (18.05) Міжнародний день музеїв (18.05). Перегляд документального фільму «спадок нації»
|
Народознавча криниця «Любов’ю квітнуть вишиванки». ФЛЕШМОБ «Оберіг нації»
Відео-коктейль «Незвичайні музеї світу». |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
|
19.05. Бесіда «Правила безпечної поведінки під час грози:»
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
|
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
|
Трудовий десант «О земле, краю мій єдиний!»
|
22.05. Операція «У колективі немає чужої роботи»
23.05. Акція " Життя без паління".
26.05. Виховна хвилинка «Від Кирила і Мефодія до наших днів».
|
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. Оформлення «екрану успішності» Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів.
|
22.05. Бесіда Правила безпечної поведінки на воді.
Бесіда Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час навчальної практики та літніх канікул.
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
|
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
|
СВЯТО ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА Загальношкільна лінійка |
29.05. Бесіда « Я – майбутній семикласник!» 01.06. Підсумкова виховна година спілкування, на якій підвести підсумки, проаналізувати успіхи, досягнення, невдач за 7 клас, поставити завдання на наступний навчальний рік |
Аналіз навчання класу за рік.. Бесіда - аналіз виконання учнями підсумкових контрольних робіт та аналіз успішності учнів 7 класу за рік. Виставлення річних оцінок. Повідомлення батьків про успішність учнів. |
Бесіда Профілактика травматизму під час літніх канікул. Бесіда Правила безпечної поведінки на дорогах під час літніх канікул. Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул — запорука життя та здоров’я. |
Інструктаж з БЖД, ТБ і ПДР під час канікул. Складання списків учнів із зазначенням місця перебування дітей на канікулах. Записи бесід та інструктажів у журнал. |
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул. З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах
Проведення батьківських зборів «Підсумки навчання учнів за 7 клас » |
1