Виховний захід ГПД(2-гі та 3-ті класи)"Толерантність"

Про матеріал
Сценарій для ГПД для учнів других та третіх класів на тему :"Толерантність"
Перегляд файлу

Виховний захід ГПД(учні 2-х та 3-х класів) 

вихователь ГПД Дмитрик Андрій Михайловим

м.Львів.Ліцей№2 Львівської міської ради

“Толерантність.Ми-такі різні,ми- такі однакові”

Виховна  та корекційна мета: Розкрити зміст поняття «толерантність». Сприяти розвитку вміння аналізувати, приймати рішення, обирати правильну позицію. Сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки. Спонукати до виховання доброзичливості, чуйності, взаємоповаги, людяності, терпимості і небайдужості. 

Розвиваюча  мета: пригадати назви квітів,кольори.Розвивати пам'ять ,увагу, мислення , розвиток зв’язного мовлення.

Обладнання: кольоровий папір(заготовка пелюстків квіточки),клей,фломастери,

телевізор.

ХІД УРОКУ

 

1.Привітання.Доброго дня діточки.Що до мене,то мені подобаються всі пори року:зима,весна,літо ,осінь.А ще мені подобаються квіти.Вони такі пахучі і кольорові.А вам подобаються квіти?(діти відповідають) Якого кольору?(діти відповідають)

А хто знає загадки про квіточки?

 1 учень:

Лист зелений не пропав,

   А під снігом задрімав.

   Щоб у синю сукенчину

   Одягнуть весняну днинуВідповідь на загадку:Барвінок.

2 учень

Ми у лісі проживаєм,

   Дзвоном сонце зустрічаєм.

   Маєм гарні сині очки,

   Називаємось ... Відповідь на загадку:дзвіночки.

 3 учень

 

Виріс він під сонцем пекучим

   Товстим, соковитим і колючим. Відповідь на загадку:Кактус.

4 учень

 Дзвіночки в лісі ніжні - ніжні,

   Немов сніжинки білосніжні.

   В зеленім листі спочивають,

   П'янкий весняний запах мають.

 

 Із перлин разочок,

   Зелений листочок.

   Аромат духмяний

   Тішить ліс весняний.Відповідь на загадку:Конвалія.

5 учень

 Не оса, а жало має,

   Не вогонь, а обпікає.

   Коли йдете в ліс гуляти,

   Обминіть її, малята. Відповідь на загадку:Кропива.

6.учень

 Що за диво-дивина

   В житі квітка є одна?

   Палає, мов ліхтарик,

   Червоний кептарик. Відповідь на загадку :Мак.

Наче сонця серединка,

   Пелюстків біла хустинка.

   Знає бджілка і мурашка,

   Що звуть квіточку ...

7.учень

 Стоять у лузі сестрички милі:

   Золотенькі очі білі вії.

 

 З'явились в траві сестрички -

   Жовті очі, білі повічки. Відповідь на загадки :Ромашки.

 

Ви були молодці,адже відгадали всі  загадки.

А у мене є чарівна квіточка(показую квіточку з паперу з різнокольоровими пелюстками).

А чому вона чарівна нам розповість  казка

Перегляд казки.

Казка українською "Квітка - семибарвиця"https://youtu.be/Q6ru1JQ5CE0Автор: В.КатаєвОзвучення і монтаж .

А на які бажання ви би витратили пелюстки?

Чи  на потрібні речі витратила дівчинка пелюстки?

Чому дівчинка допомогла хлопчику?

Як би вчинили ви?

 

 

 

 

Головне - Людина, а не її вада.Толерантність – це повага права іншого бути таким, яким він є.

 

  • Розмовляючи з людиною з особливими потребами, звертайтесь безпосередньо до неї, а не до супроводжуючої її особи або перекладача жестової мови, який присутній при розмові
  • Коли Ви знайомитесь з людиною з особливими потребами і хочете привітати її потиском руки, зробіть це невимушено. Якщо це людина з порушенням зору, слуху протягніть руку для привітання перші та назвіть своє ім`я
  • Коли Ви хочете запропонувати свою допомогу, запитайте спочатку чи вона потрібна
  • Не проявляйте поблажливість до людини (дитини) з особливими потребами на візку, не кладіть йому руку на голову, на плече, не звертайтесь зменшуваними іменами
  • Візок, крісло –це частина недоторканого простору людини. Спиратися на  візок теж саме що і спиратися на саму людину
  • Розмовляючи з людиною, яка пересувається на візку, намагайтесь розташуватися так, щоб її та Ваші очі були на одному рівні, тоді Вам буде простіше вести розмову
  • Розмовляючи з людиною, яка має труднощі в спілкуванні, слухайте її уважно. Майте терпіння її вислухати, чекайте доки людина закінчить фразу. Не виправляйте її та не намагайтесь пояснити щось замість неї. Якщо це потрібно, ставте короткі запитання, які потребують коротких відповідей
  • Розмовляючи з людиною з порушенням зору, обов`язково назвіть себе і тих людей, які прийшли з Вами. Якщо Ваша розмова проходить в групі, не забувайте пояснити до кого Ви на даний час звертаєтесь. Озвучуйте все, що ви пишете на дошці або показуєте на екрані
  • Щоб звернути на себе увагу людини з порушенням слуху помахайте рукою, або доторкніться до неї. Говорячи з нею, дивіться їй у прямо у вічі і говоріть чітко. Деякі люди читають по губам. Намагайтесь стояти так, щоб Вас та Ваші уста було добре видно та щоб Вам нічого не заважало (чашка з кавою, їжа, папка і т.п)

А тепер пропоную створити свою чарівну квіточку і на кожному пелюстку написати своє бажання.

Діти працюють над створенням квітки -семибарвиці.

 

doc
Додав(-ла)
Дмитрик Андрій
Додано
22 лютого 2021
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку