Виховний захід "Металообробні професії вчора,сьогодні, завтра…"

Про матеріал
Сценарій виховного заходу розрахований на залучення дітей підліткового віку. Учні мають змогу показати власні декламаторські здібності, вміння тримати себе перед публікою. Заздалегідь необхідно провести багато підготовчої роботи, яка під силу лише тоді, коли працює згуртований колектив однодумців : підготувати відповідні завдання, підібрати матеріали для презентації. Дана розробка допоможе розширити знання дітей про професію Верстатник широкого профілю ,допоможе перокурсникам усвідомити важливість данної професії, сприяти згуртуванню учнівського колективу колективу
Перегляд файлу

 

Сценарій виховного заходу

Металообробні професії вчора,сьогодні, завтра…

Мета: під час проведення  заходу «Металообробні професії вчора,сьогодні, завтра…» у нестандартній і цікавій формі представити групу І курсу ВШП -21, допомогти першокурсникам усвідомити важливість і відповідальність бути учнем ДНЗ ПТУ № 14;

розвивати артистизм, логічне мислення, зв’язне мовлення;

сприяти згуртуванню учнівського колективу колективу.

     Сценарій виховного заходу розрахований на залучення дітей підліткового віку.  Учні мають змогу  показати власні декламаторські здібності, вміння тримати себе перед публікою. Заздалегідь необхідно провести багато підготовчої роботи, яка під силу лише тоді, коли працює згуртований колектив однодумців : підготувати відповідні завдання, підібрати матеріали для презентації. 

    Дана розробка  допоможе розширити знання дітей про професію Верстатник широкого профілю ,допоможе перокурсникам усвідомити важливість данної професії, сприяти згуртуванню учнівського колективу колективу

    Головне – фантазія дітей і вчителя, прагнення працювати творчо.

     Обладнання: комп’ютер,  мультимедійний проектор.  

(фанфари)

Ведучий 1:  Доброго дня, шановні учні, викладачі та  гості нашого свята!

Ведучий 2:  Ми раді вітати вас у нашому заході «Металообробні професії вчора, сьогодні, завтра…».

Ведучий1: Кожна  людина  народжується  для  якогось  діла," – говорив Е.Хіменгуей.  Тільки треба прислухатися до свого серця і раз і назавжди вибрати не «престижну» професію, а улюблену справу.

Ви обрали металообробні професії  -  Верстатника широкого профілю Сьогодні ми перегорнемо з вами  сторінки історії ваших професій у нашому навчальному закладі. Здійснимо віртуальну екскурсію на підприємства, де працюють верстатники. У вас буде змога показати свої знання і ерудицію під час конкурсів посвята

Історія професій верстатника широкого профілю  в училищі

(Слайди+ розповідь)

І так, училище було засноване 1 березня 1974 року на базі приладобудівного заводу «Сокіл», який відносився до міністерства суднобудівної промисловості.  Оснащення майстерень здійснювалось за рахунок заводу. Слайд 1

На початок 1975-1976 н. р. в училищі  було створено матеріально-технічну базу з загальноосвітніх дисциплін і розпочалася підготовка робітничих кадрів з наданням їм середньої освіти. Профіль училища визначився у двох напрямках: енергетичному та металообробному. Контингент учнів постійно зростав – з 320  у 1974 р. до 1 200 – у 1984 р.

З розвитком базового підприємства та розширенням   асортименту складної продукції, використанням сучасних технологій виробництва виникла потреба в робітниках високої кваліфікації. Тому у 1985 р. в училищі створена майстерня, обладнана верстатами з числовим програмним управлінням. Розпочалося підготовка учнів за професією  “Верстатник широкого профілю”

Слайд 2.

Піонером професії  « токар»  и  її розвитку були Котій  Микола Семенович,. Слайд 3

Професію  «фрезерувальник» створювали: Просянюк Андрей Иванович, Семенков Борис Степанович, Ильин Иван Иванович и Курильченко Владимир Иванович.    Слайд 4

Професію слюсар-інструментальник відкривали Кисельов Віктор Всеволодович і Іванов Віктор Іванович. Слайд 5

Ведучий:  Як ви вважаєте, ваші професії чисто чоловічі, чи і дівчата теж можуть стати професіоналами?

                      ( Сюжет про дівчинку – токаря)

Ведучий:  А чи знаєте ви якими були та як виглядали токарні станки в  18 столітті? 

                      (Сюжет про токарний станок 18 століття)

Ведучий 2: Шановні першокурсники, попереду у вас доросле самостійне  

                    життя, нелегкий шлях до здобуття професії. 
Ведучий 1: Тож, дозвольте побажати вам стати професіоналами, і щоб професійна честь для вас була найголовнішою у житті.

Ведучий 2: Щоб  ви, залишайтесь завжди чесними, добрими, порядними людьми. 

Ведучий 1: А зараз слово для привітання надаємо людині, яка значну частину свого часу присвячує створенню умов для навчання і виховання молоді.
Ведучий 2: Слово для привітання надається директору нашого навчального закладу.

                                      (виступ директора)

Ведучий 1: Довідка: учнем ДНЗ ПТУ № 14 вважається особа чоловічої або жіночої статі, яка досягла 15-річного віку,вступила до навчального закладу  ДНЗ ПТУ № 14

Ведучий 2: А також добре знає в обличчя, по імені, та по батькові директора і викладачів.

Ведучий 1: Щоб стати справжніми учнями нашого навчального закладу вам, дорогі наші першокурсники, потрібно сьогодні щонайменше:

Ведучий 2:  проголосити клятву першокурсника

Ведучий 1: Але не поспішаймо. Спочатку вам доведеться довести, що ви гідні цієї професії ; достатньо кмітливі, креативні, ерудовані.

Ведучий 1: Шановні друзі! Не секрет, що третину доби ми спимо, а більшу половину дня  проводимо де?

Разом: Правильно, ви  навчаєтесь  у ПТУ№14!

Ведучий 1: А найперший ваш друг і одночасно порадник – майстер!А ще-ваші викладачі.

Ведучий 2:  Правильно, без нього – ані туди, ані сюди!

Ведучий 1: А чи знаєте ви своїх викладачів в обличчя? Зараз ми це перевіримо!

Ведучий 2: Зараз на екрані ви побачите фото ваших викладачів і вам потрібно назвати їх прізвище, ім'я та по батькові і назвати предмет, який вони викладають.

( на екран проєктуються фото викладачів)

Ведучий 1: Молодці! Із завданням справились.

Ведучий 1: Ну а зараз – сюрприз для залу. Той хто сидить на шостому кріслі  у кожному шостому ряду – добре пошукайте під сидінням свого крісла. На вас чекає несподіванка!

(під сидіннямкрісла  заховані солодощі,

музичний супровід)

Ведучий 2: Вітаємо переможців солодкої лотереї!

Ведучий 1: Нехай так, як сьогодні, вам щастить і у навчанні!

Ведучий 2:  Кожного дня до групи  заходить вони: ті, хто знає про кожного свого учня все: де він сьогодні був, що їв, чим займався на великій перерві.

Ведучий 2: Вони є і психологами, і лікарями швидкої допомоги,  і мамою з татом в одній персоні.

Ведучий 2: Це ж звичайно … ваші майстер і класний керівник.

Ведучий 2:  Давайте спочатку  взнаємо, чи знаєте ви ім'я та по батькові свого класного керівника та майстра

 Ведучий 2: Завдання: на екран буде спроектовано  дитяче фото вашого класного керівника, а потім майстра ,вам потрібно  по фото впізнати  їх.

( дитяче, фото зі спини та фото в робочій обстановці,

конкурс відповідно з двома підказками)

Ведучий 2: Говорять, що учнівська група – це не просто колектив, це духовне братство людей, для яких будь-яка біда – спільна, радість – одна на всіх. І вагоме місце в групі посідає саме командир групи.

Ведучий 2: Я впевнена, і ви зі мною погодитеся, що успіх групи багато в чому залежить від командира. Якщо група розуміє свого , командира  як то кажуть, з пів - слова – то успіх їй гарантовано.

Ведучий 2: Наступне наше випробування  для командира групи.

Ведучий 1. Дозвольте, нам трохи з вами поспілкуватися і з’ясувати, чи дійсно  правда, що командир групи тримає в своїй голові велику кількість інформації і готовий  у будь-який момент поділитися своїми знаннями з іншими ?

                                   (Питання до командира групи)

Ведучий 2. У якому місці,  можуть  опинитися твої одногрупники під час пари, вийшовши на хвилинку в туалет?

Ведучий 1. Як ви, учні ,  називаємо  проміжок часу між перервами?

Ведучий 2. Яка людина у ПТУ, завжди знає, яке сьогодні число і  котра година?

Ведучий 1. На якому поверсі розташований кабінет біології  та який його номер?

Ведучий 2. Як ім'я та по батькові директора нашого ПТУ№14?

Ведучий 1. Якого числа приходить стипендія?

Ведучий 1. Чудово, але не зупиняємося, продовжуємо.

Ведучий 2.  Скільки учнів у складі вашої групи?

Ведучий 1.  У кого із учнів вашої групи найдовше прізвище?

Ведучий 2.  Хто із учнів вашої групи найменший за віком?

Ведучий 1.  Хто із  учнів вашої групи мешкає у гуртожитку?

Ведучий 2.  У кого із  учнів вашої групи день народження у листопаді?

Ведучий 1: Дійсно, знаєте і вмієте .

Я звертаюсь до вас словами богині мудрості Афіни Паллади:
 Ізглибини віків,
  З Олімпу древньої Еллади –
  Звертаюсь я до Вас – Паллада !
  Несіть в серцях своїх віднині
  Накази мудрої богині.
  Світ ділиться на тих, хто вчить,
  І тих, хто вчення здобуває.
  І тим, і другим – хай щастить !
  Дороги кращої немає !
  Знання – це світло, це надія,
  Що втілює в реальність мрії.
  Ти  учень ПТу №14 – цим гордися,
  Душею й серцем поклянися.
                                             (Клятва студентів першого курсу)
Ведучий 2:      Право зачитати текст клятви надається командиру  групи, а ви  всі дружно разом відповідаєте: «Клянуся!»

Клятва студентів

 Ми, молоді громадяни вільної незалежної України, вступаючи до лав навчального закладу ПТУ № 14 своїм ім’ям і совістю клянемось:

Бути гідними громадянами рідної України; шанувати її Конституцію, Герб, Гімн та Прапор. Клянемось !

Клянемось !

Жити, вчитись і працювати на радість і втіху батькам  та на користь українському народові. Клянемось !

Клянемось !

Шанувати своїх викладачів, пам’ятати та виконувати їхні настанови та завдання.  Клянемось !

Клянемось !

Бути старанними у навчанні, наполегливо формувати свої здібності.

Клянемось !

 Присягаємо, що будемо відновлювати споконвічні обряди і традиції нашого краю, берегти рідну материнську мову і пісню, любити і берегти рідну природу Клянемось !

                                                         Клянемось !

Берегти честь училища, своєї групи, гордо нести звання верстатника широкого профілю. Клянемось !

Клянемось !

(разом)

  Клянемось !

  Клянемось !

   Клянемось !

Ведучий 1: Не варто доводити, що українська  нація сильна своїми талантами. Кажуть, що кожна людина народжується із зерном в руці, тільки треба знайти поле, де це зерно найкраще проросте.

Ведучий 2:  І ми раді, що маємо талановиту молодь, яка вплітає у національний вінок держави  цвіт свого таланту.

(фінальна пісня  «Україна»)

Ведуча : Спасибі всім, хто брав участь у нашому святі. Ще раз усіх вітаємо та  всього найкращого бажаємо !

Ведучий: На все добре!

 

 

Використана література

 

https://kerchtt.ru/uk/posvyashchenie-v-studenty-prikolnyi-scenarii-prazdnika/

https://www.youtube.com/watch?v=vDI8o8iYzwM

https://www.youtube.com/watch?v=2wwwP8-YS7A

https://www.youtube.com/watch?v=iNJJsX6pK-I

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Картки – запитання

1.   Чим контролюють зовнішні діаметри деталей?  

2.  Де кріпляться свердла з конічним хвостовиком на токарному верстаті? 

3.  В чому можна закріплювати заготовки на токар них верстатах?

4. Чим контролюють діаметри отворів

5. За допомогою чого здійснюється передача обертання на заготовку закріплену в центрах? 

6.  Для чого призначені люнети? 

7.   Яки кут між різальними кромками мають свердла для обробки сталей і чавунів? 

8.   Де кріпляться свердла з циліндричним хвостовиком на токарному верстаті? 

9.   Для чого призначені гарматне, шнекове та чотиристрічкове свердла? 

10.  Якими способами контролюють глибини отвору під час свердління? 

11. Для чого застосовують перехідні втулки? 

12.  Скільки разів та коли слід виводити свердло діаметром 10мм при свердлінні отвору глибиною 150мм?

13.  Що називається шорсткістю?

14.  Для чого призначена байонетна оправка?

15.  Що являє собою кільцеве свердло?

16.  Чим розточують отвори діаметром до 40 мм ?

17.  Для чого призначені розточувальні державки?

18.  Яка різниця між розточувальним різцем та розточувальною пластиною закріпленими в державці?

19.  Якими способами контролюють глибину отвору при розточуванні?

20.  Для чого призначені зенківки?

21.  Чим можна виконати центровий отвір, якщо центрувального комбінованого свердла немає?

22.  Яка різниця між метричними різьбами з крупним і дрібним кроком?

23.  Які існують способи обробки конічних поверхонь?

24.  Який припуск залишають на обкатування (розкатування)

doc
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку