Виховний захід: «О, щасливчик!» 8 клас.

Про матеріал
Мета: – Поглибити і розширити знання учні з математики; – Розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення учнів; – Виховувати вміння вчитися, самостійно здобувати математичні знання.
Перегляд файлу

Виховний захід:

«О, щасливчик!»

8 клас.

 

 

Мета:

  • Поглибити і розширити знання учні з математики;
  • Розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення учнів;
  • Виховувати вміння вчитися, самостійно здобувати математичні знання.

 

Хід гри.

Вчитель. Шановні учасники! Ви присутні на інтелектуальні грі «О, щасливчик!», що допоможе нам виявити найкращих знавців математики, які є серед вас.

Кожен учасник, відповівши на 6 запитань в кожному турі, може одержати 42 бали. За правильну відповідь на перше запитання учні дістають 2 бали, на друге – 4, на трете – 6. Це перша неспалима сума. Правильна відповідь на четверте запитання приносить 8 балів, на п’яте – 10 балів. Шосте запитання оцінюється в 12 балів, що є другою неспалимою сумою. Учасники можуть зупинити гру у будь який момент і забрати свій капітал (бали), та мають право на три підказки: 50 : 50, допомогу одного глядача-вболівальника, допомогу усіх глядачів.

В грі беруть участь чотири учасника. Запитань для відбіркового туру дібрано більше на випадок непередбачених ситуацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

Запитання відбіркового туру

 

  1. Запишіть дроби в порядку зростання:

а) Чверть;

б) Восьмина;

с) Половина;

д) Третина.

      (б,а,д,с)

  1. Розмістити ягоди та фрукти за їх розмірами, починаючі з найменшого.

а) Яблуко;

б) Терен;

с) Слива;

д) Ананас.

      (б,с,а,д)

  1. Запишіть степені в порядку зростання.

а) Восьмий;

б) Квадрат;

с) Куб;

д) Нульовий.

      (д,б,с,а)

  1. Запишіть многокутники за кількістю їх сторін, починаючі з найменшого.

а) Ромб;

б) П’ятикутник;

с) Трикутник;

д) Шестикутник.

      (с,а,б,д)

  1. Запишіть числа в порядку спадання.

а) (-5)4 ;

б) -54 ;

с) (-5)5 ;

д) (-5)2 .

      (с,б,д,а)

  1. Розмістити корені рівнянь в порядку зростання.

а) 2х=10 ;

б) х-2=10 ;

с) 2х=0 ;

д) х-2=0 .

      (с,д,а,б)

 

 

Запитання 1-го туру

 

  1. Як називається одна із сторін прямокутного трикутника?

а) Гіпотенуза;

б) Гіпотеза;

с) Гіпербола;

д) Гіпофіз.

      (Гіпотенуза)

  1. Як називається відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони?

а) Медіан;

б) Бісектриса;

с) Меридіана;

д) Медіана.

      (Медіана)

  1. Одне з основних понять геометрії?

а) Пряма;

б) Промінь;

с) Точка;

д) Відрізок.

      (Точка)

  1. Що впало на голову Ньютона?

а) Цеглина;

б) Груша;

с) Яблуко;

д) Сніг.

      (Яблуко)

  1. Хто сказав: «Все таки вона обертається»?

а) Г. Галілей;

б) М. Ломоносов;

с) Л. Бруно;

д) І. Ньютон.

      (Г. Галілей)

  1. Чим користувалися для позначення цифр у давнину?

а) Арабські цифри;

б) Ієрогліфи;

с) Римські цифри;

д) Літери.

      (Літери)

 

 

 

Запитання 2-го туру

 

  1. Скільки існує цифр?

а) Безліч;

б) Дев’ять;

с) Десять;

д) Сто.

      (Десять)

  1. Як називається твердження що не потребує доведення?

а) Теорема;

б) Лема;

с) Аксіома;

д) Означення.

      (Аксіома)

  1. Скільки буде «два десятки по два десятки»?

а) Сорок;

б) Чотири тисячі;

с) Чотириста;

д) Сорок тисяч.

      (Чотириста)

  1. Яке число в стародавньому Вавилоні вважали священним?

а) Нуль;

б) Один;

с) Тринадцять;

д) Дванадцять.

      (Дванадцять)

  1. З якого виду спорту Піфагор був олімпійським чемпіоном ?

а) Кулачний бій;

б) Біг;

с) Плавання;

д) Кидання диску.

      (Кулачний бій)

  1. Ця наука не давалась у юнацтві Ньютону, Ейнштейну. Назви її?

а) Фізика;

б) Математика;

с) Хімія;

д) Біологія.

      (Математика)

 

 

 

 

Запитання 3-го туру

 

  1. Який трикутник називається єгипетським?

а) Сторони якого пропорційні до чисел 3, 4 ,5;

б) Прямокутний;

с) Будь який;

д) Рівносторонній.

    (Сторони якого пропорційні до чисел 3, 4 ,5)

  1. Від якого слова походить термін «Лінія»?

а) Струна;

б) Льон;

с) Дріт;

д) Поперечка.

      (Льон)

  1. Що міряли в гривнях у стародавні часи?

а) Тиск;

б) Сила;

с) Довжина;

д) Маса.

      (Маса)

  1. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?

а) 100;

б) 1000;

с) 50;

д) 10.

      (50)

  1. Ким вважають Ф.Вієта для сучасної алгебри?

а) Син;

б) Вітчим;

с) Батько;

д) Пасинок.

      (Батько)

  1. Що означає грецький варіант слова «Коло»?

а) Урбанізація;

б) Периферія;

с) Губернія;

д) Автономія.

      (Периферія)

 

 

 

 

Запитання 4-го туру

 

  1. Як називають графік функції y=k/x?

а) Гіпотенуза;

б) Гіпербола;

с) Парабола;

д) Паралель.

     (Гіпербола)

  1. Горіло 7 свічок. Три з них погасили. Скільки свічок залишилось?

а) 7;

б) 3;

с) 4;

д) Жодної.

      (3)

  1. Як називається прилад для вимірювання кутів на місцевості?

а) Транспортир;

б) Астролябія;

с) Термометр;

д) Арифмометр.

      (Астролябія)

  1. Ця частина математики своєю назвою зобов’язана арабам?

а) Математичне спостереження;

б) Алгебра;

с) Математика;

д) Геометрія.

      (Алгебра)

  1. Два гравці грали в шахи дві години. Скільки часи грав кожен?

а) Одну;

б) Чотири;

с) Дві;

д) 30 хвилин.

      (Дві години)

  1. Це математик прославився не тільки своєю теоремою, але і «штанами» ?

а) Евклід;

б) Гаус;

с) Піфагор;

д) Ейнштейн.

      (Піфагор)

 

Заключне слово вчителя. Великий письменник Л.М.Толстой вважав, що людину можна оцінити дробом, знаменник якого є те, що вона думає про себе сама, а чисельник – те, що про неї думають інші.

Я бажаю всім – і учасникам гри, і глядачам, – щоб чисельник у вашому житті залишався більшим.

Щоб ваше щастя – додавалося, горе – віднімалося, достаток – множився, а любов – ділилася!

docx
Додано
3 січня 2022
Переглядів
311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку