Виховний захід:
«О, щасливчик!»
8 клас.
Мета:
Хід гри.
Вчитель. Шановні учасники! Ви присутні на інтелектуальні грі «О, щасливчик!», що допоможе нам виявити найкращих знавців математики, які є серед вас.
Кожен учасник, відповівши на 6 запитань в кожному турі, може одержати 42 бали. За правильну відповідь на перше запитання учні дістають 2 бали, на друге – 4, на трете – 6. Це перша неспалима сума. Правильна відповідь на четверте запитання приносить 8 балів, на п’яте – 10 балів. Шосте запитання оцінюється в 12 балів, що є другою неспалимою сумою. Учасники можуть зупинити гру у будь який момент і забрати свій капітал (бали), та мають право на три підказки: 50 : 50, допомогу одного глядача-вболівальника, допомогу усіх глядачів.
В грі беруть участь чотири учасника. Запитань для відбіркового туру дібрано більше на випадок непередбачених ситуацій.
Запитання відбіркового туру
а) Чверть;
б) Восьмина;
с) Половина;
д) Третина.
(б,а,д,с)
а) Яблуко;
б) Терен;
с) Слива;
д) Ананас.
(б,с,а,д)
а) Восьмий;
б) Квадрат;
с) Куб;
д) Нульовий.
(д,б,с,а)
а) Ромб;
б) П’ятикутник;
с) Трикутник;
д) Шестикутник.
(с,а,б,д)
а) (-5)4 ;
б) -54 ;
с) (-5)5 ;
д) (-5)2 .
(с,б,д,а)
а) 2х=10 ;
б) х-2=10 ;
с) 2х=0 ;
д) х-2=0 .
(с,д,а,б)
Запитання 1-го туру
а) Гіпотенуза;
б) Гіпотеза;
с) Гіпербола;
д) Гіпофіз.
(Гіпотенуза)
а) Медіан;
б) Бісектриса;
с) Меридіана;
д) Медіана.
(Медіана)
а) Пряма;
б) Промінь;
с) Точка;
д) Відрізок.
(Точка)
а) Цеглина;
б) Груша;
с) Яблуко;
д) Сніг.
(Яблуко)
а) Г. Галілей;
б) М. Ломоносов;
с) Л. Бруно;
д) І. Ньютон.
(Г. Галілей)
а) Арабські цифри;
б) Ієрогліфи;
с) Римські цифри;
д) Літери.
(Літери)
Запитання 2-го туру
а) Безліч;
б) Дев’ять;
с) Десять;
д) Сто.
(Десять)
а) Теорема;
б) Лема;
с) Аксіома;
д) Означення.
(Аксіома)
а) Сорок;
б) Чотири тисячі;
с) Чотириста;
д) Сорок тисяч.
(Чотириста)
а) Нуль;
б) Один;
с) Тринадцять;
д) Дванадцять.
(Дванадцять)
а) Кулачний бій;
б) Біг;
с) Плавання;
д) Кидання диску.
(Кулачний бій)
а) Фізика;
б) Математика;
с) Хімія;
д) Біологія.
(Математика)
Запитання 3-го туру
а) Сторони якого пропорційні до чисел 3, 4 ,5;
б) Прямокутний;
с) Будь який;
д) Рівносторонній.
(Сторони якого пропорційні до чисел 3, 4 ,5)
а) Струна;
б) Льон;
с) Дріт;
д) Поперечка.
(Льон)
а) Тиск;
б) Сила;
с) Довжина;
д) Маса.
(Маса)
а) 100;
б) 1000;
с) 50;
д) 10.
(50)
а) Син;
б) Вітчим;
с) Батько;
д) Пасинок.
(Батько)
а) Урбанізація;
б) Периферія;
с) Губернія;
д) Автономія.
(Периферія)
Запитання 4-го туру
а) Гіпотенуза;
б) Гіпербола;
с) Парабола;
д) Паралель.
(Гіпербола)
а) 7;
б) 3;
с) 4;
д) Жодної.
(3)
а) Транспортир;
б) Астролябія;
с) Термометр;
д) Арифмометр.
(Астролябія)
а) Математичне спостереження;
б) Алгебра;
с) Математика;
д) Геометрія.
(Алгебра)
а) Одну;
б) Чотири;
с) Дві;
д) 30 хвилин.
(Дві години)
а) Евклід;
б) Гаус;
с) Піфагор;
д) Ейнштейн.
(Піфагор)
Заключне слово вчителя. Великий письменник Л.М.Толстой вважав, що людину можна оцінити дробом, знаменник якого є те, що вона думає про себе сама, а чисельник – те, що про неї думають інші.
Я бажаю всім – і учасникам гри, і глядачам, – щоб чисельник у вашому житті залишався більшим.
Щоб ваше щастя – додавалося, горе – віднімалося, достаток – множився, а любов – ділилася!