Виховний захід "Тиждень Ангела".

Про матеріал
Формувати в учнів поняття про добро і зло, хороші та погані вчинки, доброзичливе ставлення один до одного, вчити просто і невимушено говорити слова ввічливості ; розвивати навики культури спілкування; вирішення конфліктів та навики формування дружніх відносин в колективі та за його межами. виховувати в учнів почуття взаємоповаги та взаємодопомоги один до одного.
Перегляд файлу

Тема: «Тиждень Ангела»

Аргументація/актуальність: актуальність обраної теми засвідчується наявністю проблеми не згуртованості класу та відсутності почуття колективу. Саме ця тема: «Тиждень Ангела» допоможе сформувати та розвинути у дітей: дружні відносини, навики вирішення конфліктів,  почуття колективу та взаємодопомоги.

Мета (освітня, виховна і розвиваюча):
Освітня: формувати в учнів поняття про добро і зло, хороші та погані вчинки, доброзичливе ставлення один до одного, вчити просто і невимушено говорити слова ввічливості , бути чемним

Розвиваюча: розвивати навики культури спілкування; вирішення конфліктів та навики формування дружніх відносин в колективі та за його межами.

Виховна: виховувати в учнів почуття взаємоповаги та взаємодопомоги один до одного.

Форма проведення:  індивідуальна робота учнів, яка підсумовується конференцією про свою діяльність на протязі тижня.

Оформлення приміщення: на підсумкову конференцію в кабінеті місця для учасників розміщуються колом.


Етапи підготовки та проведення виховного заходу:

Понеділок:

  • вступна бесіда(мотивація та інструктаж): Діти, цього тижня у нас з вами триватиме тиждень ангела. Сьогодні ми з вами оберемо собі підопічних шляхом таємного жеребкування. Зараз кожен по черзі витягне свого підопічного, але ви не маєте нікому казати чиїм ангелом ви будете протягом тижня. Отож, людина яку ви виберете – ваш підопічний і на протязі тижня ви будете таємно його оберігати від поганого настрою, оборонятимете від різних небезпек та конфліктів, будете піклуватись щоб ваш підопічний був щасливим. Щоб ви не робили , пам’ятайте , що ви живете на світі не одні . Вас оточують близькі , ваші друзі та інші люди. Кожен з вас повинен вести себе так , щоб іншому було приємно поряд з вами. Під час спілкування не лише в школі, а й за її межами будьте тактовні, в словах будьте також ввічливі , як і у вчинках.
  • проведення таємного жеребкування (результати фіксує лише вчитель)
  • заключний інструктаж: в кінці тижня ми з вами проведемо конференцію і підсумуємо результати вашої діяльності в ролі ангела. Для цього щодня фіксуйте добрі справи, які ви робили для свого підопічного.

Вівторок-четвер:

  • учні піклуються про своїх підопічних та фіксують результати своєї роботи

П’ятниця:

  • проведення конференції:
  1. Учні сідають в коло.
  2. Вступне слово вчителя: «Ось і закінчився наш з вами тиждень ангела. На протязі цього тижня ви вчились піклуватись про своїх товаришів без винагороди за свої вчинки.»
  3. Фронтальне опитування:
    1.  Чи догадувались ви, хто ваш ангел? Учні по колу говорять припущення хто був їх ангелом, після цього кожен по черзі оголошує чиїм ангелом він був.
    2. Діти за бажанням демонструють(розповідають) про свою діяльність в ролі ангела
    3. Учні діляться враженнями від проведеного тижня:
    -чи було цікаво?
    -чи було важко?що саме?
    -чи сподобалося? Що найбільше?
    -чи хотіли б в подальшому проводити  такі тижні?

 

Етап 4 (Аналіз виховного заходу):

Фіксація результатів конференції:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додав(-ла)
Лахманюк Лілія
Додано
12 березня 2020
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку