Використання пісенного матеріалу як засіб формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови

Про матеріал
Використання пісенного матеріалу як засіб формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови
Перегляд файлу

Використання пісенного матеріалу як засіб формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови

 

Провідним для сучасної методики викладання іноземної мови є розвиток комунікативної компетенції.

 

 Ефективність оволодіння мовою і формування комунікативної компетенції знаходиться в прямій залежності від активності учнів, залучення їх в усі види мовленнєвої діяльності, тому велике значення в організації навчального процесу відіграє мотивація навчання.

 

Перед кожним учителем постає питання: як зацікавити учнів, як підвищити мотивацію. Чому б не зробити це за допомогою того, що зрозуміло і близьке кожному школяреві і має досить велике значення в їх житті?

 

 І це, безумовно, музика. За допомогою музики і пісень англійською мовою міцніше засвоюються лексичні одиниці, і розширюється словниковий запас.

 

Матеріал, який дається дітям у формі пісні запам'ятовується набагато швидше і викликає великий інтерес до вивчення мови.

 

Ну і, нарешті, завдяки музиці створюється сприятлива обстановка на уроці і знижується психологічне навантаження.

 

Пісню можна використати на різних етапах уроку.

 На початку уроку - для створення емоційного настрою; фонетичної зарядки;

- пісня  «Hello»

В середині уроку - для міцнішого закріплення лексичного і граматичного матеріалу; емоційної паузи; ідентифікації граматичних форм;

-пісня «I have a pet»

У кінці уроку - для релаксації.

-пісня «Bye»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У піснях вже знайома лексика зустрічається в новому контекстуальному оточенні, що допомагає її активізації. Саме в піснях краще засвоюються граматичні конструкції. Пісні сприяють удосконаленню навичок вимови. Ну і, нарешті, завдяки музиці створюється сприятлива обстановка на уроці і знижується психологічне навантаження.

Використання пісень на уроках англійської мови дає найкращий результат на етапі початкового навчання та при роботі з учнями старших класів. Матеріал, який дається дітям у формі пісні запам'ятовується набагато швидше і викликає великий інтерес до вивчення мови. Крім тих пісень, які пропонуються в навчальних комплексах, можна знайти безкрає безліч дитячих пісень і відеороликів на абсолютно різні теми в мережі Інтернет. Наприклад, учням 2-го класу буде набагато простіше запам'ятати алфавіт або ж цифри від 1 до 10, якщо на уроці використовувати відеоролики і музичний супровід. Дітям це дуже цікаво, і весь матеріал запам'ятовується в рази швидше.

Основна мета навчання іноземній мові - формування комунікативної компетенції. Комунікативна компетенція - це мовна, соціокультурна, учбова, мовна, компенсаторна компетенції в процесі їх формування реалізуються в наступні цілі: що розвиває (розвиваються естетичні, творчі здібності, музичний слух). освітня (формується соціально-культурна компетенція учня, оскільки в піснях відбивається історія, культура і повсякденне життя країни мови, що вивчається). повчальна (удосконалюється вимова, засвоюється лексика, розширюється активний і пасивний словник учня, ідентифікуються і активізуються граматичні конструкції). розвитку мовних навичок і умінь; вдосконалення навички читання. Методичні переваги пісень в навчанні іноземній мові, на мій погляд, можна сформулювати наступному образом

- Вірші, пісні - це той текстовий матеріал, який діти люблять, який їм цікавий, робота з ними позитивно емоційно забарвлена для учня, що значною мірою сприяє засвоєнню матеріалу. - Автентичний літературний або фольклорний матеріал сприяє досягненню мови в контексті культур. - Поетичні тексти і пісні є прекрасним матеріалом для відробітку ритму, інтонації іншомовної мови, вдосконалення вимови. - При роботі з віршами і піснями ми вирішуємо проблему багатократного повторення висловлювань після однієї моделі або сприйняття одного і того ж слова. Багатократне повторення пісні або вірша не сприймається як штучне.

Критерії відбору пісень : пісня має бути приємною, ритмічною, не занадто довгою, мати приспів; вона повинна мотивувати, зацікавити тих, що навчаються; відповідати віку і мірі навченої учнів; відбивати страноведческую специфіку; голос виконавця має бути зрозумілим . Пісню можна використати на різних стадіях уроку На початку уроку - для створення емоційного настрою; фонетичної зарядки;

1. Фонетичної зарядки на початковому етапі навчання. Тут я, в основному, використав короткі дитячі пісні типу "ABC song", "Happy Birthday" "Old McDonald had a farm", "Clap your hands", "What is your name"?, "You put your right hand in" і інші. В середині уроку - для аудирования; емоційної паузи; ідентифікації граматичних форм; закріплення лексичного і граматичного матеріалу;

2. Для міцнішого закріплення лексичного і граматичного матеріалу. Пісні можуть вводитися у зв'язку з вивченням лексичної теми, наприклад: "; Politics - "Wind of change"; Drugs "Hotel California" (Eagles); Teenagers "Numb" (Linking Park), Appearance "I' ve got two eyes" Також введення пісні може бути органічно пов'язаної з вивченням граматичної теми, наприклад: Present Simple - пісні з до/ф "Love Story"; Present Progressive - "I' m sitting in the morning", Complex Object "I saw you dancing", Past Simple - "Lady in Red" (Chris de Burg); Past Simple - "Yesterday", "Hotel California" (Eagles), оборот there is - "Girl" (Beatles) та ін. 3. Як стимул для розвитку мовних навичок і умінь. Наприклад, уміння побудувати розповідь на основі сюжету пісні.

У кінці уроку - для релаксації. 4. Як свого роду релаксація в середині або кінці уроку, коли учні втомилися і їм потрібна розрядка, що знімає напругу і поновлююча їх працездатність.

docx
Додано
8 листопада 2019
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку