Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Використання QR-кодів на уроках англійської мови

Про матеріал
Використання QR-кодів на уроках англійської мови для підвищення мотивації у її вивченні
Перегляд файлу

Використання QR-кодів на уроках англійської мови

 для підвищення мотивації у її вивченні

У повсякденному житті сучасні діти використовують безліч програм на своїх телефонах. А чому б не використати той же телефон у навчальних цілях? Зробити урок англійської мови цікавим допомагає программа зчитування QR- кодів.

Використовуючи QR-коди можна :

  •                   закодувати посилання, яке спрямовує учнів на освітній сайт з інформацією, що допомагає розв’язати певну задачу;
  •                   розмістити такі коди на інформаційних стендах;
  •                   використовувати QR-код безпосередньо на уроці у вигляді закодованих завдань контрольної роботи або тесту для перевірки засвоєння навчального матеріалу учнями тощо.

Упровадження  QRoдів на заняттях із англійської мови дозволяє удосконалювати комунікативні та інформаційні компетентності учнів, розширити їхнє уявлення про можливості використання власного мобільного пристрою в освіті,  дозволяє зберігати великий обсяг інформації та економить час виконання завдань, мотивує до подальшого вивчення англійської мови, розвиває пізнавальну та творчу активність, викликає зацікавленість до навчання.

Створення коду не займе у вчителя занадто багато часу і сил. На сьогодні існує величезна кількість спеціальних сервісів, що дозволяють у декілька кроків згенерувати такий код, який можна зберегти на комп’ютер і надалі використовувати там, де тільки побажаєте. Наприклад, це можуть бути сервіси qrcoder.ru, qr-code.com.ua та ін.

QRoди можна використовувати у формі вікторин, квесту, розминки і все це у постійному русі, коли кожний код знаходиться у різних місцях. Учні використовують телефони або планшети , на яких установлена програма QR-code  Reader, виконують завдання граючись та з цікавістю.

Приклади використання QRoдів під час уроків із англійської мови:

  • QR-код як елемент квест-уроку

 Розмістіть запитання у класній кімнаті, по школі, на подвір’ї. Ці запитання потребують конкретних відповідей, чиї варіанти буде розміщено на тому ж аркуші поряд з QR-кодами. Лише правильна відповідь дозволить перейти до наступного запитання, неправильна – змусить повернутися до певного етапу. Уся потрібна інформація буде зафіксована у кодах.

  • QR-коди в ігровому форматі роботи

Розробіть ігри з роздатковими матеріалами, де учні самостійно зможуть перевірити якість виконаної роботи. Додайте половину QR-коду на бланку із запитанням, а іншу половину – на бланку із відповідями. І щоб зчитати інформацію, потрібно поєднати дві частини коду. Якщо учень обрав неправильний варіант, то зчитування не відбудеться. Це прекрасний варіант роботи для самоконтролю.

  • Елемент домашнього завдання

Додайте QR-код у домашнє завдання. За ним може бути сховане посилання на додаткові матеріали, презентація чи конспект до уроку, що дуже допоможе учням, які відстали у роботі.

  •                   Організація виставки у класі чи коридорами школи, інформацію до експонатів якої можна отримати після сканування відповідного QR-коду.
  •                   Розміщення коридорами школи відповідних кодів, кожний з яких буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо.

Використання QR-кодів дозволить урізноманітнити навчальний процес. До того ж, залучення новітніх технологій у навчальний процес дозволить збільшити зацікавленість школярів до навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцов Ігор Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 листопада 2020
Переглядів
1005
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку