В презентації показаний досвід моєї роботи з теми "Використання рольових ігор на уроках англійської мови - як інструменту для розкриття та розвитку здібностей, талантів та можливостей на основі партнерста між учителем, учнем і батьками".
Сутність досвіду полягає в тому, щоб створити на уроці іноземної мови реальні та уявні ситуації спілкування, використовуючи прийом рольвої гри, підвищити рівень комунікативної компетенції з англійської мови, відпрацювати комунікативні навички та вміння
Актуальність теми: Рольова гра – один із шляхів підвищення ефективності навчання англійської мови. Вона сприяє підвищенню в учнів мотивації до вивчення англійської мови, враховуючи психологічні особливості, інтереси, сферу їхньої діяльності, моделюючи ситуації реального спілкування. Шевченко І. П.
Наслідки використання рольових ігор. Створюється мотивація для успішного засвоєння ЛОЗберігається інтерес учнів до вивчення англійської мови. Створюється сприятливий психологічний клімат, ситуація успіху. Використовуються набуті знання, досвід, навички під час спілкування. Підвищується ефективність навчального процесу( здача ДПА, ЗНО) Шевченко І. П.
Результати участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з англійської мови{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Рік навчанняІІ етапІІІ етапІ місцеІІ місцеІІІ місце2014/2015 1 (10 клас)2 (8, 11 класи)-участь 10 клас2015/20162 (9,11 класи)-2 (8,11 класи)участь 11 клас2016/2017----2017/20182 (8, 11 класи)1 (10 клас)Шевченко І. П.