Використання рольвих ігор на уроках англійської мови

Про матеріал

В презентації показаний досвід моєї роботи з теми "Використання рольових ігор на уроках англійської мови - як інструменту для розкриття та розвитку здібностей, талантів та можливостей на основі партнерста між учителем, учнем і батьками".

Сутність досвіду полягає в тому, щоб створити на уроці іноземної мови реальні та уявні ситуації спілкування, використовуючи прийом рольвої гри, підвищити рівень комунікативної компетенції з англійської мови, відпрацювати комунікативні навички та вміння

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Шевченко Інни Павлівни. Презентація досвіду вчителя англійської мови Зіньківщинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Зачепилівської районної ради Харківської області

Номер слайду 2

Особисті данніОсвіта: вища, Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди,1994р.;ІПО ХДПУ ім. Г. С. Сковороди,2006 р. Кваліфікація: вчитель математики,вчитель англійської мови. Стаж роботи: 23 роки. Кваліфікаційна категорія: перша Шевченко І. П.

Номер слайду 3

Це моє кредо – життєве світило,воно додає снаги мені й сили. Учитись важко, а учить ще важче, Але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще,То й сам сягнеш нової висоти І. Драч. Шевченко І. П.

Номер слайду 4

Тема: Використання рольових ігор на уроках англійської мови – як інструменту для розкриття та розвитку здібностей, талантів та можливостей на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Шевченко І. П.

Номер слайду 5

Мета: Створити на уроці іноземної мови реальні та уявні ситуації спілкування, використовуючи прийом рольової гри,підвищити рівень( досягти високого рівня) комунікативної компетенції з англійської мови, відпрацювати комунікативні навички та вміння. Шевченко І. П.

Номер слайду 6

Рольова гра – це методичний прийом, при якому учень повинен вільно імпровізувати в межах заданої ситуації, виступаючи в ролі одного з її учасників(автори інтерактивної технології – Т. М. Науменко, О. А. Колеснікова)Шевченко І. П.

Номер слайду 7

Актуальність теми: Рольова гра – один із шляхів підвищення ефективності навчання англійської мови. Вона сприяє підвищенню в учнів мотивації до вивчення англійської мови, враховуючи психологічні особливості, інтереси, сферу їхньої діяльності, моделюючи ситуації реального спілкування. Шевченко І. П.

Номер слайду 8

Основні цілі використання рольової гри на уроках. Формування певних навичок. Розвиток певних мовних умінь. Навчання вмінню спілкуватися. Розвиток необхідних здібностей і психічних функцій. Запам’ятовування мовного матеріалу Шевченко І. П.

Номер слайду 9

Види рольових ігор. Контрольована(controlled role-play)Помірно-контрольована(semi-controlled role-play)Вільна(free role-play)Епізодична(small-scale role-play)Тривала(long-scale role-play)Шевченко І. П.

Номер слайду 10

Форми проведення рольових ігор. ПрезентаціяІнтерв’ю Заочна подорож. Прес-конференція. Круглий стіл. Теле-міст. Екскурсія. Казка. Репортаж. Клуб за інтересами. Шевченко І. П.

Номер слайду 11

Функції рольової гри. Мотиваційно-спонукальна. Орієнтовна. Навчальна. Виховна. Шевченко І. П.

Номер слайду 12

Переваги рольової гри. Концентрує увагу учасників. Стимулює до розгорнутих висловлювань учнів. Дає можливість імпровізувати. Дає волю уявіДопомагає “сором’язливим” грати “під маскою” Забезпечує максимальну занятість учасників. Стимулює учнів до рольової співпраціШевченко І. П.

Номер слайду 13

Наслідки використання рольових ігор. Створюється мотивація для успішного засвоєння ЛОЗберігається інтерес учнів до вивчення англійської мови. Створюється сприятливий психологічний клімат, ситуація успіху. Використовуються набуті знання, досвід, навички під час спілкування. Підвищується ефективність навчального процесу( здача ДПА, ЗНО) Шевченко І. П.

Номер слайду 14

Результати навчальних досягнень учнів. Шевченко І. П.

Номер слайду 15

Результати ДПАШевченко І. П.

Номер слайду 16

Результати ЗНО (середній бал)Шевченко І. П.

Номер слайду 17

Результати участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з англійської мови{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Рік навчанняІІ етапІІІ етапІ місцеІІ місцеІІІ місце2014/2015 1 (10 клас)2 (8, 11 класи)-участь 10 клас2015/20162 (9,11 класи)-2 (8,11 класи)участь 11 клас2016/2017----2017/20182 (8, 11 класи)1 (10 клас)Шевченко І. П.

Номер слайду 18

Участь у Всеукраїнському конкурсі знавців англійської мови Грінвіч{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Рік начання. К-сть учасників. Золотий сертифікат. Серебряний сертифікат. Бронзовий сертифікат2014/2015 201-12015/201615-2-2016/2017171--2017/201822 Шевченко І. П.

Номер слайду 19

Участь в науково-дослідницькій роботі2014/2015 навчальний рік ІІІ місце Сагалаєва Ірина (10 клас)2017/2018 навчальний рік Мироненко Наталія (8 клас)Шевченко І. П.

Номер слайду 20

Позакласна робота. Шевченко І. П.

Номер слайду 21

Результати позакласної роботи. Шевченко І. П.

Номер слайду 22

Результати позакласної роботи. Всеукраїнський конкурс з англійської мови “Грінвіч”Шевченко І. П.

Номер слайду 23

Участь у науково-методичних заходах районного та обласного рівня. Обласна тематична відкрита виставка ефективного педагогічного досвіду “Освіта Харківщини XXI століття”Рік англійської мови: перспективи розвитку іншомовної освіти в Харківській областіШевченко І. П.

Номер слайду 24

Самоосвіта. Семінари з представниками британських видавництв – Оксфорд, Кембрідж Шевченко І. П.

Номер слайду 25

Мої досягнення. Шевченко І. П.

Номер слайду 26

Учителі, яким діти зобов`язані вихованням, поважніші, ніж батьки, яким діти зобов`язані лише народженням: одні дарують їм тільки життя, а інші – добре життя. Арістотель Шевченко І. П.

Номер слайду 27

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1892
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку