це усні і письмові тексти, а також інші предмети культури, які є реальним продуктом носіїв мови, які не призначені для навчальних цілей, що не адаптовані для потреб учнів з урахуванням їх рівня володіння мовою. Автентичний матеріал
Номер слайду 3
Автентичний матеріал різні оголошення англійською мовою новини радіо і телебачення різні інструкції виступи акторів розповіді співрозмовників розмови по телефону фільми, пісні, відеокліпи газети, журнали, квитки на транспорт, в театр, листи, реклама
Номер слайду 4
Переваги автентичного матеріалу в них відображаються факти та особливості національної культури учні здобувають нові лінгвокраїнознавчі та соціолінгвістичні знання інформацію про культурні цінності носіїв мови
Номер слайду 5
Автентичний матеріал відтворює: живе реальне життя, що викликає інтерес учнів готовність обговорювати матеріал вступати в дискусію веде до підвищення мотивації у подальшому вивченні мови
Номер слайду 6
Учні, знайомляться з соціокультурними, а також з лінгвістичними аспектами мови, що вивчається: афоризмами ідіомами і фразеологічними одиницями отримують можливість порівнювати і аналізувати знаходити подібності та відмінності у розвитку двох культур і мов
Номер слайду 7
Учні, знайомляться з реаліями іносоціума, так як будь-який відеоматеріал містить візуальну інформацію країнознавчого характеру описує місце подій, спосіб життя, традиції та звичаї героїв
Номер слайду 8
Автентичний матеріал може бути класифікований наступним чином: Автентичні аудіовізуальні матеріали – телевізійні ролики, репортажі, документальні фільми, або реклама. Автентичні наочні матеріали – такі як слайди, фотографії, картини, графічні дорожні знаки, малюнки з журналів, листівки, картини або ілюстровані книги.
Номер слайду 9
Автентичні друковані матеріали – такі як газетні статті, анонси кіно, астрологічні колонки, спортивні звіти, колонки з порадами, тексти пісень, меню ресторану, туристичні інформаційні брошури, телефонні книги, чеки, квитки, візитні картки, телевізійні гіди, комікси, або розклад автобусів. Реалії (об’єкти реального світу), що використовуються на заняттях – такі як монети і валюта, настінні годинники, телефони, ляльки, маріонетки та інше. Реалії часто використовується для наочної ілюстрації або для рольових ситуацій.
Номер слайду 10
Функції автентичних матеріалів Навчальна – служить зразком вимови, інтонації, лексичного та граматичного матеріалу англійської мови, що сприяє формуванню комунікативної компетентності Інформаційна – несе в собі інформацію про країну, мову якої вивчають, звичаях, традиціях, життєвих і суспільних норм етикету, поведінки тощо. Функція наочності є засобом наочного прикладу спілкування в реальній іншомовній атмосфері. Розвиваюча – активізує пізнавальну діяльність учнів на уроці, розвиває мовну здогадку та відчуття мови. Мотиваційна – заохочує учнів на подальше вивчення іноземної мови.
Номер слайду 11
Виховна – виховує почуття поваги до країни мова, якої вивчається, до її звичаїв та традицій. Евристична – сприяє розвитку творчого мислення, часто порівнюючи народи і культури країни мови, що вивчається, усвідомленні незнайомого і чужого.
Номер слайду 12
Відповідно до практичної мети навчання англійської мови вчитель повинен будувати процес викладання таким чином, щоб в результаті навчання в учнів сформувалася комунікативна компетентність. Відеоматеріал є унікальним засобом навчання. Він являє собою перцептивну мнемічну розумову діяльність, так як в процесі перегляду відеофільму здійснюється візуально-слухове сприйняття, виконуються основні розумові операції (аналіз, синтез, дедукція, індукція і конкретизація) і відбувається засвоєння інформативних ознак, формування образу, впізнання. Розуміння мови на слух нерозривно пов’язане з говорінням, так як це дві взаємопов’язані сторони усного мовлення.
Номер слайду 13
Три основних етапи при роботі з відеоматеріалами : Переддемонстраційний - Previewing Демонстраційний - Viewing Післядемонстраційний - Postviewing Творчий етап – Creativity
Номер слайду 14
Номер слайду 15
1.Answer the questions:
1.Do you know this movie?
2.How many times have you watched it?
3.Do you know who plays the leading role?
4.How many parts of this movie have you watched and what is your favourite one? Why?
5.Who is your favourite character and why?
Номер слайду 16
2.Answer the questions about Kevin and his family:
1.Who is Kevin?
2. What happened to him?
3.Who did Kevin fight with?
4.When did his family come back?
Номер слайду 17
3.Match the names to the photos. Give some details about each person
Kevin Marv Marley Peter Kate Harry
Номер слайду 18
4.Match the descriptions with people above.
1.I am a tall and silly thief.
2.I am eight. I'm prone to create harmful inventions.
3.I am Kevin's mother. I was the first person to realize that Kevin was left at home.
4.I am Kevin's elderly neighbor.
5.I am a short and hotheaded thief.
6.I am married to Kate. I yelled at Kevin for using up my fish hooks.