Віртуальна екскурсія "Спостереження за природою навесні "

Про матеріал

Віртуальна екскурсія з теми " Спостереження за природою навесні " урок природознавства в 2 класі. Вирушити з учнями до весняного лісу, почути спів пташок,дзюрчання струмків,побачити звірів, комах... Все це можливо завдяки такому виду роботи.

Перегляд файлу

Віртуальна екскурсія з теми «Спостереження за природою   навесні»     

Урок природознавства 2 клас

 

Мета: узагальнити знання учнів про зміни,що відбуваються навесні в природі, в житті комах, звірів,птахів; з’ясувати причини,що зумовлюють ці зміни; розвивати спостережливість,увагу, пам’ять, пізнавальні інтереси, вміння порівнювати, аналізувати; виховувати бережне ставлення до природи.

Тип уроку: віртуальна екскурсія ( урок узагальнення знань )

Обладнання: ноутбук, мультимедійна система,картки із текстами,глобус, кубик Блума.

                                                               Хід уроку:

  1. Організація класу.

Усміхніться всім навколо:

небу, сонцю, добрим людям

і тоді обов язково

наш урок цікавим буде.

 

2.Хвилинка спостережень

( Аналіз показників природи)

 

3.Актуалізація опорних знань.

                                      Відгадування загадки.

                                         Зійшли сніги,шумить вода

                                         Земля вже квіти викида.

                                         А у зеленому лісочку

                                         Буяє травка молода.

                                         Від мерзлоти все оживає,

                                         Коли,діти,це буває?  (Навесні )

Складання асоціативного   куща.

-Що дарує нам весна?

- З чим асоціюється у вас це слово?

( Малюнок на дошці )

 

4. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку.

 

Хвилинка релаксації. ( П єса Антоніо Вівальді «Пори року,весна» ).

  • Весна- чудова пора року. Як тільки сонечко торкнулося землі своїм сонячним промінням ,природа почала прокидатись від сну. Задзюрчали струмочки, заспівали пташки. Зявились перші пагони зеленої травички.

Закрийте очі,розслабтесь і уявіть картини природи під час прослуховування музичної пєси.

Розповідь дітей про відчуття і уявлення під час прослуховування .

А зараз ми вирушаємо до лісу і перед віртуальною екскурсіяю хочу звернутись до вас із такими словами: «Вмійте природу любити, кожній стеблинці радіти».

Пригадаймо правила роботи в а природі:

                       -   Не розпалювати вогнищ

                            -   Не ламати гілок

                      -   Не залишати після себе сміття

 

                       -   Не кричати

 

                       -   Не руйнувати гнізд

 

                       -   Не вмикати музику.

 Робота в групах. Завдання : прочитати отриманий текст, потім уважно подивитись фрагмент фільму та зробити власну розповідь про зміни в природі навесні. ( Додаток №1,2,3,4 )

                       Демонстрація фільмів.

                  ( Обговорення побаченого )

           Вправа-енергізатор « Австралійський дощ»

Учасники стають у коло. Ведучий запитує: « Чи знаєте ви. Що таке австралійський дощ? Ні? То давайте разом послухаємо який він. В Австралії піднявся вітер- тремо долоні.

*починає накрапати дощ (клацання пальцями)

*дощ посилюється (плескання долонями по колінах)

*починається справжня злива (плескання в долоні)

*а ось і град (тупотіння ногами )

*дощ стихає (легенькі плескання)

* лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями )

* тихий шелест вітру( потирання долонь)

*ура! Сонце! ( руки вгорі)

 

5. Рефлексія.

 

  •  Міні-тест ( додаток 5 )
  • Вправа « Кубик Блума»

 

6. Домашнє завдання.

 ( Скласти казку « Весна в лісі» ).

 

 

 

docx
Додано
19 березня 2018
Переглядів
2157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку