Віртуальна екскурсія з теми " Спостереження за природою навесні " урок природознавства в 2 класі. Вирушити з учнями до весняного лісу, почути спів пташок,дзюрчання струмків,побачити звірів, комах... Все це можливо завдяки такому виду роботи.
Віртуальна екскурсія з теми «Спостереження за природою навесні»
Урок природознавства 2 клас
Мета: узагальнити знання учнів про зміни,що відбуваються навесні в природі, в житті комах, звірів,птахів; з’ясувати причини,що зумовлюють ці зміни; розвивати спостережливість,увагу, пам’ять, пізнавальні інтереси, вміння порівнювати, аналізувати; виховувати бережне ставлення до природи.
Тип уроку: віртуальна екскурсія ( урок узагальнення знань )
Обладнання: ноутбук, мультимедійна система,картки із текстами,глобус, кубик Блума.
Хід уроку:
Усміхніться всім навколо:
небу, сонцю, добрим людям
і тоді обов язково
наш урок цікавим буде.
2.Хвилинка спостережень
( Аналіз показників природи)
3.Актуалізація опорних знань.
Відгадування загадки.
Зійшли сніги,шумить вода
Земля вже квіти викида.
А у зеленому лісочку
Буяє травка молода.
Від мерзлоти все оживає,
Коли,діти,це буває? (Навесні )
Складання асоціативного куща.
-Що дарує нам весна?
- З чим асоціюється у вас це слово?
( Малюнок на дошці )
4. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку.
Хвилинка релаксації. ( П єса Антоніо Вівальді «Пори року,весна» ).
Закрийте очі,розслабтесь і уявіть картини природи під час прослуховування музичної п’єси.
Розповідь дітей про відчуття і уявлення під час прослуховування .
А зараз ми вирушаємо до лісу і перед віртуальною екскурсіяю хочу звернутись до вас із такими словами: «Вмійте природу любити, кожній стеблинці радіти».
Пригадаймо правила роботи в а природі:
- Не розпалювати вогнищ
- Не ламати гілок
- Не залишати після себе сміття
- Не кричати
- Не руйнувати гнізд
- Не вмикати музику.
Робота в групах. Завдання : прочитати отриманий текст, потім уважно подивитись фрагмент фільму та зробити власну розповідь про зміни в природі навесні. ( Додаток №1,2,3,4 )
Демонстрація фільмів.
( Обговорення побаченого )
Вправа-енергізатор « Австралійський дощ»
Учасники стають у коло. Ведучий запитує: « Чи знаєте ви. Що таке австралійський дощ? Ні? То давайте разом послухаємо який він. В Австралії піднявся вітер- тремо долоні.
*починає накрапати дощ (клацання пальцями)
*дощ посилюється (плескання долонями по колінах)
*починається справжня злива (плескання в долоні)
*а ось і град (тупотіння ногами )
*дощ стихає (легенькі плескання)
* лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями )
* тихий шелест вітру( потирання долонь)
*ура! Сонце! ( руки вгорі)
5. Рефлексія.
6. Домашнє завдання.
( Скласти казку « Весна в лісі» ).