Висновок з моніторинг «Безпечне шкільне середовище» (для учнів 5-11 класів)

Про матеріал
Моніторинг «Безпечне шкільне середовище» З 14 по 23 грудня було проведено моніторингове дослідження на тему «Безпечне шкільне середовище» серед учнів 5-11 класів. Проведений моніторинг включав наступні запитання: - Чи знайоме вам поняття «безпечне шкільне середовище»? На яке 85% опитаних відповіли стверджувально, що так вони дійсно знають як сам термін так і ключові компоненти, які до нього відносяться; 14% учням знайомий сам термін, але більш конкретно вони не обізнані; й відповідно 1% учнів не знайомі з терміном. - Оцініть за 10-ти бальною шкалою рівень безпеки вашої школи загалом На дане запитання ми отримали наступні результати: 25% опитаних вважають, що рівень безпеки школи знаходиться на 9-ти бальному рівні; 21% оцінюють рівень безпеки на 8 балів; 19% - на 10 балів; 12% - на 7 балів; 10 % - на 6 балів; 7% - на 5 балів; по 2% учнів оцінили рівень безпеки на 1 та 2 бали; й по 1% опитаних вважають, що рівень безпеки знаходиться на 3-х та 4-х бальному рівні. - Чи вважаєте ви умови свого навчання безпечними? 60% учнів впевнені, що їхні умови навчання є абсолютно безпечними й не потребують змін та удосконалень; 38% - упевнені в безпечності умов навчання, але вважають, що школі необхідні удосконалення для покращення безпеки; 2% опитаних не вважають умови навчання безпечними. - Що б ви могли запропонувати для покращення рівня безпеки? Серед пропозицій наведених для покращення умов безпеки школи були запропоновані наступні: наявність цілодобової охорони, встановлення на території школи та приміщеннях камер спостереження, розміщення вогнегасників в усіх класах, пропуска для учнів та працівників школи й наявність турнікетів, перевірку на заборонені предмети, покращити кібербезпеку школи, облаштувати парти для теракту та захисні жилети, але набагато частіше можна було побачити відповідь «нічого покращувати не потрібно». - Чи проводяться у вас в класі виховні години з наступних тем: 1. булінг/кібебулінг: 66% учнів підтвердили, що так дуже часто слухають виховні години з даної теми; 34% не чули виховних з даних тем. 2. насилля: 59% учнів слухали дану тему на виховних годинах, 41% - не можуть пригадати виховної години з цієї теми. 3. дискримінація: 47% учнів знайомі з цією темою, 53% опитаних не були присутні на виховних з даної теми. 4. техніка безпечної роботи з різними приладами: 72% - ознайомлені; 28% - не знайомі з темою. 5. техніка безпеки за різних життєвих обставин: 73% - ознайомлені; 27% - не знайомі з темою. 6. здоровий спосіб життя: 74% учнів прослухали виховну годину з даної теми; 26% - не були присутні на виховній годині з теми. - Чи відомі вам правила поведінки при надзвичайних обставинах? 66% учнів знають як необхідно себе поводити в надзвичайних обставинах, 34% - знайомі з правилами поведінки при більшості надзвичайних обставин. - Чи знайомі ви з поняттям «інклюзія»? 31% опитаних знайомі з терміном; 23% - знайомі, але не можуть конкретно вигадати де вони його чули; для 46% опитаних поняття «інклюзія» є абсолютно не знайомим. - Як ви ставитесь до людей з обмеженими можливостями? 59% учнів мають позитивне ставлення до цієї категорії людей, 32% - мають нейтральне ставлення; 7% - не знають хто відноситься до цієї категорії осіб; 2% - мають негативне ставлення. - Оцініть психологічний клімат, психічний та емоційний комфорт у вашому класі за 10-ти бальною шкалою На дане запитання ми отримали наступні результати: 23% опитаних оцінюють емоційний комфорт на 9 балів; 19% - оцінюють на 10 балів; 16% - оцінюють психологічний клімат на 7 балів; 13% - на 8 балів; 11% - на 6 балів; 8% - на 5 балів; 5% - на 4 бали; 4% - на 1 бал; по 0,5% оцінили клімат на 2 і 3 бали. - Чи стикалися ви особисто з ситуаціями, де принижувати вас у словесній/фізичній формі, погрожували вам або вашим близьким, ображали у різних формах У даному питанні були включені наступні підкатегорії: учні вашого класу, вчителі, учні інших класів, інші працівники школи, батьки інших учнів. За опрацьованими результатами нам стало зрозуміло, що більшість учнів (від 54 до 89%) не стикалися особисто з ситуаціями, де принижувати їх у словесній/фізичній формі, погрожували їм або їхнім близьким, ображали у різних форма. - Якщо виникають/виникали конфліктні ситуації з іншими учасниками освітнього процесу чи є вам до кого звернутися за допомогою? 93% опитаних учнів відповіли стверджувально, що вони знають до кого можна звернутися у таких ситуаціях; 7% - не дуже впевнені до кого вони можуть звернутись. - Як ви вважаєте, чи сприяють школа та її учасники розвитку ваших здібностей та талантів? 45% учнів вважають, що школа та її учасники лише частково сприяють розвитку їхніх здібностей та талантів; 40% - абсолютно впевнені в вагомості внеску школи та її учасників для розвитку здібностей і талантів; 15% учнів стверджують, що школа та її учасники не сприяють розвитку їхніх здібностей і талантів. - Чи почуваєте ви себе в безпеці перебуваючи в стінах школи? 88% опитаних підтвердили, що почувають себе в безпеці знаходячись в школі; 12% - не мають відчуття безпеки. - Зазначте, що спонукає у вас відчуття незахищеності в шкільному середовищі Серед причин що спонукають до відчуття незахищеності найчастіше зустрічалися наступні: відсутність охорони; психологічний тиск; відсутність камер; не надійна пожежна сигналізація; незнайомі люди; але в більшості відповідей було описано, що відчуття незахищеності в них не має. За результатами моніторингу можна зробити висновок, що рівень безпеки знаходиться на достатньо високому рівні, але є окремі пункти, що потребують покращення та удосконалення.
Перегляд файлу

Моніторинг «Безпечне шкільне середовище»

 З 14 по 23 грудня було проведено моніторингове дослідження на тему «Безпечне шкільне середовище» серед учнів 5-11 класів. Проведений моніторинг включав наступні запитання:

  •          Чи знайоме вам поняття «безпечне шкільне середовище»?

На яке 85% опитаних відповіли стверджувально, що так вони дійсно знають як сам термін так і ключові компоненти, які до нього відносяться; 14% учням знайомий сам термін, але більш конкретно вони не обізнані; й відповідно 1% учнів не знайомі з терміном.

  •          Оцініть за 10-ти бальною шкалою рівень безпеки вашої школи загалом

На дане запитання ми отримали наступні результати: 25% опитаних вважають, що рівень безпеки школи знаходиться на 9-ти бальному рівні; 21% оцінюють рівень безпеки на 8 балів; 19% - на 10 балів; 12% - на 7 балів; 10 % - на 6 балів; 7% - на 5 балів; по 2% учнів оцінили рівень безпеки на 1 та 2 бали; й по 1% опитаних вважають, що рівень безпеки знаходиться на 3-х та 4-х бальному рівні.

  •          Чи вважаєте ви умови свого навчання безпечними?

60% учнів впевнені, що їхні умови навчання є абсолютно безпечними й не потребують змін та удосконалень; 38% - упевнені в безпечності умов навчання, але вважають, що школі необхідні удосконалення для покращення безпеки; 2% опитаних не вважають умови навчання безпечними.

  •          Що б ви могли запропонувати для покращення рівня безпеки?

Серед пропозицій наведених для покращення умов безпеки школи були запропоновані наступні: наявність цілодобової охорони, встановлення на території школи та приміщеннях камер спостереження, розміщення вогнегасників в усіх класах, пропуска для учнів та працівників школи й наявність турнікетів, перевірку на заборонені предмети, покращити кібербезпеку школи, облаштувати парти для теракту та захисні жилети, але набагато частіше можна було побачити відповідь «нічого покращувати не потрібно».

  •          Чи проводяться у вас в класі виховні години з наступних тем:

1. булінг/кібебулінг: 66% учнів підтвердили, що так дуже часто слухають виховні години з даної теми; 34% не чули виховних з даних тем.

2. насилля: 59% учнів слухали дану тему на виховних годинах, 41% - не можуть пригадати виховної години з цієї теми.

3. дискримінація: 47% учнів знайомі з цією темою, 53% опитаних не були присутні на виховних з даної теми.

4. техніка безпечної роботи з різними приладами: 72% - ознайомлені; 28% - не знайомі з темою.

5. техніка безпеки за різних життєвих обставин: 73% - ознайомлені; 27% - не знайомі з темою.

6. здоровий спосіб життя: 74% учнів прослухали виховну годину з даної теми; 26% - не були присутні на виховній годині з теми.

  •          Чи відомі вам правила поведінки при надзвичайних обставинах?

66% учнів знають як необхідно себе поводити в надзвичайних обставинах, 34% - знайомі з правилами поведінки при більшості надзвичайних обставин.

  •          Чи знайомі ви з поняттям «інклюзія»?

31% опитаних знайомі з терміном; 23% - знайомі, але не можуть конкретно вигадати де вони його чули; для 46% опитаних поняття «інклюзія» є абсолютно не знайомим.

  •          Як ви ставитесь до людей з обмеженими можливостями?

59% учнів мають позитивне ставлення до цієї категорії людей, 32% - мають нейтральне ставлення; 7% - не знають хто відноситься до цієї категорії осіб; 2% - мають негативне ставлення.

  •          Оцініть психологічний клімат, психічний та емоційний комфорт у вашому класі за 10-ти бальною шкалою

На дане запитання ми отримали наступні результати: 23% опитаних оцінюють емоційний комфорт на 9 балів; 19% - оцінюють на 10 балів; 16% - оцінюють психологічний клімат на 7 балів; 13% - на 8 балів; 11% - на 6 балів; 8% - на 5 балів; 5% - на 4 бали; 4% - на 1 бал; по 0,5% оцінили клімат на 2 і 3 бали.

  •          Чи стикалися ви особисто з ситуаціями, де принижувати вас у словесній/фізичній формі, погрожували вам або вашим  близьким, ображали у різних формах

У даному питанні були включені наступні підкатегорії: учні вашого класу, вчителі, учні інших класів, інші працівники школи, батьки інших учнів. За опрацьованими результатами нам стало зрозуміло, що більшість учнів (від 54 до 89%) не стикалися особисто з ситуаціями, де принижувати їх у словесній/фізичній формі, погрожували їм або їхнім  близьким, ображали у різних форма.

  •          Якщо виникають/виникали конфліктні ситуації з іншими учасниками освітнього процесу чи є вам до кого звернутися за допомогою?

93% опитаних учнів відповіли стверджувально, що вони знають до кого можна звернутися у таких ситуаціях; 7% - не дуже впевнені до кого вони можуть звернутись.

  •          Як ви вважаєте, чи сприяють школа та її учасники розвитку ваших здібностей та талантів?

45% учнів вважають, що школа та її учасники лише частково сприяють розвитку їхніх здібностей та талантів; 40% - абсолютно впевнені в вагомості внеску школи та її учасників для розвитку здібностей і талантів; 15% учнів стверджують, що школа та її учасники не сприяють розвитку їхніх здібностей і талантів.

  •          Чи почуваєте ви себе в безпеці перебуваючи в стінах школи?

88% опитаних підтвердили, що почувають себе в безпеці знаходячись в школі; 12% - не мають відчуття безпеки.

  •          Зазначте, що спонукає у вас відчуття незахищеності в шкільному середовищі

Серед причин що спонукають до відчуття незахищеності найчастіше зустрічалися наступні: відсутність охорони; психологічний тиск; відсутність камер; не надійна пожежна сигналізація; незнайомі люди; але в більшості відповідей було описано, що відчуття незахищеності в них не має.

За результатами моніторингу можна зробити висновок, що рівень безпеки знаходиться на достатньо високому рівні, але є окремі пункти, що потребують покращення та удосконалення.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
9 вересня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку